|
- Ilość stron: 107
- Okładka: kolorowa, miękka
- Autor: Artur Wojciechowski
- Wydawnictwo: "Złote Myśli"
- ISBN:[zasłonięte]978-8301-067-9
- Stan książki: nowa
- cena: najniższa możliwa (ok. 30% tańsza od wyjściowej) ;-)
CHCESZ DARMOWY FRAGMENT? Napisz do mnie ;-)
|
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?" - "Co słychać w pracy?" - "Jak się ma Twoja rodzina?" - "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?" - "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta? - Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić? - Jakie potrzeby można odkryć? - Kiedy potencjalny klient jest osiągalny? - Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.
Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym poradniku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
DODATEK – CR M
CRM - co to jest?
CRM - Korzyści
CeReM Personal
Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
Co zawiera program CeReM Personal?
A teraz skorzystaj z prostego formularza poniżej, by zainwestować w poradnik, który pokaże Ci, jak donieść sukces w sprzedaży bezpośredniej, dzięki stałemu pozyskiwaniu nowych klientów:
SPIS TREŚCI:
-
- CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
- Jakich nawyków potrzebujesz?
- Cele niniejszego poradnika
- JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
- Określanie tendencji wzrostowych branży
- Profil klienta
- ZDOBYWANIE NAZWISK
- Kontakty osobiste
- Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
- Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
- Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
- Skontaktuj się z kolegami z branży
- Poproś o pomoc przyjaciół
- Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
- Przemawiaj na forum publicznym
- Zorganizuj szkolenie
- Rozmawiaj z każdym
- Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
- Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
- Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
- Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
- W jaki sposób powinniśmy pytać?
- Sugestie do poleceń
- Proś o rekomendacje!
- Sugestie do rekomendacji
- Bierz referencje!
- Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
- Sugestie do referencji
- Ośrodki oddziaływania
- Rozwijaj ośrodki oddziaływania
- Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
- Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
- Źródła publikowane
- Żółte kartki w książkach telefonicznych
- Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
- Prenumerata prasy
- Pisma branżowe
- Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
- Inne źródła
- Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
- Klienci Twoich konkurentów
- Obserwuj codzienne życie
- Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
- Buduj grupy potencjalnych klientów
- Bezpośrednia korespondencja pocztowa
- Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
- Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
- Eliminuj „chińskie jaja”
- JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
- Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
- Korzystaj z obserwacji osobistych
- Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
- Zmieniające się potrzeby
- Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
- Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
- LISTA NAZWISK
- Czteropunktowa metoda kwalifikacji
- Kartoteka klientów
- PODSUMOWANIE
- DODATEK – CRM
- CRM - co to jest?
- CRM - Korzyści
- CeReM Personal
- Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
- Co zawiera program CeReM Personal?
- ZAPOWIEDZI
PRZYKŁADOWE OPINIE NA TEMAT TEJ KSIĄŻKI:
-
Sporo wiedzy, którą wykorzystałem praktycznie. Gorąco polecam
Andrzej Dworakowski sprzedawca internetowy
-
Ten poradnik bardzo przydaje się mi w codziennych kontaktach z potencjalnymi klientami.
Aleksandra Sokol asystentka ds. sprzedaży
-
Uważam, że to dobra książka.
-
W książce można odnaleźć kilka ciekawych wskazówek na poszukiwanie klientów, na pewno przydatna tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze zdobywaniem nowych nabywców swoich usług czy produktów
joanna specjalista ds. rekrutacji
-
Bardzo pozytywna, umocowana w polskich realiach, pomocna początkującym adeptom ubezpieczeń, ale też jako przypomnienie i odświeżenie już tym nieco wypalonym. Może służyć za elementarz w poszukiwaniu klienta, brania rekomendacji i poleceń, czy sposobów komunikacji. POLECAM. Jedna z nielicznych publikacji, bez "amerykańskiego" nadmuchiwania i ochów, i achów, po których starsi agenci mają odruch wymiotny.
Arek Jaskulski doradca ubezpieczeniowy, specjalista bankowy
-
Wiele wskazówek przydatnych w praktyce. Dobra lektura. Polecam.
Sprawdź inne moje aukcje: [KLIKNIJ]
10 dniowy darmowy okres próbny...
Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas na podany adres książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie "O mnie".)
Dla pewności że jestem solidnym allegrowiczem zapraszam do poczytania moich komentarzy i w razie pytań pisać!
Przykładowe komentarze:
Tańszej ceny nie znajdziesz :)
Dlaczego warto kupić u mnie ;-)
Mateusz Feliksiak - podchodzę do każdej transakcji z należytą starannością :)
- Jako jeden z nie wielu na tym portalu prowadzę legalną działalność, płacę podatki i rozliczam się - dzięki czemu mają Państwo 100% pewność co do legalności książek jak i szybkości i uczciwości przeprowadzania transakcji :) Na życzenie wystawiam FV.
- Wszystkie przesyłki pakuję w koperty bąbelkowe bądź dodatkowo jeszcze w karton i starannie zabezpieczam - produkty dzięki temu dochodzą całe.
- Na bieżąco informuję o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
- Gdy produkt nie spełnia oczekiwań można go bez problemu zwrócić w ciągu 10 dni
- Szybka wysyłka - przeważnie od razu po wpłacie! :)
- GRATIS wersja elektroniczna po zakupie :)
Dołącz do GRONA ZADOWOLONYCH UŻYTKOWNIKÓW !!!
|