Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Posiadłość Szaleństwa Wsłuchaj się w Zew Dziczy

03-02-2014, 14:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 163 zł     
Użytkownik StrategiaCG
numer aukcji: 3915048441
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 11   
Koniec: 03-02-2014 14:13:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT

Telefon: 796-[zasłonięte]-539
Gadu-gadu: 11[zasłonięte]862
E-mail: [zasłonięte]@o2.pl

PŁATNOŚCI

1. Przelew na konto:

Strategia Centrum Gier
Rafał Skiba

12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 652962 (mBank)

2. W tytule przelewu proszę podać swój NICK (nazwę użytkownika) z Allegro oraz NUMER AUKCJI.

3. Pomimo powyższych uwag, wszystkie niezbędne informacje otrzymasz w mailu po wygranej aukcji.

WAŻNE INFORMACJE

1. Do każdego zakupionego produktu dołączony jest paragon lub faktura.

2. Wylicytowany towar jest wysyłany w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie.

3. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu miejsca i terminu.

4. NIE ODWOŁUJEMY OFERT! Zastanów się dobrze zanim coś kupisz!

4. NIE wysyłamy przedmiotów za POBRANIEM!!!

ODBIÓR OSOBISTY

ŁÓDŹ - C.H. RETKINIA
Maratońska 24/32
hala 2 boks 42

Godziny Otwarcia:

pon. - piątek 10 - 18
sobota: 10 - 15

WITAMY NA NASZEJ AUKCJI


Jesteśmy sprawdzonym sprzedawcą, mamy 100% pozytywnych komentarzy!

Dokładamy wszelkich starań by każda transakcja była przeprowadzona profesjonalnie i szybko.

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:


Posiadłość Szaleństwa – Wsłuchaj się w Zew Dziczy


OPIS PRODUKTU: 

Przetrwasz to co nieokiełznane i nienaturalne?


Jak pan widzi, niełatwo mi przejść do sedna sprawy, może dlatego, że brak mi odwagi; sedno sprawy jednak na tym polega, że mam pewne dowody, na to, iż te monstrualne stwory naprawdę żyją w lasach wśród wysokich gór, gdzie nikt nie dociera. Nie widziałem tych istot unoszących się na powierzchni rzek, jak donosi prasa, ale widziałem je w okolicznościach, których nie mam odwagi opisać. Widziałem ślady ich stóp, a ostatnio widziałem je całkiem blisko mego domu. Słyszałem też w głębokim lesie ich głosy, których nawet nie chcę próbować opisywać.


- H.P. Lovecraft, Szepczący w ciemności

Pięć nowych scenariuszy i jedenaście dwustronnych kafelków planszy zabierze badaczy w niedostępne, dzikie rejony, gdzie będą musieli stawić czoła nowym niebezpieczeństwom i rozwikłać mroczne tajemnice kryjące się w tych nieprzyjaznych ostępach. Rozgrywka skupi się na eksploracji, odbiegając od dotychczasowej, liniowej konstrukcji. Co więcej, Strażnik Tajemnic będzie zmuszony rozwiązywać łamigłówki wyznaczone przez badaczy, a obecność Sprzymierzeńców na planszy wprowadzi dodatkowy element grozy i niepewności.

 

Przeszukiwanie zdradzieckiego terytorium

 

Obszar gry zmienił się i jest zupełnie inny, niż wnętrza posiadłości, krypt i laboratoriów, do których przywykli gracze. Rozległe otwarte przestrzenie zapewnią badaczom zupełnie nowe doznania płynące z rozgrywki. Ich detektywistyczne umiejętności zostaną poddane zupełnie nowej próbie, ponieważ wskazówki nie będą już zbierane w określonej kolejności, a kluczem do zwycięstwa stanie się eksploracja i zbieranie informacji. Ten nowy, nieliniowy sposób odkrywania tajemnicy sprawi, że narracja i opowiadanie historii w Posiadłości Szaleństwa osiągną zupełnie nowy poziom.

 

Jednak podczas swoich poszukiwań badacze muszą zachować ostrożność, ponieważ lasy i bagna potrafią być równie bezlitosne jak koszmary wypełzające z otchłani. Poszukując informacji badacz może zranić się wpadając do ukrytej czeluści, a rwąca rzeka może frustrująco spowalniać eksplorację albo odciąć drogę ucieczki. Sprytni badacze znajdą jednak sposoby, aby wykorzystać ukształtowanie terenu na swoją korzyść i korzystając z mostów, łodzi i broni dystansowej będą szydzić z przeciwników, którzy nie są w stanie ich dopaść.

 

Przyjaciele w lasach

 

Badając tajemnice skryte w leśnych ostępach gracze natrafią na różnych Sprzymierzeńców, którzy mogą pomóc w śledztwie. Te nowe postacie pojawiają się w historiach z Zewu Dziczy i każda z nich posiada własną talię specjalnych kart. Sprzymierzeńcy nie są ani badaczami, ani potworami, jednak mogą walczyć, rozmawiać z badaczami, zlecać im specjalne zadania, a nawet popaść w obłęd wskutek kontaktu z przerażającymi stworami skradającymi się nocą po lesie. Jednak strzeżcie się! Obłąkany sprzymierzeniec dostaje się pod kontrolę nikczemnego Strażnika Tajemnic, więc badacze powinni chronić swoich popleczników przed sytuacjami niebezpiecznymi dla zdrowia psychicznego.

 

Rytuały i sekrety, mroczne działania Strażnika Tajemnic

 

Pośród tych niedostępnych terenów nowe wyzwania czekają nie tylko badaczy. Las nie jest przyjacielem dla nikogo i Strażnik Tajemnic przekona się, że nie łatwo jest zrealizować cel, kiedy badacze wykorzystują otoczenie przeciw niemu. W niektórych scenariuszach Strażnik Tajemnic będzie zmuszony rozwiązać łamigłówki rytuału, aby wprowadzić w życie swoje straszliwe plany. Gromadzenie tajemniczych przedmiotów rytualnych może być wyzwaniem samym w sobie, zwłaszcza jeśli Strażnik Tajemnic musi przeszukać planszę, ponieważ badacze ukryli przed nim przedmioty, których potrzebuje.

 

Jednak Zew Dziczy daje Strażnikowi Tajemnic również kilka nowych sztuczek, jak choćby zmianę zasad związaną z kartami Akcji. W tym rozszerzeniu Strażnik Tajemnic wybiera karty Akcji, które chce wykorzystać w danej historii. Co więcej, wszystkie karty Akcji mają teraz wspólny rewers i badacze nie wiedzą jakie karty wybrał przeciwnik, póki Strażnik Tajemnic ich nie użyje. Trzymanie kart w tajemnicy i wykorzystanie ich w odpowiednim momencie aby zmiażdżyć nadzieje badaczy może stać się kolejnym elementem strategii, jeszcze bardziej zwiększając niepewność i napięcie podczas rozgrywki.