Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.00-19.00
soboty: 10.00-15.00
Pomyśl, zapamiętaj, zapisz cz.1. Ćwiczenia wspomagające myślenie i koncentrację uwagi
Autor: Szyndler L.
Wydawca/Producent: POL-DRUK
Wydanie, Rok wyd.: II uzupełnione, 2006
Ilość stron: 176
Format: 15,5 x 22,5 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 839[zasłonięte]0047
Opis:
Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń terapeutycznych, przeznaczonych dla uczniów doznających niepowodzeń w nauce czytania i pisania. Dla uczniów, którzy radzą sobie z opanowaniem tych umiejętności znacznie gorzej, niż można byłoby oczekiwać, biorąc pod uwagę poziom ich rozwoju intelektualnego. Zbiór zawiera ćwiczenia dla uczniów klas starszych szkół podstawowych, gimnazjów, liceów i techników, którym nie udało się przezwyciężyć doświadczanych trudności na szczeblu nauczania początkowego.
Tym większe znaczenie ma opublikowany zbiór, nie tylko jako pomoc dla uczniów, lecz także jako swego rodzaju inspiracja dla innych osób, zajmujących się teorią i praktyką udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przypadkach niepowodzeń w nauce.
Książka zawiera 200 ćwiczeń, celem których jest trening umiejętności uczenia się poprzez:
- Rozwijanie zdolności koncentracji uwagi
- Doskonalenie plastyczności myślenia
- Rozwijanie spostrzegawczości
- Poprawę komunikacji słownej
- Rozwijanie wyobraźni przestrzennej
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców młodzieży o utrzymujących się niepowodzeniach w nauce czytania i pisania, którzy czują się często bezradni, poszukując skutecznych form pomocy dla swoich dzieci oraz pełniąc funkcję ich obrońców w kontaktach z nauczycielami. Odbiorcami tej publikacji będą też z pewnością nauczyciele, pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych, psycholodzy, pedagodzy szkolni i studenci, którzy znajdą w tym zbiorze bogaty i różnorodny materiał, nadający się do wykorzystania w procesie nauczania i w pracy terapeutycznej.