Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PORZĄDNY MŁOT UDAROWY MAKITA HR 4011 C

30-04-2014, 20:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 750 zł     
Użytkownik 77spartakus
numer aukcji: 4186484423
Miejscowość ŁÓDŹ
Licytowało: 13    Wyświetleń: 380   
Koniec: 30-04-2014 20:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Waga (z opakowaniem): 6.50 [kg]
Zasilanie: elektryczne sieciowe
Maksymalna moc: 1100.00 [W]
Napięcie zasilania: 220.00 [V]
Waga urządzenia: 6.30 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM MAM DZIŚ DO SPRZEDANIA MŁOT UDAROWY FIRMY MAKITA MODEL HR 4011 C

MAKITA BYŁA UŻYWANA PARĘ RAZY I TERAZ LEŻY I JEST MI JUŻ NIE POTRZEBNA 

WIĘC JEST DO SPRZEDANIA 

MŁOT JEST W 100% SPRAWNY BARDZO FAJNIE DAJE SOBIE RADĘ W PRACY

W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ O TELEFON

534-[zasłonięte]-988

 Opis:

 

 

  

  • pobór mocy 1100 W
    - prędkość obrotowa wiertła : 230 - 450 obr/min 
    - częstotliwość udarów : 1350 - 2.750 / min 
    - energia pojedynczego uderzenia : 9,5 J 
    - zdolność wiercenia w betonie : do 40 mm 
    - maksymalna średnica koronki: 105 mm
    - ciężar : 6,3 kg
  • energia pojedynczego uderzenia 9,5 J
  • uchwyt narzędziowy do wierteł systemu SDS - MAX z osłoną przeciwpyłową,
  • wiercenie, wiercenie udarowe, lub dłutowanie,
  • sprzęgło przeciążeniowe (ze względów bezpieczeństwa) zabezpiecza przed wyrwaniem wiertarki przy zakleszczeniu się narzędzia,
  • włącznik elektroniczny umożliwia rozpoczęcie wiercenia w ściśle 
    określonym punkcie,
  • rękojeść przeciwpoślizgowa pokryta gumą
  • Wyposażony w dynamiczny system tłumienia drgań "AVT"
  • uchwyt tylny z tłumikiem drgań
  • tabliczka znamionowa umieszczona w miejscu mało podatnym na uszkodzenia
  • dioda sygnalizująca włączone zasilanie (zielona) oraz potrzebę wymiany 
    szczotek węglowych (czerwona)
  • bezstopniowa regulacja prędkości silnika
  • łatwy do naprawy - proste okablowanie, uchwyt z mniejszą ilością elementów
  • rękojeść pokryta gumą
  • dźwignia zmiany trybu pracy umieszczona w miejscu mało podatnym na 
    uszkodzenia i zabezpieczona mocną aluminiową osłoną