|
1. Zanim kupisz, możesz zapoznać się z darmowym fragmentem;
2. Nie musisz czekać na koniec aukcji, by dokonać zakupu, po prostu przyciśnij "Kup teraz";
3. Zakup potwierdź mailem, wpisując swój nick z Allegro;
4. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu);
6. Zostaniesz równiez poinformowany o przyjęciu wpłaty i wysłaniu książki;
6. Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;
7. Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztąkupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;
8. Sprzedając, komentarz wystawiam jako drugi;
9. Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić z kontrahentem;
10. Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, możesz skorzystać z GWARANCJI SATYSFAKCJI I ZWRÓCIĆ TOWAR wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo.
Żeby tego uniknąć zapoznaj się z darmowym fragmentem napisz do mnie mail
|
|
|
|
Wysyłka następuje w ciągu 48 godz. od zaksięgowania pieniędzy na koncie.
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;
|
|
|
|
Wpłaty wyłącznie przedpłata na konto
Na moich aukcjach koszt przesyłki gratis
|
|
|
Tel. 531 [zasłonięte] 63 80
maila: [zasłonięte]@wp.pl
Gadu-Gadu. 137748
|
|
|
|
WITAJ NA MOJEJ AUKCJI
Poszukiwanie klienta
ARTUR WOJCIECHOWSKI
- wydawca: Złote Myśli
- ilość Stron: 107
- ISBN [zasłonięte]978-8301-067-9
- książka Drukowana
- Okładka Miękka
- Stan: Nowa
- Stara Cena:
34,90 zł
- Cena promocyjna: 26,18 zł
- WYSYŁKA 0 ZŁ
UWAGA !!! GRATIS
PEŁNA WERSJA ELEKTRONICZNA KSIĄŻKI TUŻ PO ZAKSIĘGOWANIU PIENIĘDZY NA KONCIE
ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z AUKCJĄ ORAZ DO OGLĄDNIĘCIA INNYCH MOICH OFERT.
PAMIĘTAJ ŻE BEZ ZNACZENIA NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK ZA WYSYŁKĘ NIE PŁACISZ NIC!!!
SPIS TREŚCI
- CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
- Jakich nawyków potrzebujesz?
- Cele niniejszego ebooka
- JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
- Określanie tendencji wzrostowych branży
- Profil klienta
- ZDOBYWANIE NAZWISK
- Kontakty osobiste
- Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
- Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
- Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
- Skontaktuj się z kolegami z branży
- Poproś o pomoc przyjaciół
- Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
- Przemawiaj na forum publicznym
- Zorganizuj szkolenie
- Rozmawiaj z każdym
- Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
- Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
- Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
- Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
- W jaki sposób powinniśmy pytać?
- Sugestie do poleceń
- Proś o rekomendacje!
- Sugestie do rekomendacji
- Bierz referencje!
- Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
- Sugestie do referencji
- Ośrodki oddziaływania
- Rozwijaj ośrodki oddziaływania
- Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
- Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
- Źródła publikowane
- Żółte kartki w książkach telefonicznych
- Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
- Prenumerata prasy
- Pisma branżowe
- Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
- Inne źródła
- Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
- Klienci Twoich konkurentów
- Obserwuj codzienne życie
- Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
- Buduj grupy potencjalnych klientów
- Bezpośrednia korespondencja pocztowa
- Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
- Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
- Eliminuj „chińskie jaja”
- JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
- Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
- Korzystaj z obserwacji osobistych
- Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
- Zmieniające się potrzeby
- Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
- Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
- LISTA NAZWISK
- Czteropunktowa metoda kwalifikacji
- Kartoteka klientów
- PODSUMOWANIE
- DODATEK – CRM
- CRM - co to jest?
- CRM - Korzyści
- CeReM Personal
- Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
- Co zawiera program CeReM Personal?
- ZAPOWIEDZI
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+ Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiona ksiażka nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł ją zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?" - "Co słychać w pracy?" - "Jak się ma Twoja rodzina?" - "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?" - "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta? - Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić? - Jakie potrzeby można odkryć? - Kiedy potencjalny klient jest osiągalny? - Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.
Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tej .ksiazce
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
DODATEK – CRM+
CRM - co to jest?
CRM - Korzyści
CeReM Personal
Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
Co zawiera program CeReM Personal?
A teraz skorzystaj z prostego formularza poniżej, by zainwestować w poradnik, który pokaże Ci, jak donieść sukces w sprzedaży bezpośredniej, dzięki stałemu pozyskiwaniu nowych klientów:
|