Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pomyśl, zapamiętaj, zapisz cz.1 LOGOPEDYCZNE

28-01-2012, 0:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 2051690087
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 14   
Koniec: 25-01-2012 17:42:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.00-19.00
soboty: 10.00-15.00

Pomyśl, zapamiętaj, zapisz cz.1. Ćwiczenia wspomagające myślenie i koncentrację uwagi

Autor: Szyndler L.

 

Wydawca/Producent: POL-DRUK

Wydanie, Rok wyd.: II uzupełnione, 2006

Ilość stron: 176

Format: 15,5 x 22,5 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 839[zasłonięte]0047

 

Opis:

Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń terapeutycznych, przeznaczonych dla uczniów doznających niepowodzeń w nauce czytania i pisania. Dla uczniów, którzy radzą sobie z opanowaniem tych umiejętności znacznie gorzej, niż można byłoby oczekiwać, biorąc pod uwagę poziom ich rozwoju intelektualnego. Zbiór zawiera ćwiczenia dla uczniów klas starszych szkół podstawowych, gimnazjów, liceów i techników, którym nie udało się przezwyciężyć doświadczanych trudności na szczeblu nauczania początkowego.
Tym większe znaczenie ma opublikowany zbiór, nie tylko jako pomoc dla uczniów, lecz także jako swego rodzaju inspiracja dla innych osób, zajmujących się teorią i praktyką udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przypadkach niepowodzeń w nauce.

Książka zawiera 200 ćwiczeń, celem których jest trening umiejętności uczenia się poprzez:
  1. Rozwijanie zdolności koncentracji uwagi
  2. Doskonalenie plastyczności myślenia
  3. Rozwijanie spostrzegawczości
  4. Poprawę komunikacji słownej
  5. Rozwijanie wyobraźni przestrzennej
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców młodzieży o utrzymujących się niepowodzeniach w nauce czytania i pisania, którzy czują się często bezradni, poszukując skutecznych form pomocy dla swoich dzieci oraz pełniąc funkcję ich obrońców w kontaktach z nauczycielami. Odbiorcami tej publikacji będą też z pewnością nauczyciele, pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych, psycholodzy, pedagodzy szkolni i studenci, którzy znajdą w tym zbiorze bogaty i różnorodny materiał, nadający się do wykorzystania w procesie nauczania i w pracy terapeutycznej.