Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POMYSŁ W REKLAMIE... - P.Barry - PWN - 2010-WYS.0

11-03-2012, 13:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89.70 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2113480582
Miejscowość Rybnik
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 14   
Koniec: 11-03-2012 15:57:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 001335
        1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier Opek

POMYSŁ W REKLAMIE... - P.Barry - PWN - 2010-WYS.0

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
 

 Pete Barry

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 20.0x24.0cm
Ilość stron: 272
Rok wydania: 2010
 

 
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

*************************

 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!