Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pontiac Firebird 1991 5.7 V8 TPI T-TOP

28-01-2015, 0:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27 000 zł     
Użytkownik Badsnake_2004
numer aukcji: 4991912483
Miejscowość ŚWIECIE
Wyświetleń: 5466   
Koniec: 28-01-2015 00:24:19

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 130000
Pojemność silnika (cm3): 5700
Moc silnika (KM): 250
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Centralny zamek, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Sprzedam Pontiaca Firebirda z 1991r z silnikiem 5.7 V8 TPI(WIELOPUNKTOWY WTRYSK) i dachem T-Top.
Auto w moich rękach od 2011r. Przez ten czas zmienił całkowicie swój pierwotny wygląd.
"Krótki" opis co w aucie zostało zrobione:
Zmiana silnika z 3.1 v6 na 5.7 TPI
Silnik odświeżony i pomalowany co by pod maską ładnie było.
Układ chłodzenia zaopatrzony w dwa wentylatory elektryczne podpięte pod czujnik temperatury. Na chłodnicy korek stant(z odpowietrznikiem)
Silnik:
5.7 V8 TPI odświeżone, na nowych uszczelkach fel pro, Kolektory makarony owinięte bandażem termoizolacyjnym, Układ dolotowy z polerowanego alu z filtrem stożkowym, nowa cewka msd streetfire, nowy czujnik temperatury, nowy knock sensor, nowy tps, nowy iac, nowa przepustnica, nowe klemy akumulatora nowy aku Centra Futura nowa kopułka, palec, cewka,przewody. Chromowane pokrywy zaworów, odpowietrzniki, chromowana pokrywa rozrządu, bagnet i miarka oleju. Węże w stalowym oplocie.

 Napęd: Skrzynia biegów Th700r4 po remoncie. Konwerter po regeneracji. Nowa poducha skrzyni z poliuretanu, Most BW 9bolt po remoncie.Przełożenie 3.27 100% szpera, nowe łożyska i uszczelniacze. Most pomalowany na czarno z czerwonym deklem.

 Wydech:
Układ wydechowy 2.5cala + 2xglasspack na każdą stronę osobno, zrobiony cut out na linkę, wydech tył rm motors 4 końcówki( po zamknięciu cut out'ów spokojnie przechodzi przegląd)

 Hamowanie i zawiecha: Tarcze przód i tył nacinane, nawiercane, przewody oplot,z przodu tarcze 13 cali z zaciskami 2 tłoczkowym z corvette. hamuje:) Zrobione odcięcie hamulców tył (line lock) Sprężyny zawieszenia z WS6(jest twardo, w zasadzie taczka:P) Nowe klocki hamulcowe.
Koła: Przód 7,1/2' BBS z oponami 225/50/16 Tył 9' BBS REMOTEC z oponami 245/55/16 Opony w stanie bdb

 Wnętrze: Megashifter B&M, Dwa kubełki Mirco s2 z wyszytymi fenixami, pasy 4 punktowe OMP, Kierownica OMP, wnętrze burgund z GTA 88 oryginał do paru poprawek, zegary z V8 do 220 km/h koło dojazdowe mocowane w boczku prawym tak jak oryginalnie. Nowa czarna podsufitka, konsola z mapnikiem z GTA( plus akcesoryjna latareczka z napisem firebird)

Karoseria
Buda po remoncie w 2013r. Oczywiście podłoga wyłożona matami bitumicznymi(bez filcu co by wody nie chłonęło) Nowy lakier xerallic perła z opiłkami. Autko jest czarne, ale gdy świeci słońce wydobywa złote opiłki. Lakier położony w 2013r. Aerograf fenix + czaszka na masce z tyłu czacha między światłami. Maska standardowa została zastąpiona maską z GTA z wlotami. Zawieszenie odświeżone( Po piaskowaniu i malowaniu), nowe gumy stabilizatora,łączniki stabilizatora. Nowe uszczelki na całą budę( drzwi, t-tops, bagażnik,zewnętrzne przy szybach) Lampy do jazdy dziennej w zderzak przód. Kierunki przód łączone z obrysami. migają naprzemiennie. Zrobiona półka z audio (Głośniki infinity, radio pioneer, wzmacniacz TERMINATOR 4 kanały) Fajnie gra, ale rzadko z okazji posiadania v8 pod maska:P Wszystkie szyby czarne oprócz przedniej. Silnik domykania klapy wymieniony na sprawny.Nowe siłowniki maski i klapy bagażnika. Bagażnik się domyka automatycznie. Wiele innych pierdół i pierdółek wymienionych o których już nie pamiętam. Autko jest sprawne, pali i jeździ. W tym roku przeszło przegląd bez problemów. Mam zeszyt w którym zapisywałem wszystko razem z cenami zakupu. Mody można prześledzić też w moim wątku: http://www.fbody.pl/forum/viewtopic.php?f=24&t=24551
Do zrobienia jest parę pierdół mniejszych i większych: Ręczny jest słaby, popracować nad cut outem( czasami potrafi dzwonić jak się linka źle naciągnie), poprawki we wnętrzu i do polerki lakier. Od razu mówię że idealne nie jest bo każdy ma inne wymagania na które patrzy przy zakupie. Pontiac dostarcza dużo adrenaliny i przepięknego dźwięku. Dodatkowo można słuchać V8 i łapać wiatr we włosy przy zdjętym dachu. Typowy Fun Car i tak też go traktuję.
Więcej informacji pod numerem tel. 668 [zasłonięte] 976 (Gdy nie odbieram, proszę o wiadomość sms- oddzwonię.)
Cena do negocjacji- rozsądnej. Doprowadzenie auta do takiego stanu kosztowało o wiele więcej niż cena wyjściowa.

Mam pełno zdjęć z budowy auta, przy oględzinach mogę pokazać.

Więcej zdjęć i filmów w linkach poniżej.
http://motokiller.pl/183880
https://plus.google.com/u/0/photos/104[zasłonięte]076238[zasłonięte]688357/albums/605[zasłonięte]367009[zasłonięte]1249
https://www.youtube.com/watch?v=yrnEqIMOylE&list=UUkfWl1tfsfzn2yIRcCaKHgw