Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout

24-10-2014, 20:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 95.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4639214078
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 24-10-2014 19:40:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51664, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45985, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19268, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10452, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13735, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51664, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45985, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19268, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10452, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13735

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Positioning: The Battle for Your Mind

POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Al Ries, Jack Trout
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 Jan 2001
Dimensions: 13.5 x 1.4 x 19.8 cm
Format: Paperback
Pages: 213
Condition: NEW
Product_ID: AA71C7C586

 

 

Describes an approach to creating a ''position'' in a prospective customer's mind - one that reflects a company's own strengths and weaknesses and those of its competitors. This book shows readers how to reposition a strong competitor and create a weak spot, use the present position to its best advantage, and choose the best name for a product.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS Sullivan, Bennett

 BUILD A BRAND IN 30 DAYS Simon Middleton

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF MARKETING Ries, Trout

 DIFFERENTIATE OR DIE Jack Trout, Steve Rivkin