Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PORADNIK INSTRUKTORA PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU NOWA

29-09-2014, 12:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 4561765590
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-09-2014 11:46:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PORADNIK INSTRUKTORA PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU

R. TUCHLIŃSKI

INFORMACJE:

 




Wydawnictwo - KABE
Rok - 2013
Stron - 229
Oprawa - MIĘKKA
Format - A5

STAN - NOWA



Podstawy psychologii, pedagogiki, metodyka praktycznego szkolenia, a także wybrane zagadnienia organizacyjno-prawne dotyczące praktycznej nauki zawodu przedstawione w sposób zwięzły i przystępny stanowią treść niniejszej publikacji. Adresatami tej książki są osoby przygotowujące się do pełnienia funkcji instruktora praktycznej nauki zawodu. Może ona też być cenną pomocą dla osób wykonujących już ten rodzaj pracy.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

1. Podstawy psychologii

1.1. Podstawowe wiadomości o psychologii
1.2. Procesy poznawcze
1.3. Percepcja i uwaga w nauce zawodu
1.4. Pamięć i kontrola poznawcza w praktycznej nauce zawodu
1.5. Myślenie w nauce zawodu
1.6. Inteligencja i uzdolnienia

1.7. Świadomość i osobowość
1.7.1. Tożsamość
1.7.2. Mentalność
1.7.3. Potrzeby

1.8. Temperament jako cecha osobowości człowieka
1.9. Zaspokajanie potrzeb a motywacja
1.10. Procesy emocjonalne
1.11. Stres
1.12. Sprawdzian testowy z podstaw psychologii

2. Podstawy pedagogiki

2.1. Podstawowe wiadomości o pedagogice
2.2. Podstawowe pojęcia pedagogiki w odniesieniu do praktycznej nauki zawodu
2.3. Proces nauczania w praktycznej nauce zawodu
2.4. Proces wychowania w praktycznej nauce zawodu
2.5. Opieka w praktycznej nauce zawodu
2.6. Proces dydaktyczny
2.7. Ogniwa procesu dydaktycznego
2.8. Jednostka dydaktyczna i jednostka metodyczna
2.9. Treści i cele kształcenia
2.10. Środki dydaktyczne
2.11. Podstawowe pojęcia komunikacji interpersonalnej
2.12. Formy kształcenia w odniesieniu do praktycznej nauki zawodu
2.13. Organizator praktycznej nauki zawodu
2.14. Sprawdzian testowy z podstaw pedagogiki

3. Metodyka szkolenia praktycznego

3.1. Zasady dydaktyczne
3.2. Pojęcie toku pracy dydaktycznej w praktycznej nauce zawodu
3.3. Korelacje dydaktyczne
3.4. Rola celów dydaktycznych w metodyce
3.5. Charakterystyka celów dydaktycznych w podziale klasycznym
3.6. Charakterystyka celów dydaktycznych wg kategorii taksonomicznych
3.7. Pojęcie metody nauczania
3.8. Metody dydaktyczne oparte na słowie
3.9. Metody oparte na działalności praktycznej
3.10. Podstawa programowa i program nauczania
3.11. Scenariusz zajęć dydaktycznych – konspekt

3.12. Opracowanie wzorcowych konspektów do przeprowadzenia zajęć z praktycznej nauki zawodu
3.12.1. Przykładowy konspekt do przeprowadzenia zajęć teoretycznych
3.12.2. Przykładowy konspekt do przeprowadzenia zajęć praktycznych
3.12.3. Przykładowy konspekt do przeprowadzenia zajęć praktycznych w formie kursu nauki jazdy
3.13. Testowy sprawdzian wiadomości z metodyki kształcenia praktycznego

4. Wybrane zagadnienia organizacyjno-prawne praktycznej nauki zawodu

4.1. Podstawowe akty prawne dotyczące praktycznej nauki zawodu w strukturach pozaszkolnych
4.2. Wymagania formalne wobec instruktora praktycznej nauki zawodu prowadzonej w strukturach pozaszkolnych
4.3. Zawieranie umów o praktyczną naukę zawodu dla uczniów i młodocianych
4.4. Czas pracy uczniów
4.5. Czas pracy pracowników młodocianych
4.6. Obowiązki szkoły i pracodawcy względem uczniów i młodocianych odbywających praktyczną naukę zawodu
4.7. Ewaluacja w praktycznej nauce zawodu

4.8. Przykładowe opracowanie dokumentacji badania ewaluacyjnego skuteczności nauczania zagadnień bhp
4.8.1. Określenie tematu ewaluacji
4.8.2. Postawienie pytań kluczowych
4.8.3. Określenie kryteriów i źródeł ewaluacji oraz próby badawczej
4.8.4. Wybór metod i narzędzi badawczych
4.8.5. Przygotowanie harmonogramu ewaluacji
4.8.6. Przeprowadzenie badań wg harmonogramu i udokumentowanie wyników badań
4.8.7. Sporządzenie wniosków i analiz

4.9. Test z podstaw organizacyjno-prawnych praktycznej nauki zawodu

Literatura




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM