ZDJĘCIA
![UNILIFT_AP_12_40_04_1_0_4KW_1X230V_10M - Zdjecie 1](http://www.katalog.onninen.pl/photos/60/601860_1.jpg?4d4040d4637a1)
![UNILIFT_AP_12_40_04_1_0_4KW_1X230V_10M - Zdjecie 2](http://www.katalog.onninen.pl/images/zdjecia.gif)
![UNILIFT_AP_12_40_04_1_0_4KW_1X230V_10M - Zdjecie 3](http://www.katalog.onninen.pl/images/zdjecia.gif)
„Zamieszczone fotografie produktów mogą nie odpowiadać ich rzeczywistemu wyglądowi” OPIS PRODUKTU
Unilift AP12.40.04.1
Pompa zatapialna do odwadniania
Pionowa, jednostopniowa pompa zatapialna
ze stali chromoniklowej z pionowym króćcem
tłocznym i zblokowanym zatapialnym silnikiem
1-fazowym z klasą izolacji F
i zabezpieczeniem termicznym.
Pompa jest dostarczana z sitem wlotowym.
Wirnik PÓŁOTWARTY z swobodnym przelotem
12 mm odpowiedni do tłoczenia wody
powierzchniowej i gruntowej.
Podwójny system uszczelnienia wału z pośrednią
komorą olejową wypełnioną nietoksycznym olejem.
Chłodzenie silnika czynnikiem tłoczonym przez
płaszcz chłodzący i pionowy kanał tłoczny.
Łożyska kulkowe, bezobsługowe, trwale
nasmarowane.
Gotowa do użycia, z uchwytem do przenoszenia
i 10 m kablem zasilającym. Gniazdo
wtykowe wypełnione masą szklaną zapobiegającą
przedostaniu się wilgoci do uzwojeń silnika.
ZDJĘCIA
![UNILIFT_AP_12_40_04_1_0_4KW_1X230V_10M - Zdjecie 1](http://www.katalog.onninen.pl/photos/60/601860_1.jpg?4d4040d4637a1)
![UNILIFT_AP_12_40_04_1_0_4KW_1X230V_10M - Zdjecie 2](http://www.katalog.onninen.pl/images/zdjecia.gif)
![UNILIFT_AP_12_40_04_1_0_4KW_1X230V_10M - Zdjecie 3](http://www.katalog.onninen.pl/images/zdjecia.gif)
„Zamieszczone fotografie produktów mogą nie odpowiadać ich rzeczywistemu wyglądowi” OPIS PRODUKTU
Unilift AP12.40.04.1
Pompa zatapialna do odwadniania
Pionowa, jednostopniowa pompa zatapialna
ze stali chromoniklowej z pionowym króćcem
tłocznym i zblokowanym zatapialnym silnikiem
1-fazowym z klasą izolacji F
i zabezpieczeniem termicznym.
Pompa jest dostarczana z sitem wlotowym.
Wirnik PÓŁOTWARTY z swobodnym przelotem
12 mm odpowiedni do tłoczenia wody
powierzchniowej i gruntowej.
Podwójny system uszczelnienia wału z pośrednią
komorą olejową wypełnioną nietoksycznym olejem.
Chłodzenie silnika czynnikiem tłoczonym przez
płaszcz chłodzący i pionowy kanał tłoczny.
Łożyska kulkowe, bezobsługowe, trwale
nasmarowane.
Gotowa do użycia, z uchwytem do przenoszenia
i 10 m kablem zasilającym. Gniazdo
wtykowe wypełnione masą szklaną zapobiegającą
przedostaniu się wilgoci do uzwojeń silnika.