rok wydania: 2013stron: 214format: 200 x 230 mmoprawa: miękkawydawnictwo: Helion
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji
Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki!Dzięki niej:* dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta* przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy* zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo* zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę)Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo!JACK GERNSHEIMER - otrzymał tytuł licencjata sztuk plastycznych na wydziale projektowania reklamowego na uniwersytecie w Syracuse w 1968 roku, po czym rozpoczął karierę u boku projektanta J. Waltera Thompsona w Nowym Jorku. W 1971 roku, wraz z bratem bliźniakiem, Jeffem, założył studio Partners Design, w którym odpowiada za projektowanie i kierownictwo artystyczne. W 1978 roku Jack przez pewien czas pracował w Oslo, wspólnie z uznanym na całym świecie projektantem Bruno Oldanim.Jack zaprojektował blisko pół tysiąca logo dla różnych firm i instytucji, od koncernów notowanych na liście "Fortune 500" do jednoosobowych inicjatyw. Jego prace były prezentowane w wielu prestiżowych publikacjach o zasięgu międzynarodowym, takich jak "Communication Arts", "Graphics", "Print" czy "Novum". Jack prowadzi wykłady i warsztaty w Pennsylvania School of Art and Design oraz na Uniwersytecie Kutztown w Pensylwanii, a także publikuje teksty poświęcone projektowaniu. Mieszka z żoną, Nancy Wolff, w pensylwańskim Bernville oraz w Nowym Jorku.
* KUP WIĘCEJ KSIĄŻEK ZA TAKĄ SAMĄ CENĘ WYSYŁKI!
Koszt wysyłki dwóch lub więcej książek to stała kwota 10 zł przy przedpłacie (firma kurierska) lub 15 zł za pobraniem.
** MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY I PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU W GDAŃSKU-WRZESZCZU!
Książkę można odebrać w księgarni Koliber w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Do Studzienki 7 (obok Grunwaldzkiej, naprzeciwko centrum handlowego Jantar). W tygodniu w godzinach 10-19, oraz w sobotę 10-14.
*** ZAJRZYJ NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE! SPRZEDAJEMY KILKA TYSIĘCY KSIĄŻEK!!
**** MOŻESZ ZAUFAĆ NASZEJ KSIĘGARNI! MAMY 99,9% POZYTYWNYCH KOMENTARZY!
***** KONTAKT
info@ll.pl
tel. 58 [zasłonięte] 17
****** POLUB NAS NA FACEBOOKU – KSIĘGARNIA KOLIBER;))
KOSZTY WYSYŁKI ***************
WYSYŁKA POCZTĄ ZALEŻNA OD WAGI, CENY PODANE PRZY KAŻDEJ AUKCJI
KAŻDY KOLEJNY EGZEMPLARZ + 2 ZŁ
WYSYŁKA PRIORYTETOWA DOPŁATA 1 ZŁ
WYSYŁKA KURIEREM 11 ZŁ
WYSYŁKA KURIEREM WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ KSIĄŻKI 10 ZŁ
WYSYŁKA POBRANIOWA 15 ZŁ
WYSYŁKA POZA GRANICE KRAJU W ZALEŻNOŚCI OD WAGI – PROSIMY O KONTAKT