Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PORAŻKI PUBLIC REALATIONS 3 - AUDIOBOOK A1

04-03-2012, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Jo1973
numer aukcji: 2105440451
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 10   
Koniec: 07-03-2012 20:44:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

darmowy hosting obrazków

W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson &Johnson, Procter &Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds.
W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mówią zazwyczaj.
Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, ze trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by ta drogą dotarła ona do klientów.
Przedstawiamy wiele przykładów firm, które nie posługując się skutecznie metodami PR, w konsekwencji zamiast gasić pożary raczej je rozniecają. To pouczająca lektura, która powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czas nagrania: 1godz.51min.
Nośnik:

2 CD

Zobacz moje aukcje (audiobook24):
© Panel-alle | "O mnie" | Wszystkie Aukcje