POSIADŁOŚĆ SZALEŃSTWA EDYCJA POLSKA
Odważysz się przejść przez próg?
GRA NOWA
ORYGINALNIE ZAPAKOWANA
SZYBKA WYSYŁKA
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba graczy: 2 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 240 minut
Wydawca: Galakta
Projektant: Corey Konieczka
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
Przerażające potwory oraz widmowe byty kryją się w rezydencjach, kryptach, szkołach, klasztorach oraz opuszczony budynkach położonych w pobliżu Arkham w Massachusetts. Niektóre są miejscami zboru spiskujących cieni, podczas gdy inne czekają na nieostrożne ofiary, które będą mogły pożreć. To właśnie do badaczy należy przeszukanie tych przeklętych miejsc i odkrycie tajemnicy na temat koszmarów, które w nich zamieszkują. Posiadłość Szaleństwa podczas każdej rozgrywki tworzy trzymającą w napięciu opowieść.
Każda rozgrywka dzieje się we wcześniej przygotowanej historii, która przedstawia unikatową planszę oraz kilka możliwych jej rozwinięć. Wątki te wpływają na potwory, z którymi przyjdzie się zmierzyć badaczom, wskazówki, które będą musieli odnaleźć oraz zakończenie historii, które przyjdzie im poznać. Jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika tajemnic, kontrolującego potwory oraz inne diabelskie moce przedstawione w opowieści. Pozostali gracze przejmują role badaczy, poszukujących wyjaśnień i starając się przetrwać bez popadania w obłęd. Podczas przygotowania do gry, Strażnik tajemnic w sekrecie dokonuje wyborów, które wpływają na przebieg historii oraz ostateczny cel każdej ze stron.
Czy tajemniczy kult chce zabić badaczy, a może ich cel jest o wiele bardziej mroczny? Czy właściciel domu oszalał z rozpaczy za swoją zmarłą rodziną czy inne nieziemskie siły kontrolują jego umysłem? Jedynie podążając za śladami i składając w całość odnalezione wskazówki badacze mogą odkryć prawdziwe zło i zwycięsko przejść przez historię! W zależności od odpowiedzi udzielonych przez Strażnika tajemnic, wskazówki są rozmieszczane w różnych pomieszczeniach, z których składa się plansza.
Każda wskazówka jest reprezentowana przez kartę układaną zakrytą w pomieszczeniu, w którym ją można odnaleźć. Zawiera ona fabularyzowany opis, który ma poprowadzić badaczy do następnej wskazówki. Badacze muszą działać wspólnie, odszukując wskazówki i wspólnie ustalając następne posunięcie.
W międzyczasie Strażnik tajemnic zawsze musi pozostać czujny, podążając za swym własnym celem. Jeżeli uda się go osiągnąć zanim badacze go odkryją i uniemożliwią jego realizację. Wtedy ciemne moce zwyciężą. Cała rozgrywka to emocjonujący wyścig pomiędzy dobrem, a złem! Przerażające opowieści oraz wspaniałe elementy gry wciągną was w świat nieziemskiego horroru.
Realistycznie ilustrowane kafelki planszy przedstawiają każdy element pomieszczeń, które przyjdzie wam przeszukać, a figurki potworów bardzo szczegółowo reprezentują niewyobrażalne zło. Elementy te (czyli 24 figurek potworów) wraz z ośmioma figurkami badaczy, ponad 300 kartami, ponad 200 żetonami i znacznikami i około 70 płytkami łamigłówek pomogą wam przenieść się do wprawiającego w obłęd świata przerażających tajemnic.
LIST POLECONY EKONOMICZNY 3zł
LIST POLECONY PRIORYTETOWY 6zł
WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ REJESTROWANE
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"