Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Porsche Cayenne S 4,5 stylizacja TechArt Magnum

08-12-2014, 10:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 81 999 zł     
Użytkownik Madziikkkk
numer aukcji: 4831461080
Miejscowość radomsko
Wyświetleń: 4164   
Koniec: 08-12-2014 10:03:08

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 161000
Pojemność silnika (cm3): 4500
Moc silnika (KM): 350
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Reflektory ksenonowe, Blokada skrzyni biegów, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Porsche Cayenne S, 2003r, przebieg  161000km, salon Polska.  Auto w stanie idealnym pod każdym względem, wygląda jak nowe a technicznie jest w stanie samochodu 2 letniego o przebiegu 50 tys. km, jestem jego właścicielem od 3 lat. W samochodzie został kilka lat temu zamontowany pakiet stylizujący go na wersję Techart Magnum, przy okazji auto przeszło lifting nadwozia na fabrycznie nowych częściach (reflektory przednie, tylne, błotniki itd. ). Został również zmieniony kolor nadwozia na biały. Auto nigdy nie brało udziału w żadnej kolizji (na całym samochodzie grubość powłoki lakierniczej wynosi ok. 250 mikronów jest to po prostu drugi lakier), wszystkie elementy konstrukcyjne tj. podłużnice, fartuchy, podłoga etc. nadwozia są w stanie fabrycznym (czyt. w oryginalnym lakierze i fabrycznej grubości powłoce) , wyrażam zgodę na sprawdzenia auta pod tym kątem jak i pod każdym innym dla formalności dodam, że wszystkie szyby są również oryginalne czyt. (zgadzają się wszystkie numery i sa to szyby z pierwszego montażu auta).  Kolor został zmieniony w celu uzyskania efektu wizualnego także powłoka lakiernicza jest położona na najwyższym poziomie nie ma tu mowy o jakichkolwiek niedoróbkach (koszt samego lakierowania to ponad 20tys. zł., polakierowane są nawet elementy niewidoczne takie jak wewnętrzne strony drzwi, klapy, maski itd. ). Samochód nie wymaga, żadnego wkładu finansowego jest w stanie idealnym, każda część eksploatacyjna jest OEM Porsche do żadnej naprawy nie były stosowane zamienniki . W 2006r. przy przebiegu 86 tys. km. został w ramach akcji serwisowej wymieniony kompletny silnik na nowy w salonie Porsche Lellek wtedy jeszcze Opole (egzemplarze z pierwszych lat produkcji miały wadę fabryczną fakt ten jest oczywiście odnotowany w książce serwisowej).  U mnie auto było użytkowane sporadycznie. Przez ostatnie 3 lata przejechało ok. 10 tys.km., nie jeździło zimą zarówno u mnie jak i u poprzedniego właściciela. Odkupiłem je od znajomego, stąd wiem jak wyglądało przed liftingiem.

 

Wyposażenie

 

- pneumatyczne zawieszenie

-reflektory Bi-xenon + doświetlanie zakrętów

- światła do jazdy dziennej LED

- nawigacja DVD

- nagłośnienie BOSE

- podgrzewane fotele

-hak

- automatyczna skrzynia biegów + możliwość zmiany biegów w kierownicy

- PSM

- klimatronic dwustrefowy

- elektryczne fotele

- szyberdach

- felgi 22” z białymi elementami malowanymi aerografem w kolor nadwozia + opony Pirelli Scorpion Zero stan ok. 80% bieżnika

- felgi 20" czarne nowe, które miały służyć jako zimówki lecz nigdy nie były użyte i niestety nie mam do nich opon

- oczywiście komplet dokumentów, książka serwisowa, 2 kluczyki itd.

- 2 komplety oryginalnych dywaników gumowe i materiałowe, które są w aucie od nowości i do tej pory wyglądają jak nowe

 

i wszystkie mniej istotne gadżety, które powinny być w aucie tej klasy.

 

Ostatni serwis robiłem ok. 2000 km temu natomiast mija rok także będzie można wymienić olej i filtr.

 

Kontakt

506 198 308

 

Chętnie „zamienię, rozliczę, dopłacę” na inne ciekawe auto: Audi R8, Maserati Granturismo, Porsche 911 997 2-gen., Porsche Panamera 4S, turbo, Cadillac Escalade ESV Platinum (diamond white pearl) tylko bezwypadkowe w idealnym stanie lub camper w markowej zabudowie do 300 tys. zł