Opis produktu:
Stan płyt: CD1: 5- / CD2: 4
1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska)
2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem)
3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie)
4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu)
5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia)
6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 4
1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach)
2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć)
3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania)
4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania )
5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania)
6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Gra w polskiej wersji językowej
Opis gry:
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor to pierwsza gra komputerowa oparta na zasadach Trzeciej Edycji gry Dungeons & Dragons, opublikowanych w sierpniu 2000 przez wydawnictwo Wizards of the Coast. Jest to jednocześnie nawiązanie do pierwszej gry komputerowej opartej na zasadach D&D, stworzonej w 1988 roku przez SSI. Gracze kierując początkowo czteroosobową drużyną, wkraczają w fantastyczną przygodę oscylującą wokół legendarnego miasta elfów Myth Drannor (obecnie tajemniczego skupiska starożytnych ruin), opanowanego przez magię i straszliwe niebezpieczeństwa. Rozpatrując jego tragedię oraz dawno minioną chwałę, swymi bohaterskimi czynami mogą ocalić Myth Drannor od zła.
W miarę rozwoju akcji, postacie spotykają potężnych sprzymierzeńców, których można nakłonić do uczestnictwa w wyprawie (maksymalnie sześć postaci w drużynie). W grze zmagamy się z nieustępliwymi siłami zła i próbujemy sprostać wyzwaniom i zagadkom, czekającym na nas po drodze. W tej niesamowitej historii, mamy do czynienia z wieloma wątkami pobocznymi urozmaicającymi naszą przygodę oraz postaciami zamieszkującymi świat, który dane nam jest przemierzać. Bohaterowie mogą awansować do szesnastego poziomu doświadczenia, a także posługiwać się zaklęciami z ósmego poziomu magii. Losowy układ lochów zapewnia wiele godzin dobrej zabawy. Scenariusz podąża ścieżką tradycyjnych RPG, a obecny Mistrz Podziemi (Mistrz Gry), informuje nas o wszystkich istotnych wydarzeniach.
W pełni trójwymiarowe animacje postaci i modele potworów.
Kontrola nad szykiem drużyny.
Lochy dla jednego i wielu graczy, liczne losowe podziemia.
Ponad 100 magicznych zaklęć.
Nowe potwory i przedmioty z D&D
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|