Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poradnik Serwisowy Zasobnikowe układy zasilania 1

21-03-2015, 22:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik infoksiazka
numer aukcji: 5169215168
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 2   
Koniec: 21-03-2015 21:09:22

Dodatkowe informacje:
Rok wydania (xxxx): 2013
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112


Poradnik serwisowy Nr 04/2013 cz.1 Zasobnikowe układy zasilania silników o zapłonie iskrowym
Poradnik serwisowy Nr 04/2013 cz.1 Zasobnikowe układy zasilania silników o zapłonie iskrowym
Jerzy Kaparuk
wydawnictwo: Instalator Polski Sp. z o.o.
ISBN: 977[zasłonięte][zasłonięte]34603
data wydania: 2013
nr wydania: 4
stron: 62
format: A5
39
*cena z VAT

Spis treści:
Wstęp
1. Regulacje prawne w zakresie emisyjności i klasyfikacja układów wtryskowych silników o zi
1.1 Normy emisji związków toksycznych silników o zi
1.2 Podział układów wtryskowych silników o zi
2. Układy pośredniego wtrysku benzyny Bosch
2.1 Układy wtrysku K-Jetronic i KE-Jetronic
2.1.1 Elementy składowe układu K-Jetronic - budowa, zasada działania, niesprawności i ich diagnostyka
2.1.2 Elementy składowe układu KE-Jetronic - budowa, zasada działania, niesprawności i ich diagnostyka
2.1.3 Niesprawności i przyczyny ich powstawania w układach wtryskowych K-Jetronic i KE-Jetronic
2.2 Układ wtrysku D-Jetronic
2.2.1 Niesprawności i przyczyny ich powstawania w układach wtryskowych D-Jetronic
2.3 Układy wtrysku L-Jetronic, LE-jetronic i LH-Jetronic
2.3.1 Elementy składowe układu L-Jetronic
2.3.2 Elementy składowe wtrysku LE2-Jetronic
2.3.3 Elementy składowe wtrysku LE3-Jetronic
2.3.4 Elementy składowe wtrysku LH-Jetronic
2.3.5 Niesprawności i przyczyny ich powstawania w układach wtryskowych L, L2, L3 oraz LH-Jetronic .