Opis produktu
Wydawnictwo Jedność
ISBN [zasłonięte]978-8360-374-2
Kielce 2013, wydanie 1, format 210 x 295,
objętość 142 str., oprawa twarda
Dzieci chcą się uczyć
wszystkimi zmysłami: dotykaniem, manipulowaniem, chwytaniem, smakowaniem,
wąchaniem, słuchaniem, patrzeniem i poruszaniem się. Dlatego ważne jest, aby
stwarzać im okazję do zbierania doświadczeń w możliwie najszerszym zakresie.
Dzieci uczą się najlepiej, kiedy jednocześnie angażuje się ich wszystkie zmysły
i uczucia.
W książce tej przedstawiamy mnóstwo ciekawych ćwiczeń, które
integralnie pobudzają dzieci
w wieku przedszkolnym do samodzielnego
działania i sprawiają im jednocześnie wiele radości.
Za pomocą zawartych
w tej publikacji propozycji możemy wspierać ważne obszary rozwoju dzieci:
postrzeganie, motorykę, myślenie, zachowania społeczne, świadomość samego siebie
i samodzielność.
Ta książka to:
• Integralne wspieranie rozwoju
przedszkolaków
• Uzupełnienie programów nauczania i wychowania
•
Ćwiczenia łatwe do zastosowania w praktyce
Odbiorcy:
– nauczyciele
i wychowawcy pracujący z dziećmi w wieku przedszkolnym.
– studenci
kierunków pedagogicznych.
Dlaczego warto nabyć tę książkę?
– jest
efektem twórczej pracy i doświadczeń nauczycieli przedszkoli.
– wszystkie
pomysły, zabawy i porady w niej zawarte zainspirowała codzienna praca z
dziećmi.
– to praktyczny zbiór ciekawych pomysłów, po które nauczyciele
sięgać będą każdego dnia.
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt
zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu.
Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.