Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poszukiwanie klienta ARTUR WOJCIECHOWSKI + Gratis

28-02-2012, 21:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.18 zł     
Użytkownik rafcio_of
numer aukcji: 2035336488
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 10   
Koniec: 02-02-2012 15:51:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
Zanim kupisz, możesz zapoznać się
darmowym fragmentem;

2. 
Nie musisz czekać na koniec 
aukcji, by dokonać zakupu, 
po prostu przyciśnij "Kup teraz";

3.
Zakup potwierdź mailem,
wpisując swój nick z Allegro;

4.
W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności 
(nr konta i tytuł przelewu);

6.
Zostaniesz równiez 
poinformowany o przyjęciu wpłaty 
i wysłaniu książki;

6.
Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty 
otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;

7.
Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztąkupujący wystawia komentarz
co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;

8.
Sprzedając, komentarz wystawiam 
jako drugi;

9.
Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić 
z kontrahentem;

10. 
Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, możesz skorzystać z GWARANCJI SATYSFAKCJI I ZWRÓCIĆ TOWAR wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo. 

Żeby tego uniknąć 
zapoznaj się 
z darmowym fragmentem
napisz do mnie mail

Wysyłka następuje w ciągu 48 godz. od zaksięgowania pieniędzy na koncie. 

Przesyłki wysyłane są priorytetem
(Poczta Polska)

Jeżeli przesyłka nie dotrze 
w ciągu 10 dni
 

od otrzymania maila potwierdzającego 
napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;

 


Wpłaty 
wyłącznie przedpłata na konto

Na moich aukcjach 
koszt przesyłki gratis

Tel. 531 [zasłonięte] 63 80

maila: [zasłonięte]@wp.pl

Gadu-Gadu. 137748 

 

 

 

 

WITAJ NA MOJEJ AUKCJI

 

Poszukiwanie klienta

ARTUR WOJCIECHOWSKI

  • wydawca: Złote Myśli
  • ilość Stron: 107
  • ISBN [zasłonięte]978-8301-067-9
  • książka Drukowana
  • Okładka Miękka
  • Stan: Nowa 
  • Stara Cena: 34,90 zł
  • Cena promocyjna: 26,18 zł
  • WYSYŁKA 0 ZŁ

 

UWAGA !!! GRATIS

PEŁNA WERSJA ELEKTRONICZNA KSIĄŻKI TUŻ PO ZAKSIĘGOWANIU PIENIĘDZY NA KONCIE 

 

ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z AUKCJĄ ORAZ DO OGLĄDNIĘCIA INNYCH MOICH OFERT. 

PAMIĘTAJ ŻE BEZ ZNACZENIA NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK ZA WYSYŁKĘ NIE PŁACISZ NIC!!! 

 

SPIS TREŚCI

  • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
  • Jakich nawyków potrzebujesz?
  • Cele niniejszego ebooka
  • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
  • Określanie tendencji wzrostowych branży
  • Profil klienta
  • ZDOBYWANIE NAZWISK
  • Kontakty osobiste
  • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
  • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
  • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
  • Skontaktuj się z kolegami z branży
  • Poproś o pomoc przyjaciół
  • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
  • Przemawiaj na forum publicznym
  • Zorganizuj szkolenie
  • Rozmawiaj z każdym
  • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
  • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
  • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
  • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
  • W jaki sposób powinniśmy pytać?
  • Sugestie do poleceń
  • Proś o rekomendacje!
  • Sugestie do rekomendacji
  • Bierz referencje!
  • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
  • Sugestie do referencji
  • Ośrodki oddziaływania
  • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
  • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
  • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
  • Źródła publikowane
  • Żółte kartki w książkach telefonicznych
  • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
  • Prenumerata prasy
  • Pisma branżowe
  • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
  • Inne źródła
  • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
  • Klienci Twoich konkurentów
  • Obserwuj codzienne życie
  • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
  • Buduj grupy potencjalnych klientów
  • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
  • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
  • Eliminuj „chińskie jaja”
  • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
  • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
  • Korzystaj z obserwacji osobistych
  • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
  • Zmieniające się potrzeby
  • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
  • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
  • LISTA NAZWISK
  • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
  • Kartoteka klientów
  • PODSUMOWANIE
  • DODATEK – CRM
  • CRM - co to jest?
  • CRM - Korzyści
  • CeReM Personal
  • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
  • Co zawiera program CeReM Personal?
  • ZAPOWIEDZI

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. 
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+ 
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiona ksiażka nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł ją zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

Pytania typu:

- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",

to faktycznie poszukiwane informacje typu:

- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

 

Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tej .ksiazce

A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

  • Jak stworzyć profil klienta?
  • Jak znaleźć nowych klientów?
  • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
  • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
  • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
  • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
  • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
  • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?

Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.

DODATEK – CRM+

CRM - co to jest?

CRM - Korzyści

CeReM Personal

Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?

Co zawiera program CeReM Personal?

A teraz skorzystaj z prostego formularza poniżej, by zainwestować w poradnik, który pokaże Ci, jak donieść sukces w sprzedaży bezpośredniej, dzięki stałemu pozyskiwaniu nowych klientów: