O firmie Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro! Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!! Do każdej książki wystawiamy paragon, a na życzenie faktury VAT. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.
Płatności Przyjmujemy wpłaty tylko przelewem na konto
Przesyłka Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Kontakt
Napisz do nas email
Skype
Gadu-Gadu
|
PORADNIK SERWISOWY
Vademecum blacharza
PORADNIK SERWISOWY jest nowym tytułem, przygotowanym przez zespół redakcyjny miesięcznika AUTO MOTO SERWIS.
Ukazuje się co dwa miesiące począwszy od lutego 2002 r.
Swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z następujących działów: - elektronika - elektryka - diagnostyka - technologia napraw mechanicznych - lakiernictwo i blacharstwo
Artykuły zawierają: - wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów, - opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej, - technologie napraw najnowocześniejszych układów, - porady ekspertów z branży - prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów, - omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Każdy numer o objętości ok. 50-60 stron, jest poświęcony omówieniu tylko jednemu lub dwóm tematom.
Spis treści
WSTĘP 1. ORGANIZACJA WARSZTATU BLACHARSKIEGO – NIEZBĘDNIK BLACHARZA 1.1. Wyposażenie podstawowe 1.2. Wyposażenie uzupełniające 2. BUDOWA NADWOZIA. CO TRZEBA WIEDZIEĆ PRZED NAPRAWĄ 3. PROCES LIKWIDACJI SZKODY POWYPADKOWEJ 3.1. Przyjęcie samochodu do naprawy 3.2. Naprawa 3.3. Montaż samochodu 3.4. Przekazanie samochodu klientowi 4. POMIAR TRÓJWYMIAROWY NADWOZIA 4.1. Pomiar trójwymiarowy 4.1.1. Pomiar według danych porównawczych 4.1.2. Pomiar bez danych porównawczych 4.2. Symulacja kształtu nadwozia 4.3. Komputerowe systemy pomiarowe 4.3.1. Mechaniczno-elektroniczne komputerowe urządzenia pomiarowe 4.3.2. Laserowo-elektroniczne urządzenia pomiarowe 4.3.3. Ultradźwiękowo-elektroniczne urządzenia pomiarowe 5. NAPRAWY GŁÓWNE NA RAMACH NAPRAWCZYCH 5.1. Montaż samochodu na ramie naprawczej 5.1.1. Podnośnik dwukolumnowy 5.1.2. Najazdy 5.1.3. Urządzenia z podnośnikiem nożycowym 5.1.4. Podnośnik przesuwny 5.2. Naprawa i pomiary na ramie naprawczej 5.3. Podgrzewanie elementów podczas naprawy 5.4. Pamięć kształtu 5.5. Praca na ramie naprawczej 6. NIEWIELKIE I ŚREDNIE NAPRAWY NADWOZIA 6.1. Naprawy panelowe 6.1.1. Naprawy z ponownym lakierowaniem 6.1.2. Proces technologiczny naprawy (Strong Puller, Easy Puller) 6.1.3. Technologia obkurczania blachy 6.1.4. Naprawy bez ponownego lakierowania 6.1.5. Naprawy elementów aluminiowych 6.2. Zgrzewanie 6.2.1. Parametry zgrzewania 6.2.2. Różnice konstrukcyjne zgrzewarek 6.2.3. Zgrzewarka – urządzenie wielofunkcyjne 6.2.4. Błędy podczas zgrzewania 6.2.5 Dodatkowe funkcje 6.3. Spawanie MIG/MAG i TIG 6.3.1 Spawanie blach stalowych MAG 6.3.2. Spawanie blach aluminiowych (MIG) 6.3.3. Spawanie blach aluminiowych (TIG) 6.4. Lutospawanie MIG 6.5. Wymiana elementów nadwozia 7. DANE PORÓWNAWCZE – KARTY POMIAROWE 8. WYKRYWANIE UKRYTYCH WAD NADWOZIA 9. BHP, CZYLI JAK BYĆ MĄDRYM PRZED SZKODĄ… 9.1. BHP podczas prac spawalniczych 9.2. BHP podczas napraw konstrukcji nośnych 10. Jak budować markę warsztatu – kilka porad
|