Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pomyśl i odgadnij Trening myślenia [nowa]

26-06-2012, 21:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14.91 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 2402270259
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-06-2012 16:12:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro
ul.Kolejowa 15/17 (III piętro)
01-217 Warszawa

+48 22[zasłonięte]664-15
23[zasłonięte]940lideria.biuroemail
konto

mbank

97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 347810

odbior

Lideria - Magazyn
Al.Prymasa Tysiąclecia 66 (piętro 1)
01-424 Warszawa
(pon.-pt. w godz. 9:00 do 16:30)

dostawa
sprawdź szczegóły w zakładce:
"Dostawa i płatność"
produkt

Pomyśl i odgadnij. Trening logicznego myślenia dla dzieci

Autor: Józef Częścik
  • ilość stron: 64
  • oprawa: twarda
  • format: 170x245
  • data wyd: 2010
  • wydawca: Harmonia
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13440
Niniejsza książeczka jest zbiorem ćwiczeń, które rozwijają przede wszystkim umiejętność logicznego myślenia. Ale nie tylko: również spostrzegawczość, uwagę czy umiejętność kojarzenia, ponieważ wszystkich tych procesów intelektualnych nie da się od siebie oddzielią.

"Pomyśl i odgadnij" składa się z 58 kart treningowych. Każda karta to 6 (czasami więcej) zabawnych ilustracji, do których odnoszą się dwa pytania - jedno na górze, a drugie na dole.

Pytanie z górnej półki (czyli pytanie na górze) adresowane jest do nieco starszych dzieci zdolnych już do logicznego i abstrakcyjnego myślenia. Prawidłowa odpowiedź jest tylko jedna z sześciu możliwych. Ale nie wystarczy, by dziecko odpowiedziało jedynie na zadane pytanie. Kolejnym etapem powinno być uzasadnienie wyboru. Jeśli pytania te są za trudne dla dziecka powinniśmy ograniczyć się tylko do pytań z dolnej półki (pytań na dole), które są znacznie łatwiejsze. Te pytania z założenia są kierowane do młodszych dzieci lub dzieci z deficytami, ponieważ u nich myślenie logiczne i abstrakcyjne jest jeszcze w powijakach. Tu ćwiczymy głównie spostrzegawczość i koncentrację.