wydawca: Złote Myśli
ISBN [zasłonięte]978-8301-067-9
ilość stron: 107
książka drukowana
okładka: miękka
stan: nowa
cena rynkowa: 34,90 zł
nasza cena: 26,18 zł
przesyłka gratis
spis treści:
- CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
- Jakich nawyków potrzebujesz?
- Cele niniejszego ebooka
- JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
- Określanie tendencji wzrostowych branży
- Profil klienta
- ZDOBYWANIE NAZWISK
- Kontakty osobiste
- Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
- Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
- Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
- Skontaktuj się z kolegami z branży
- Poproś o pomoc przyjaciół
- Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
- Przemawiaj na forum publicznym
- Zorganizuj szkolenie
- Rozmawiaj z każdym
- Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
- Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
- Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
- Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
- W jaki sposób powinniśmy pytać?
- Sugestie do poleceń
- Proś o rekomendacje!
- Sugestie do rekomendacji
- Bierz referencje!
- Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
- Sugestie do referencji
- Ośrodki oddziaływania
- Rozwijaj ośrodki oddziaływania
- Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
- Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
- Źródła publikowane
- Żółte kartki w książkach telefonicznych
- Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
- Prenumerata prasy
- Pisma branżowe
- Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
- Inne źródła
- Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
- Klienci Twoich konkurentów
- Obserwuj codzienne życie
- Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
- Buduj grupy potencjalnych klientów
- Bezpośrednia korespondencja pocztowa
- Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
- Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
- Eliminuj „chińskie jaja”
- JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
- Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
- Korzystaj z obserwacji osobistych
- Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
- Zmieniające się potrzeby
- Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
- Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
- LISTA NAZWISK
- Czteropunktowa metoda kwalifikacji
- Kartoteka klientów
- PODSUMOWANIE
- DODATEK – CRM
- CRM - co to jest?
- CRM - Korzyści
- CeReM Personal
- Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
- Co zawiera program CeReM Personal?
- ZAPOWIEDZI
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Inne książki autora znajdziesz na naszych aukcjach
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontaktów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą naturą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał ten unikalny poradnik . Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.
Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Nie zwlekaj!!!
- na życzenie przesyłam darmowy fragment
w formie elektronicznej
- tuż po wpłacie przesyłam gratisowo pełną wersję elektroniczną
- 100% gwarancja zwrotu w ciągu 10 dni!!!
BONUS
Nie przegap okazji!!!
Zainwestuj w siebie
i wprowadź nową jakość do swojego życia
Pamiętaj, że możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji
i zwrócić książkę w ciągu 10 dni!!!
Możesz też zapoznać się z darmowym fragmentem
zanim dokonasz zakupu.
PAMIETAJ!!!
Na moich aukcjach kupujesz książki nowe w idealnym stanie.
Teraz, kiedy znasz już wszystkie korzyści wynikające
z zakupów na moich aukcjach, serdecznie zapraszam do kupna,
gwarantując rzetelną obsługę.
Nie zwlekaj, dołącz
do zadowolonych klientów