Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

! Poszukiwanie klienta MLM bezpośrednia BONUSy ;-)

04-03-2012, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26.18 zł     
Użytkownik Matfel1
numer aukcji: 2098958757
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 04-03-2012 21:08:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Księgarnia MATFEL
Szybko, sprawnie, profesjonalnie :-)

BEZPIECZNIE


Wszystkie aukcje
|
Komentarze
|
Strona "O mnie"
|
Wyślij wiadomość
|
Dodaj do ulubionych

;-) Poszukiwanie klienta
Kontakt


Mail: [zasłonięte]@matfel.pl (odpowiadam błyskawiczne ;-) )

Telefon: 504 [zasłonięte] 026 (dostępny 9-20)



Wysyłka


Książki pakowane są w taki sposób, aby bezpiecznie i bez uszkodzeń dotarły pod wskazany adres.


Cennik dostawy podany wyżej.



Ważne info!

1. Po wylicytowaniu czekam na wpłatę
POPRZEZ PayU (bądź ew. na mój numer konta)

2. Jeżeli wysyłka ma być na inny adres niż podany w allegro proszę o natychmiastowe podanie go poprzez formularz opcji dostawy.

3. Paczka zostaje wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy.

4. Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od kupującego, wtedy wiem, że z przesyłką wszystko OK.

5. Więcej informacji na stronie
"O mnie".




! Poszukiwanie klienta MLM bezpośrednia BONUSy ;-)

  • Ilość stron: 107
  • Okładka: kolorowa, miękka
  • Autor: Artur Wojciechowski
  • Wydawnictwo: "Złote Myśli"
  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-067-9
  • Stan książki: nowa
  • cena: najniższa możliwa (ok. 30% tańsza od wyjściowej) ;-)

CHCESZ DARMOWY FRAGMENT? Napisz do mnie ;-)


Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

Pytania typu:

- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",

to faktycznie poszukiwane informacje typu:

- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym poradniku.

A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

  • Jak stworzyć profil klienta?
  • Jak znaleźć nowych klientów?
  • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
  • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
  • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
  • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
  • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
  • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?

Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.

DODATEK – CR M

CRM - co to jest?

CRM - Korzyści

CeReM Personal

Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?

Co zawiera program CeReM Personal?

A teraz skorzystaj z prostego formularza poniżej, by zainwestować w poradnik, który pokaże Ci, jak donieść sukces w sprzedaży bezpośredniej, dzięki stałemu pozyskiwaniu nowych klientów:



SPIS TREŚCI:

    • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
    • Jakich nawyków potrzebujesz?
    • Cele niniejszego poradnika
    • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
    • Określanie tendencji wzrostowych branży
    • Profil klienta
    • ZDOBYWANIE NAZWISK
    • Kontakty osobiste
    • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
    • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
    • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
    • Skontaktuj się z kolegami z branży
    • Poproś o pomoc przyjaciół
    • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
    • Przemawiaj na forum publicznym
    • Zorganizuj szkolenie
    • Rozmawiaj z każdym
    • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
    • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
    • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
    • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
    • W jaki sposób powinniśmy pytać?
    • Sugestie do poleceń
    • Proś o rekomendacje!
    • Sugestie do rekomendacji
    • Bierz referencje!
    • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
    • Sugestie do referencji
    • Ośrodki oddziaływania
    • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
    • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
    • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
    • Źródła publikowane
    • Żółte kartki w książkach telefonicznych
    • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
    • Prenumerata prasy
    • Pisma branżowe
    • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
    • Inne źródła
    • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
    • Klienci Twoich konkurentów
    • Obserwuj codzienne życie
    • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
    • Buduj grupy potencjalnych klientów
    • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
    • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
    • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
    • Eliminuj „chińskie jaja”
    • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
    • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
    • Korzystaj z obserwacji osobistych
    • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
    • Zmieniające się potrzeby
    • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
    • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
    • LISTA NAZWISK
    • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
    • Kartoteka klientów
    • PODSUMOWANIE
    • DODATEK – CRM
    • CRM - co to jest?
    • CRM - Korzyści
    • CeReM Personal
    • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
    • Co zawiera program CeReM Personal?
    • ZAPOWIEDZI

PRZYKŁADOWE OPINIE NA TEMAT TEJ KSIĄŻKI:

        1. Sporo wiedzy, którą wykorzystałem praktycznie. Gorąco polecam

          Andrzej Dworakowski sprzedawca internetowy

        2. Ten poradnik bardzo przydaje się mi w codziennych kontaktach z potencjalnymi klientami.

          Aleksandra Sokol asystentka ds. sprzedaży

        3. Uważam, że to dobra książka.

          Agnieszka Kaczmarek

        4. W książce można odnaleźć kilka ciekawych wskazówek na poszukiwanie klientów, na pewno przydatna tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze zdobywaniem nowych nabywców swoich usług czy produktów

          joanna specjalista ds. rekrutacji

        5. Bardzo pozytywna, umocowana w polskich realiach, pomocna początkującym adeptom ubezpieczeń, ale też jako przypomnienie i odświeżenie już tym nieco wypalonym. Może służyć za elementarz w poszukiwaniu klienta, brania rekomendacji i poleceń, czy sposobów komunikacji. POLECAM. Jedna z nielicznych publikacji, bez "amerykańskiego" nadmuchiwania i ochów, i achów, po których starsi agenci mają odruch wymiotny.

          Arek Jaskulski doradca ubezpieczeniowy, specjalista bankowy

        6. Wiele wskazówek przydatnych w praktyce. Dobra lektura. Polecam.

          Agata

                                                Sprawdź inne moje aukcje: [KLIKNIJ]


                                                10 dniowy darmowy okres próbny...

                                                Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas na podany adres książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie "O mnie".)


                                                Dla pewności że jestem solidnym allegrowiczem zapraszam do poczytania moich komentarzy i w razie pytań pisać!

                                                Przykładowe komentarze:



                                                Tańszej ceny nie znajdziesz :)

                                                Dlaczego warto kupić u mnie ;-)

                                                Mateusz Feliksiak - podchodzę do każdej transakcji z należytą starannością :)

                                                • Jako jeden z nie wielu na tym portalu prowadzę legalną działalność, płacę podatki i rozliczam się - dzięki czemu mają Państwo 100% pewność co do legalności książek jak i szybkości i uczciwości przeprowadzania transakcji :) Na życzenie wystawiam FV.
                                                • Wszystkie przesyłki pakuję w koperty bąbelkowe bądź dodatkowo jeszcze w karton i starannie zabezpieczam - produkty dzięki temu dochodzą całe.
                                                • Na bieżąco informuję o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
                                                • Gdy produkt nie spełnia oczekiwań można go bez problemu zwrócić w ciągu 10 dni
                                                • Szybka wysyłka - przeważnie od razu po wpłacie! :)
                                                • GRATIS wersja elektroniczna po zakupie :)

                                                Dołącz do GRONA
                                                ZADOWOLONYCH
                                                UŻYTKOWNIKÓW !!!




                                                Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!