Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PORAŻKI ROZSZERZENIA MAREK 1 - AUDIOBOOK A1

04-03-2012, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Jo1973
numer aukcji: 2105440559
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 10   
Koniec: 07-03-2012 20:47:09
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

darmowy hosting obrazków

Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.
Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki.
Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi,
chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Wiele firm kieruje się przekonaniem,
że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów.
Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów,
które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit,
gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.
Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek,
porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.
Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek
ą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy.
To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera,
a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja,
gdy innym coś się nie udało?

Czas nagrania: 1h. 48min.
Nośnik:

2 CD

Zobacz moje aukcje (audiobook24):
© Panel-alle | "O mnie" | Wszystkie Aukcje

PORAŻKI ROZSZERZENIA MAREK 1  -   AUDIOBOOK A1