Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pomyśl, zapamiętaj, zapisz cz.2 LOGOPEDYCZNE

28-01-2012, 0:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 2051690088
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 13   
Koniec: 25-01-2012 17:42:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.00-19.00
soboty: 10.00-15.00

Pomyśl, zapamiętaj, zapisz cz.2. Ćwiczenia wspomagające myślenie i koncentrację uwagi

Autor: Szyndler L.

 

Wydawca/Producent: POL-DRUK

Wydanie, Rok wyd.: II uzupełnione, 2006

Ilość stron: 180

Format: 15,5 x 22,5 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 839[zasłonięte]0055

 

Opis:

Pierwsza część książki "Pomyśl, zapamiętaj, zapisz" zawierała głównie ćwiczenia oparte na słowie, natomiast w drugiej części zawarte są zestawy ćwiczeń, w których ważnym elementem jest trening płynności myślenia, czytania ze zrozumieniem oraz szybkość przywoływania informacji. Występuje też więcej ćwiczeń z układaniem zadań i redagowaniem opowiadań. Mają one na celu aktywizację ucznia do twórczego myślenia. Druga część książki zawiera zestawy stanowiące rozwinięcie ćwiczeń z części pierwszej, a także całkiem nowe zestawy zadań o zwiększonym stopniu trudności.
Warunkiem pomyślnego korzystania z drugiej części opracowania jest zapoznanie się z pierwszą częścią, w której przede wszystkim były różne warianty ćwiczeń ze słowem, stanowiące podstawę do rozwiązywania trudniejszych zadań.
Ćwiczenia te adresowane są do wsyzstkich, którzy chcą zwiększyć swoje możliwości uczenia się i przyswajania wiedzy. Można je prowadzić indywidualnie lub grupowo w szkołach i w poradniach psychologiczno-pedagogicznych pod kierunkiem specjalistów, posługując się załączoną instrukcją. Podobnie jak w części pierwszej, na końcu książki są rozwiązania ćwiczeń umożliwiające sprawdzenie poprawności ich wykonania.