Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PORAŻKI PUBLIC REALATIONS 3 - AUDIOBOOK A1

20-01-2012, 1:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik audiobook24
numer aukcji: 2042972459
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 20-01-2012 01:41:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

darmowy hosting obrazków

 

W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson &Johnson, Procter &Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. 
W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mówią zazwyczaj.
Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, ze trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by ta drogą dotarła ona do klientów. 
Przedstawiamy wiele przykładów firm, które nie posługując się skutecznie metodami PR, w konsekwencji zamiast gasić pożary raczej je rozniecają. To pouczająca lektura, która powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

 

 

 

Czas nagrania: 1godz.51min.
Nośnik:

2 CD

 

Zobacz moje aukcje (audiobook24):
©  Panel-alle  |  "O mnie"  |  Wszystkie Aukcje