Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poszukiwanie klienta - MLM - Artur Wojciechowski

03-06-2012, 21:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł      Najwyzsza cena licytacji: 26 zł     
Użytkownik Ajaks391
numer aukcji: 2290403968
Miejscowość Szczecinek
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 21   
Koniec: 19-05-2012 19:24:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.

 

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł



- Płacę z Allegro

- Przedpłata na konto

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

Poszukiwanie klienta - MLM - Artur Wojciechowski

 

"Poszukiwanie klienta"
Artur Wojciechowski


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8301-067-9
ilość stron:
107
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 34,90

cena promocyjna:
26,00 zł
przesyłka:
0 zł






S
pis treści:
  • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
  • Jakich nawyków potrzebujesz?
  • Cele niniejszego ebooka
  • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
  • Określanie tendencji wzrostowych branży
  • Profil klienta
  • ZDOBYWANIE NAZWISK
  • Kontakty osobiste
  • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
  • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
  • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
  • Skontaktuj się z kolegami z branży
  • Poproś o pomoc przyjaciół
  • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
  • Przemawiaj na forum publicznym
  • Zorganizuj szkolenie
  • Rozmawiaj z każdym
  • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
  • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
  • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
  • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
  • W jaki sposób powinniśmy pytać?
  • Sugestie do poleceń
  • Proś o rekomendacje!
  • Sugestie do rekomendacji
  • Bierz referencje!
  • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
  • Sugestie do referencji
  • Ośrodki oddziaływania
  • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
  • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
  • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
  • Źródła publikowane
  • Żółte kartki w książkach telefonicznych
  • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
  • Prenumerata prasy
  • Pisma branżowe
  • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
  • Inne źródła
  • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
  • Klienci Twoich konkurentów
  • Obserwuj codzienne życie
  • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
  • Buduj grupy potencjalnych klientów
  • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
  • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
  • Eliminuj „chińskie jaja”
  • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
  • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
  • Korzystaj z obserwacji osobistych
  • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
  • Zmieniające się potrzeby
  • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
  • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
  • LISTA NAZWISK
  • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
  • Kartoteka klientów
  • PODSUMOWANIE
  • DODATEK – CRM
  • CRM - co to jest?
  • CRM - Korzyści
  • CeReM Personal
  • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
  • Co zawiera program CeReM Personal?
  • ZAPOWIEDZI

    Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
    Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,

    zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
    W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

    Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

    Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

    Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

    Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

    Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

    Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

    Korzystaj z obserwacji osobistych

    Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

    Pytania typu:

    - "Dzień dobry. Jak się masz?"
    - "Co słychać w pracy?"
    - "Jak się ma Twoja rodzina?"
    - "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
    - "Jak idzie w nowej pracy?",

    to faktycznie poszukiwane informacje typu:

    - Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
    - Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
    - Jakie potrzeby można odkryć?
    - Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
    - Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

    Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

    Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

     

    Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tej książce.

    A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

    • Jak stworzyć profil klienta?
    • Jak znaleźć nowych klientów?
    • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
    • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
    • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
    • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
    • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
    • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
     

     





BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.