PRZEWAGA BILSTEIN R-2000 ENGINE TREATMENT NAD
INNYMI DODATKAMI DO OLEJÓW
DODATKI DO OLEJÓW SILNIKOWYCH I
PRZEKŁADNIOWYCH
Na rynkach światowych jest ponad 100 rodzajów dodatków do olejów,
z czego w Polsce dostępnych jest ponad 40 tych dodatków. Mają one wspólną
nazwę „Engine Treatment”. Poniżej podano alfabetycznie ich nazwy.
• Kolorem czarnym
- zaznaczono dodatki, niedostępne w Polsce.
• Kolorem
czerwonym
- zaznaczono dodatki do olejów sprzedawane w
Polsce.
• Kolor czarny
i
kolor czerwony
- to dodatki do olejów z tak zwanej dotychczasowej „technologii miękkiego
smarowania”.
•
Kolorem niebieskim
- zaznaczono dodatki do olejów z opatentowanej, najnowszej i
najnowocześniejszej „technologii twardego smarowania”. Właścicielem patentu
technologii „Micro-Metal” jest Koncern BILSTEIN (znany i ceniony producent
amortyzatorów olejowo-gazowych).
►AEROLUB ►B.E.S.T. ►BARDAHL b-1 ►BARDHAL ENGINE
STOP LEAK ►BAXOL ►BILSTEIN
R-2000™ ►BISHOP ►BLOK LEAKS ►BONUS
PK ►CARLUBE ►CERAMIC
►CERAMIZER ►CLM
BILSTEIN R-2000™ ►DUPONT
►DURA LUBE BOOSTER ►DURF LUBE ►ER ENERGY RELASE PLUS
►EF-301 PREMIUM ►ENVIRO-SAFE ►ENVIRO-SAVE METAL
►ER ENERGY RELEASE ►EZI EXTRA ►EZI EXTRA POWERLUBE ►FOR TE ►FRICTION FREE
3000 ►FXI ►GREASED LIGHTNING ►GUNK NU-POWER ►K2 DOCTOR
CAR SPEC ►K2 MILITEC ►KLEEN-FLO
702 ►KLEEN-FLO 704 ►KLEN RITE ►LIQUI MOLY
►LIQUID RING ►LUBECORP ►LUBEGARD ►LUCAS OIL ►LUBIZILON ►LUCAS
►MAGIC ►METALON ►MICROLON CL 100 ►MIDLAND
►MILE MAX ►MILITEC-1 ►MODYFIKATOR
PLUS ►MOLY SLIP ►MOTO
DOCTOR ►MOTOR LIFE ►MOTOR SLICK CLSBOND
►MOTOR UP ►MPT ►MT-10
METAL TREATMENT ►MUGEN MT105 ►NANO DOCTOR ►NITROX
►NOS ►NRGZ 24-7 ►NULON
►NULON E-25 ►SUPREME ►NU-POWER ►PANTHER P100
►PANTHER P52 ►POLYDYN TX7 ►POUR N GO ►PRO TECTA
►PROFORMULA ►PROLONG ►PROTECTA ►QMI
►R4 ►RISLONE ►RVS' ►SCHAEFFER'S MOLY E.P. ►SLICK-50
►STOP GRIP ►STP ►STOP-LEAK ►STUNT
RACER ►SUPER LUBE ►SYNPOWER ►SYNTECHOIL STUNT
RACER ►SYSTEM "48-PLUS" ►TAMIYA ►TECROLAN ►TKO FRICTION SHIELD ►TRIBOTECH
►TUFOIL ►TVT 24-7 ►VALVOLINE OIL TREATMENT ►VALVOLINE
SYNPOWER ►WORN ABCON ►WURTH
►WYNN'S ►X-1R ►X-52 ►XADO
►XELP PLUS ►XENTX EXTREME ►XERAMIC ►ZMAX 4
000PCS
Jak łatwo zauważyć, patent produktów BILSTEIN R-2000
chroni unikatową technologię regeneracji, wyciszania, zmniejszania tarcia,
przed kopiowaniem i podróbkami. „Micro-Metal” technologia jest jedyną na
świecie skuteczną formułą rozwiązującą problemy nieuchronnego zużycia
metalowych elementów: silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni,
maszyn i urządzeń, wymagających perfekcyjnego smarowania i bezawaryjnej
pracy.
Bardzo często opisy innych produktów (tzw.
konkurencyjnych) zawierają nieprawdziwe informacje o opatentowanej
technologii "Micro-Metal" i produktach CLM BILSTEIN R-2000 (które to
zawierającą "mikro kuleczki"). Pisząc w opisach swoich produktów między
innymi "ŚRODEK NIE ZAWIERA: METALI MIĘKKICH, KULECZEK, ŚRODKÓW STAŁYCH" dają
dowód na to, że w dziedzinie "trybologii" są laikami, czyli handlowcami bez
wiedzy. Powodem jest bezdyskusyjna wyższość patentu Bilstein-a nad
pozostałymi dodatkami do olejów silnikowych i przekładniowych. Opatentowana
w USA technologia "twardego smarowania" a wiec "Micro-Metal" jest uważana
przez Uczelnie Techniczne całego świata i ich trybologów - za najdoskonalszą
w rozwiązywaniu problemów dotyczących regeneracji, odnowy, rekonstrukcji
zużytych lub porysowanych metalowych części i podzespołów każdego silnika,
skrzyni biegów, mostu, jak też maszyn i urządzeń wymagających smarowania
olejem. BILSTEIN R-2000 NIE ZAWIERA ŻADNYCH ZWIĄZKÓW CHEMICZNYCH -
które w spotkaniu z tzw. "PAKIETEM USZLACHETNIACZY" zawartym w każdym oleju,
często doprowadzają do negatywnej reakcji chemicznej w silniku, właśnie
między dodatkiem do oleju a "pakietem chemicznym" zawartym już w oleju.
Pamiętaj, że każdy 1 litr oleju zawiera 1/3 związków chemicznych.
O tym głośno się nie
mówi ani nie pisze, bo jest to dyskryminujący i negatywny temat tzw. "TABU"
dla prawie wszystkich dodatków do współczesnych olejów silnikowych i
przekładniowych. DROGI KLIENCIE - przed zakupem zastanów się co kupujesz i
co chcesz uzyskać?
|