O firmie
Sprzedażą książek zajmujemy się już od wielu lat.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów,
rozpoczynamy sprzedaż w serwisie aukcyjnym Allegro!
Nasza księgarnia proponuje Państwu książki techniczne z każdej branży oraz nowości wydawnicze z każdej dziedziny w dobrych cenach!!
Do każdej książki wystawiamy paragon,
a na życzenie
faktury VAT.
Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.
Płatności
Przyjmujemy wpłaty
tylko
przelewem na konto
Przesyłka
Realizujemy przesyłki w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Pozostałe aukcje
Kliknij aby zobaczyć nasze pozostałe aukcje
Dodaj do ulubionych
kliknij
Kontakt
Napisz do nas
email
Skype
Gadu-Gadu
|
PORADNIK SERWISOWY
DWUMASOWE KOŁA ZAMACHOWE cz. 2
PORADNIK SERWISOWY jest nowym tytułem, przygotowanym przez zespół redakcyjny miesięcznika AUTO MOTO SERWIS.
Ukazuje się co dwa miesiące począwszy od lutego 2002 r.
Swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z następujących działów:
- elektronika
- elektryka
- diagnostyka
- technologia napraw mechanicznych
- lakiernictwo i blacharstwo
Artykuły zawierają:
- wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów,
- opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej,
- technologie napraw najnowocześniejszych układów,
- porady ekspertów z branży
- prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów,
- omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Każdy numer o objętości ok. 50-60 stron, jest poświęcony omówieniu tylko jednemu lub dwóm tematom.
5. UKŁADY WYRÓWNOWAŻENIA SILNIKÓW SPALINOWYCH >> 6
5.1. Budowa sprzęgieł firm Schaeffler (LuK) i Valeo >> 11
6. ZUŻYCIE ZESPOŁÓW SPRZĘGIEŁ, PRZYCZYNY ICH POWSTAWANIA I TECHNOLOGIA WYMIANY >> 20
6.1. Przyczyny powstawania niesprawności zespołów sprzęgieł >> 20
6.2. Metodyka postępowania w zakresie rozpoznawania objawów zużycia oraz wymiany sprzęgieł, kół zamachowych i dwumasowych kół zamachowych >> 21
6.3. Typowe objawy niesprawności zespołów sprzęgieł i ich diagnostyka na przykładzie rozwiązań firmy Schaeffler (LuK) >> 21
6.4. Rodzaje objawów niesprawności zespołów sprzęgieł i przyczyny ich powstawania na przykładzie rozwiązań firmy Schaeffler (LuK) >> 22
6.5. Sposoby usuwania objawów niesprawności sprzęgieł w kontekście stwierdzonych rodzajów i przyczyn ich powstawania >> 39
6.6. Realizacja czynności związanych z wymianą zespołu sprzęgła >> 42
7. BUDOWA SPRZĘGIEŁ FIRMY ZF (SACHS) >> 45
7.1. Objawy i przyczyny powstawania niesprawności zespołów sprzęgieł – ogólne wskazówki do czynności naprawczych >> 56
7.2. Zalecenia obsługowo-montażowe zespołów sprzęgieł firmy ZF (SACHS) >> 59
LITERATURA >> 62
|