Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poszukiwanie klienta - HIT - Artur Wojciechowski

19-01-2012, 22:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.20 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 1999637951
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 14:11:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



Poszukiwanie klienta - HIT -  Artur Wojciechowski







"Poszukiwanie klienta"
Artur Wojciechowski


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN: [zasłonięte]978-8301-067-9
ilość stron: 107
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 34,90
cena promocyjna: 26,18 zł
przesyłka: 0 zł






S
pis treści
  • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
  • Jakich nawyków potrzebujesz?
  • Cele niniejszego ebooka
  • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
  • Określanie tendencji wzrostowych branży
  • Profil klienta
  • ZDOBYWANIE NAZWISK
  • Kontakty osobiste
  • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
  • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
  • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
  • Skontaktuj się z kolegami z branży
  • Poproś o pomoc przyjaciół
  • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
  • Przemawiaj na forum publicznym
  • Zorganizuj szkolenie
  • Rozmawiaj z każdym
  • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
  • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
  • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
  • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
  • W jaki sposób powinniśmy pytać?
  • Sugestie do poleceń
  • Proś o rekomendacje!
  • Sugestie do rekomendacji
  • Bierz referencje!
  • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
  • Sugestie do referencji
  • Ośrodki oddziaływania
  • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
  • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
  • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
  • Źródła publikowane
  • Żółte kartki w książkach telefonicznych
  • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
  • Prenumerata prasy
  • Pisma branżowe
  • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
  • Inne źródła
  • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
  • Klienci Twoich konkurentów
  • Obserwuj codzienne życie
  • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
  • Buduj grupy potencjalnych klientów
  • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
  • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
  • Eliminuj „chińskie jaja”
  • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
  • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
  • Korzystaj z obserwacji osobistych
  • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
  • Zmieniające się potrzeby
  • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
  • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
  • LISTA NAZWISK
  • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
  • Kartoteka klientów
  • PODSUMOWANIE
  • DODATEK – CRM
  • CRM - co to jest?
  • CRM - Korzyści
  • CeReM Personal
  • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
  • Co zawiera program CeReM Personal?
  • ZAPOWIEDZI

     Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
    Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, 

    zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
    W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

    Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

    Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”. 

    Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

    Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

    Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

    Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

    Korzystaj z obserwacji osobistych

    Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

    Pytania typu:

    - "Dzień dobry. Jak się masz?"
    - "Co słychać w pracy?"
    - "Jak się ma Twoja rodzina?"
    - "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
    - "Jak idzie w nowej pracy?",

    to faktycznie poszukiwane informacje typu:

    - Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
    - Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
    - Jakie potrzeby można odkryć?
    - Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
    - Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

    Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

    Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

    Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tej książce.

    A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

    • Jak stworzyć profil klienta?
    • Jak znaleźć nowych klientów?
    • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
    • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
    • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
    • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
    • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
    • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?

      


 



BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.