Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poszukiwanie klienta

24-01-2012, 7:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.20 zł     
Użytkownik dominator4
numer aukcji: 2047311200
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 6   
Koniec: 19-01-2012 17:02:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Bez tytułu 1

O mnie     I

Moje Aukcje    I

Moje Komentarze   I

 Zawsze najtaniej

 


Kontakt:
 
Email:

[zasłonięte]@gmail.com

 

Wysyłka:
 



Wysyłka towaru następuje bezpośrednio z wydawnictwa ZŁOTE MYŚLI.
Jeżeli wysyłka ma być na inny adres niż podany w allegro proszę o natychmiastowe podanie go po przez formularz opcji dostawy.

Witam na mojej aukcji


Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

Pytania typu:

- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",

to faktycznie poszukiwane informacje typu:

- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

 

Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.

A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

  • Jak stworzyć profil klienta?
  • Jak znaleźć nowych klientów?
  • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
  • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
  • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
  • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
  • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
  • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?

Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.

SPIS TREŚCI

    • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
    • Jakich nawyków potrzebujesz?
    • Cele niniejszego ebooka
    • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
    • Określanie tendencji wzrostowych branży
    • Profil klienta
    • ZDOBYWANIE NAZWISK
    • Kontakty osobiste
    • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
    • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
    • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
    • Skontaktuj się z kolegami z branży
    • Poproś o pomoc przyjaciół
    • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
    • Przemawiaj na forum publicznym
    • Zorganizuj szkolenie
    • Rozmawiaj z każdym
    • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
    • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
    • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
    • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
    • W jaki sposób powinniśmy pytać?
    • Sugestie do poleceń
    • Proś o rekomendacje!
    • Sugestie do rekomendacji
    • Bierz referencje!
    • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
    • Sugestie do referencji
    • Ośrodki oddziaływania
    • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
    • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
    • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
    • Źródła publikowane
    • Żółte kartki w książkach telefonicznych
    • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
    • Prenumerata prasy
    • Pisma branżowe
    • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
    • Inne źródła
    • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
    • Klienci Twoich konkurentów
    • Obserwuj codzienne życie
    • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
    • Buduj grupy potencjalnych klientów
    • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
    • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
    • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
    • Eliminuj „chińskie jaja”
    • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
    • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
    • Korzystaj z obserwacji osobistych
    • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
    • Zmieniające się potrzeby
    • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
    • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
    • LISTA NAZWISK
    • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
    • Kartoteka klientów
    • PODSUMOWANIE
    • DODATEK – CRM
    • CRM - co to jest?
    • CRM - Korzyści
    • CeReM Personal
    • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
    • Co zawiera program CeReM Personal?
    • ZAPOWIEDZI



 


 
 

Poszukiwanie klienta
Zapraszam na moje inne aukcje