ZESTAW ZAWIERA 3 KSIĄŻKI
JA I MÓJ ŚWIAT
Piosenki, prezentacje i zabawy dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (płyta CD + płyta DVD)
Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska.
Do podręcznika „Ja i mój świat” przygotowano prezentacje multimedialne, zabawy i piosenki dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W pudełku znajdują się 2 płyty:
Prezentacje multimedialne to innowacyjna, atrakcyjna dla uczniów pomoc dydaktyczna, utrwalająca zdobytą wiedzę. Do każdego tematu przygoto wano jedną prezentację. Jej interaktywność przyciąga uwagę dziecka, pozwala mu w ciekawy sposób poszerzyć swoją wiedzę, jest bodźcem do rozpoczęcia dialogu z drugą osobą.
Proponowane zabawy i gry rozwijają kompetencje społeczne: komunikację, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, szczególnie istotne w nauczaniu dzieci z autyzmem. Na płycie znajdują się propozycje zabaw, które w najbardziej naturalny sposób pomogą dziecku utrwalać wiedzę zdobytą w czasie pracy z podręcznikiem „Ja i mój świat”. Celem zabaw jest nauczenie czerpania radości z kontaktu z drugą osobą i kształtowanie emocjonalnej wzajemności. W zabawie doskonalimy kompetencje społeczne ucznia jako partnera dla innych w grupie, budujemy jego autorytet i poczucie przynależności. Wartości te są niezwykle ważne w integracji z rówieśnikami. W ten sposób kształtujemy teorię umysłu u dziecka, zawierającą się w umiejętności odczytywania stanów emocjonalnych innych osób i empatii.
MUZYKA OTWIERA NAM ŚWIAT – Program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmemJest to program zajęć muzycznych dla dzieci niepełnosprawnych. W książce opisano cele i budowę spotkań, formy i metody pracy, treści programowe. Podano przykłady zabaw i piosenek oraz 15 scenariuszy zajęć. Zamieszczono również 3 arkusze obserwacji dziecka, które ułatwią ocenę jego postępów. Książka powstała w wyniku kilkunastu lat pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, o dużej rozpiętości możliwości psychomotorycznych. Autorzy, znając terapeutyczne oddziaływanie muzyki, stworzyli własną koncepcję zajęć, którą nieustannie korygowali i wzbogacali o elementy poznawanych metod, np. Metody Dobrego Startu, Integracji Sensorycznej, Kinezjologii Edukacyjnej.Spis treści:
I. Założenia ogólne Cele programu Metody i formy pracy Organizacja działań Nietypowe instrumenty Nietypowe pomoce dydaktyczne Diagnozowanie i ocena postępów dziecka Współpraca z rodzicami
II. Treści programowe Układ treści Budowa zajęć Uwagi organizacyjne
III. Przykłady zabaw i ćwiczeń Zabawy i ćwiczenia przy akompaniamencie pianina, realizujące poszczególne cele zajęć Ruch w przestrzeni (z zastosowaniem elementów Integracji Sensorycznej) Zabawy i ćwiczenia oddechowe i logopedyczne Zabawy i ćwiczenia relaksacyjne Zabawy i ćwiczenia korekcyjne Zabawy i ćwiczenia koordynujące współpracę półkul mózgowych; przekraczanie linii środka ciała
IV. Suplement praktyczny Arkusze diagnostyczne Przykładowe scenariusze zajęć Piosenki własne Wyniki prowadzonych obserwacji Wykaz piosenek wykorzystanych w scenariuszach
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
REGULAMIN AUKCJI - NA STRONIE O MNIE
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72