Koszty wysyłki * Paczka priorytetowa - 0 zł * Paczka pobraniowa - 0 zł * Kurier - prosimy o kontakt
Formy Płatności * Płatności Allegro * Wplata na konto bankowe * Płatność przy odbiorze Nr. rachunku do wpłat indywidualnych otrzymają Państwo w e-mailu po zakończeniu transakcji
Regulamin * Po dokonaniu zakupu proszę przesłać dane adresowe, na które ma być wysłany zakupiony przedmiot * W przypadku zmiany adresu do wysyłki należy również zamieścić ta informacje * Proszę pamiętać o wyborze formy płatności i sposobu wysyłki
Kontakt: usa_[zasłonięte]@o2.pl
Marka GUESS:
Guess – amerykańska luksusowa marka odzieżowa, zajmująca się także produkcją i dystrybucją różnego rodzaju dodatków i biżuterii.
Firmę Guess Inc założyli w 1981 roku czterej bracia Georges, Armand, Paul i Maurice Marciano. W rodzimej Francji nie znaleźli sprzyjającyh warunków do otwarcia własnego biznesu, więc przenieśli się do USA, by tam otworzyć swój pierwszy dom mody w Beverly Hills w Los Angeles.
Pierwszym produktem marki Guess był zaprojektowany przez braci model dżinsów z trzema zamkami błyskwicznymi. Mimo że krytycy zignorowali ten model, przyjęła go firma Bloomingdale’s. Trzydzieści egzemplarzy wystawionych w butiku tej firmy wyprzedało się błyskawicznie, a marka Guess zyskała popularność i uznanie klientów.
W 1982 roku firma Guess rozpoczęła kampanię reklamową, którą zajął się bezpośrednio Paul Marciano. Kampania była przełomowym momentem dla marki. Modelki w ich markowych dżinsach, przedstawione w seksownych, wyzywających pozach, zapewniły sukces firmie braci Marciano.
Kampanie Guess w kolejnych latach zdobyły wiele prestiżowych nagród Clio Awards. W 1985 roku Guess zaprojektował specjalne ubrania na potrzeby kultowego filmu „Powrót do przyszłości”.
W latach 80. XX wieku bracia Marciano, poszukiwali sposobu na zmniejszenie kosztów produkcji swoich markowych dżinsów, w efekcie czego Guess podpisało kontrakt z firmą Jordache, która miała pomóc im w tańszej produkcji ich kolekcji. Między dwoma firmami narodził się konflikt, który od 1984 roku przerodził się w wieloletni proces sądowy. Dopiero w 1990 roku zakończyła się ostatnia sporna sprawa w sądzie między Guess a Jordache, pozostawiając firmę braci Marciano całkowicie niezależną.
|
|
|
Przedmiotem sprzedaży jest fabrycznie nowy i w 100% oryginalny portfel damski:
GUESS
Nowy, szykowny portfel Guess by Marciano. Ekskluzywny i unikalny. Portfel z najnowszej kolekcji. Posiada piękny metalowy motyw w postaci litery G ozdobionej kryształkami Swarovski. Wykonany jest z bardzo miłego w dotyku materiału. W środku posiada zasuwaną przegrodkę na zamek błyskawiczny oraz wiele kieszonek na karty kredytowe oraz bilon. Dodaj trochę blasku i czaru w swojej garderobie tym wspaniałym portfelem.
Informacje o portfelu:
- kolor: BLACK - model: SI290151 - tworzywo: miły w dotyku materiał - z przodu ozdobny metalowy firmowy motyw w formie litery G ozdobionej kryształkami Swarovski - szerokość : 16,5 cm - wysokość: 10 cm - portfel z metkami prosto ze sklepu z metkami
Portfel zakupiony w oryginalnym sklepie GUESS
Wszystkie sprzedawane przedmioty znajdują się już w Polsce i są dostępne od ręki. Wszystkie przedmioty pochodzą z USA gdzie zostały zakupione w sklepach firmowych na wyprzedażach lub bezpośrednio od producentów.
Życzymy udanych zakupów
|
Logo i znaki graficzne Firm na stronach naszej firmy zostały użyte jedynie w celach identyfikacji marki produktów jakie oferujemy do sprzedaży.
|
|
Marka GUESS c.d.:
W tym samym czasie Guess rozwinął działalność firmy we Włoszech, Kanadzie, Japonii. Na początku lat 90. w rodzinnej firmie braci Marciano, nie było już Georgesa – sprzedał swoje 40-procentowe udziały w Guess braciom za 200 milionów dolarów. Krótko po swojej dymisji Georges pozwał do sądu firmę Guess pod zarzutem rzekomego nielegalnego posługiwania się jego nazwiskiem przez markę. Prezesem firmy został Maurice, a wiceprezesem Armand.
Guess przeznaczył 28 milionów dolarów na kampanię reklamową w 1993 roku. Firma wypuściła na rynek także wiele różnorodnych linii dodatków i biżuterii. Dzięki temu w 1993 roku szacowane zarobki firmy wynosiły 700 milionów dolarów. Rok później z samej linii zegarków Guess odnotował zysk 100 milionów dolarów. W 1999 roku Guess wypuścił kolejne linie: Baby Guess i Guess Kids. Rok później zaingurowano markę G BRAND. W 2005 roku Guess zaproponował linie perfum: Guess for Woman – dla kobiet, a rok później zapach dla mężczyzn – Guess for Men. W 2007 roku Guess stworzyło nową markę G by Guess dla młodzieży. Siłą tej marki są niskie ceny. W strategii kampanii reklamowej G by Guess bracia Marciano postawili głównie na kuszące, klimatyczne wystawy sklepowe, które stwarzały młodzieżowo-klubową atmosferę. Także w 2007 roku Guess zaprezentowało nową kolekcję ekskluzywnych zegarków – GC, wykonanych z materiałów wysokiej jakości, co nadawało im luksusowy design.
Paul i Maurice Marciano:
|