Sprzedaż miodu Łatwa, prosta i efektywna
W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co zrobić, żeby na rynku, konsumenci, oprócz miodu, dostrzegali także inne produkty pszczele? Jak skutecznie zbudować sieć dystrybucji produktów pszczelich wyprodukowanych we własnej pasiece? Na takie i wiele innych jeszcze pytań odpowiada w swojej najnowszej książce pt. "Sprzedaż miodu. Łatwa, prosta i efektywna" dr Maciej Winiarski.
Siłę rozważań Autora wzmaga perspektywa, z której spogląda On na gospodarstwo pasieczne. Bo chociaż rolnik i ekonomista z wykształcenia, Maciej Winiarski pozostaje przede wszystkim pszczelarzem i nie ulega wątpliwości, że nic, co pszczelarskie, nie jest mu obce. W polskim piśmiennictwie pszczelniczym tematy pszczelarskiego rynku, biznesu i marketingu cierpią ciągle na niedostatek publikacji i mogłoby się wydawać, że są traktowane nieco po macoszemu. Wysłuchajmy dr. Macieja Winiarskiego, bo warto. Sprzedaż miodu musi być łatwa, prosta i oczywiście efektywna ku pożytkowi nas, naszych rodzin i konsumentów, którzy po kupieniu w naszej pasiece pierwszego słoika z miodem, będą do nas już zawsze wracać i rozpowiedzą wszem i wobec, że ten i tylko ten miód godny jest najwyższej uwagi.
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 120
Miód dla zdrowia i urody
W książce znajdziesz:
- informacje o miodzie i innych produktach pszczelich, m.in. Propolisie i wosku pszczelim
- omówienie poszczególnych rodzajów miodu i mechanizmów ich działania w leczeniu różnych chorób
- zastosowanie miodu od A do Z
- przykłady użycia miodu w leczeniu dotykających nas często dolegliwości i schorzeń
- wiele receptur zaczerpniętych z medycyny naturalnej
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 96