Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków PROMOCJA

28-06-2015, 13:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403477440
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-06-2015, 13:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promocje
Wysyłka w 24h
Dostawa 0,00zł
Bezpieczne opakowanie
KATALOG OGÓLNY
Aplikacje biurowe
»
Bazy danych
»
Biznes IT
»
CAD/CAM
»
Digital Lifestyle
»
DTP
»
Elektronika
»
Elektronika
»
Fotografia cyfrowa
»
Grafika komputerowa
»
Grafika komputerowa
»
Gry
»
Hacking
»
Hardware
»
Hardware
»
Pakiety naukowe
»
Podręczniki szkolne
»
Podstawy komputera
»
Programowanie
»
Programowanie mobilne
»
Serwery internetowe
»
Sieci komputerowe
»
Systemy operacyjne
»
Webmasterstwo
»
NASZE AUKCJE
  @   POSZUKUJĘ
KOSZTY WYSYŁKI
CZAS REALIZACJI
REGULAMIN
FAKTURY VAT
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu

PROMOCJA! -14%
49.00zł 42.00zł

Tytuł oryginału: Designing Logos: The Process of Creating Symbols That Endure

Autorzy: Jack Gernsheimer

Rok wydania: 2013

Stron: 214

Tłumaczenie: Piotr Cieślak

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4853-5

Format: 200x230

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Opis książki
Spis treści »
Fragment »
Opinie i recenzje »

Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji

Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki!

Dzięki niej:

  • dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta
  • przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy
  • zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo
  • zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę)

Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo!


JACK GERNSHEIMER - otrzymał tytuł licencjata sztuk plastycznych na wydziale projektowania reklamowego na uniwersytecie w Syracuse w 1968 roku, po czym rozpoczął karierę u boku projektanta J. Waltera Thompsona w Nowym Jorku. W 1971 roku, wraz z bratem bliźniakiem, Jeffem, założył studio Partners Design, w którym odpowiada za projektowanie i kierownictwo artystyczne. W 1978 roku Jack przez pewien czas pracował w Oslo, wspólnie z uznanym na całym świecie projektantem Bruno Oldanim.

Jack zaprojektował blisko pół tysiąca logo dla różnych firm i instytucji, od koncernów notowanych na liście "Fortune 500" do jednoosobowych inicjatyw. Jego prace były prezentowane w wielu prestiżowych publikacjach o zasięgu międzynarodowym, takich jak "Communication Arts", "Graphics", "Print" czy "Novum". Jack prowadzi wykłady i warsztaty w Pennsylvania School of Art and Design oraz na Uniwersytecie Kutztown w Pensylwanii, a także publikuje teksty poświęcone projektowaniu. Mieszka z żoną, Nancy Wolff, w pensylwańskim Bernville oraz w Nowym Jorku.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_webmasterstwo web design, typografia, html, witryna, projektowanie, webmastering, programowanie, interfejs, javascript, pozycjonowanie, grafika, strona, css, html5, projektowanie stron, siatka, ux, wizytówki, webmaster, test a/b, kurs, książka, podręcznik, tutorial