Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POMYŚL ZAPAMIĘTAJ ZAPISZ CZ.1 ĆWICZENIA WSPOMAGAJĄ

19-01-2012, 15:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 30 zł      Aktualna cena: 30 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 2000334111
Miejscowość Głogów
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 13:06:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Strona główna >> Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi


Lena Szyndler
Pomyśl Zapamiętaj Zapisz. Ćwiczenia wspomagające myślenie i koncentrację uwagi. Część 1

Wydawnictwo: Pol-Druk

Data wydania: 2006
ISBN: 83-[zasłonięte]400-4-7
Format: B5, Stron: 176

Okładka: miękka

Opis:

Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń terapeutycznych, przeznaczonych dla uczniów doznających niepowodzeń w nauce czytania i pisania. Dla uczniów, którzy radzą sobie z opanowaniem tych umiejętności znacznie gorzej, niż można byłoby oczekiwać, biorąc pod uwagę poziom ich rozwoju intelektualnego. Zbiór zawiera ćwiczenia dla uczniów klas starszych szkół podstawowych, gimnazjów, liceów i techników, którym nie udało się przezwyciężyć doświadczanych trudności na szczeblu nauczania początkowego.
Tym większe znaczenie ma opublikowany zbiór, nie tylko jako pomoc dla uczniów, lecz także jako swego rodzaju inspiracja dla innych osób, zajmujących się teorią i praktyką udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przypadkach niepowodzeń w nauce.

Książka zawiera 180 ćwiczeń, celem których jest trening umiejętności uczenia się poprzez:

  • Rozwijanie zdolności koncentracji uwagi
  • Doskonalenie plastyczności myślenia
  • Rozwijanie spostrzegawczości
  • Poprawę komunikacji słownej
  • Rozwijanie wyobraźni przestrzennej

Publikacja przeznaczona jest dla rodziców młodzieży o utrzymujących się niepowodzeniach w nauce czytania i pisania, którzy czują się często bezradni, poszukując skutecznych form pomocy dla swoich dzieci oraz pełniąc funkcję ich obrońców w kontaktach z nauczycielami. Odbiorcami tej publikacji będą też z pewnością nauczyciele, pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych, psycholodzy, pedagodzy szkolni i studenci, którzy znajdą w tym zbiorze bogaty i różnorodny materiał, nadający się do wykorzystania w procesie nauczania i w pracy terapeutycznej