Kryje się tu coś, co gardzi wszelkim życiem. Czuję, jak płonące czerwienią, nienawistne oczy tej strasznej istoty śledzą mnie z głębi zarośli. Wiem, że ona tu jest, a wokół krąży tysiąc jej młodych. Wyczuwam ich obecność i cierpnie mi skóra. Przez całe wieki czekały i snuły złowrogie plany, a teraz nas wszystkich czeka zagłada.
Witaj w Zewie Dziczy, rozszerzeniu, które przenosi akcję Posiadłości Szaleństwa w nieznane, mroczne i dzikie ostępy.
Przed tobą pięć niezwykłych historii, które toczą się w zupełnie nowy sposób. Jedna wymaga, by gracze współdziałali, by przetrwać. Kolejna zamienia role – to Strażnik Tajemnic musi rozwiązywać w niej łamigłówki i poszukiwać wskazówek. Każda historia wstrząsa w posadach tym, do czego przywykli gracze w Posiadłości Szaleństwa.
Zew Dziczy zawiera również nowe, straszliwe potwory, sprytnych badaczy i niemal 200 kart, które wzbogacają rozgrywkę w Posiadłość Szaleństwa.
Módl się, żeby uciec z tych lasów żywy.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Należy posiadać podstawową grę Posiadłość Szaleństw
Zawartość pudełka:
- 1 Instrukcja/Przewodnik Badaczy
- 1 Podręcznik Strażnika Tajemnic
- 34 Karty Akcji Strażnika Tajemnic
- 31 Kart Wydarzeń
- 24 Karty Walki
- 4 Karty Postaci Badaczy
- 5 Kart Postaci Sprzymierzeńców
- 7 Kart Celów
- 42 Karty Przeszukiwania
- 31 Kart Historii Sprzymierzeńców
- 24 Karty Mitów
- 20 Kart Wskazówek
- 16 Kart Cech
- 12 Kart Zaklęć
- 10 Kart Urojeń
- 9 Kart Traumy
- 8 Kart Szlaku
- 7 Kart Wyposażenia Początkowego
- 6 Kart Manii
- 4 Karty Zamków
- 1 Karta Przeszkód
- 13 Żetonów potworów
- 11 Żetonów zagrożenia
- 11 Kafelków planszy
- 11 Żetonów obrażeń
- 6 Znaczników dołów
- 10 Specjalnych znaczników wyboru historii
- 8 Żetonów klątwy
- 10 Żetonów przerażenia
- 6 Elementów łamigłówki rytuału
- 6 Żetonów wskazówek rytuału
- 5 Żetonów sprzymierzeńców
- 1 Bazowa płytka łamigłówki rytuału
- 1 Znacznik łodzi
- 4 Plastikowe figurki badaczy
- 11 Plastikowych figurek potworów