Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POSTAWY I ZMIANA POSTAW

12-07-2012, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396012482
Miejscowość Cekcyn
Wyświetleń: 14   
Koniec: 02-07-2012 17:38:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Postawy stanowią centralną część indywidualności człowieka. Można znaleźć wiele przykładów osób gotowych umrzeć za swoje przekonania. Ludzie kochają i nienawidzą, lubią i nie cierpią, sprzyjają komuś lub czemuś bądź wyrażają sprzeciw. Zgadzają się, nie zgadzają, sprzeczają się, a czasem nawet udaje im się kogoś przekonać. Codziennie jesteśmy narażeni na niezliczone próby zmieniania lub umacniania naszych postaw, podejmowane w kontaktach osobistych, za pośrednictwem środków masowego przekazu lub internetu.
Postawy są więc bardzo istotnym elementem naszego funkcjonowania, dlatego warto wiedzieć:
· czym są,
· jak powstają,
· jak się je mierzy,
· jak można je zmienić,
· jak wpływają na nasze zachowanie.

Książka na pewno zainteresuje nie tylko badaczy i studentów psychologii, socjologii i pedagogiki, ale również polityków i dziennikarzy.


 

Tabela cech produktu
ISBN 83[zasłonięte]89574-5
Data wydania 2004
Vat 5%
Wydanie I
Okładka broszurowa
Liczba stron 296
Format B5
Przekład Józef Radzicki
Tytuł oryginalny Attitudes and Attitude Change

 

Gerd Böhner - profesor, wykładowca na Uniwersytecie w Bielefeld. Zajmuje się psychologią społeczną. Jest współautorem kilku rozdziałów w Blackwell Handbook of Social Psychology (2001, Blackwell).

Michaela Wänke - wykłada psychologię społeczną i konsumencką na Uniwersytecie w Bazylei. Prowadziła badania w Stanach Zjednoczonych i w Australii. Jej główne zainteresowania badawcze dotyczą postaw, poznania społecznego, psychologii konsumenckiej.


I. Podstawowe zagadnienia w badaniach nad postawami

1. Co to jest postawa i dlaczego jest czymś ważnym?
2. Pomiar postaw
3. Poza wartościowaniem: struktura i siła

II. Skąd się biorą postawy?

4. Natura i wychowanie jako źródło postaw
5. Postawy jako tymczasowe konstrukcje
6. Perswazja: Od bezwysiłkowych ocen do złożonego przetwarzania informacji
7. Perswazja: Koncepcje dwojakiego przetwarzania przekazu
8. Wpływ zachowania na postawy

III. Konsekwencje postaw
9. Wpływ postaw na przetwarzanie informacji
10. Wpływ postaw na zachowanie
11. Postscriptum

Słownik. Bibliografia. Indeksy.