Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Porozumiewanie się lekarza z pacjentem... [nowa]

02-06-2014, 8:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 87.99 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 4207081358
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 2   
Koniec: 02-06-2014 08:32:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i jego rodziną. Wybrane zagadnienia



Dane:
  • liczba stron: 276
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    oprac. J. Barański, A. Steciwko

    Książka została przygotowana przez zespół polskich autorów pod kierownictwem profesora Andrzeja Steciwki. Głównym celem tej publikacji jest przybliżenie wiedzy na temat wartości komunikowania interpersonalnego, form i sposobów budowania relacji terapeutycznej oraz dostarczenie informacji o tworzeniu prawidłowej relacji z chorym.

    Pozycja jest skierowana do wszystkich lekarzy pragnących wzbogacić swoją wiedzę z zakresu umiejętności komunikowania się z pacjentem, która jest nieodzowna w codziennej praktyce lekarskiej.

    1. ogólne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem
    Komunikowanie się werbalne i niewerbalne
    Wybrane sposoby porozumiewania się lekarza z pacjentem
    Wybrane metody i narzędzia podnoszące efektywność relacji lekarz-pacjent
    Emocje w relacji lekarz-pacjent: jak sobie z nimi radzić
    Jak poprawnie prowadzić wywiad
    Umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych jako warunek sukcesu komunikacyjnego lekarza z pacjentem
    Relacja lekarz-pacjent - istotny element specjalizacji nie tylko lekarza rodzinnego
    2. Szczegółowe aspekty porozumiewania się lekarza z pacjentem
    Postępowanie z dzieckiem i jego opiekunami. Porozumiewanie się z nastolatkiem
    Komunikowanie się z pacjentem w podeszłym wieku
    Postępowanie z pacjentem agresywnym
    Komunikowanie się w różnych sytuacjach w zależności od typu pacjentów
    Komunikowanie się z pacjentem przewlekle chorym
    Kontakt z pacjentem przewlekle chorym (schorzenia neurodegeneracyjne, układ krążenia, zaburzenia psychiczne)
    Przekazywanie informacji pacjentowi z chorobą nowotworową
    3. Trudne rozmowy lekarza z pacjentem
    Przekazywanie pacjentowi i jego rodzinie złych i trudnych informacji dotyczących stanu zdrowia
    Rozmowa z pacjentem uzależnionym od substancji psychoaktywnych
    Jak rozmawiać o problemach seksualnych? Rozmowa z ofiarą przemocy
    Komunikacja i opieka nad osobami w sytuacji tragedii i kataklizmów
    4. Prawne,etyczne i społeczne aspekty relacji lekarza z pacjentem
    Przekazywanie informacji o stanie zdrowia w relacji lekarz-pacjent
    Prawidłowe dokumentowanie komunikacji lekarza z pacjentem oraz osobami z jego otoczenia i jego rola w wyjaśnianiu podejrzenia popełnienia błędu medycznego
    Aspekty etyczne komunikacji lekarza z pacjentem i personelem medycznym oraz podstawowe zasady obowiązujące przy komunikacji z użyciem tradycyjnych oraz nowoczesnych środków przekazu
    Relacje personel medyczny-pacjent a organizacje samopomocowe


    http://elsevier.pl/layout_test/book_toc_file/168/Porozumiewanie.pdf spis treści

    36 KB



    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.