P.U.H OMEGA ul. Mickiewicza 14/10, 27-600 Sandomierz
STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ BOSCH VP44 VP30 ISUZU ABS
AUKCJA DOTYCZY SPRZEDAŻY I PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW BOSCH PSG5 POMP WTRYSKOWYCH VP44, VP30 i ISUZU
USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁANIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE. USTERKA TA NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z MECHANICZNYM USZKODZENIEM POMPY ( ZATARCIEM TŁOKA REGULACJI KĄTA WTRYSKU - POCZĄTKU TŁOCZENIA ) WBREW POWSZECHNEJ OPINII "PSEUDO EKSPERTÓW" NACIĄGAJĄCYCH NA REGENERACJĘ CAŁEJ POMPY ZA 2 - 3 TYSIĄCE ZŁOTYCH. PRZY USZKODZENIU MECHANICZNYM SILNIK PRACUJE BARDZO GŁOŚNO I METALICZNIE
KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ
INSTRUKCJA JAK WYMONTOWAĆ STEROWNIK Z POMPY. KLIKNIJ NA TEN LINK.
NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA
WSZELKIE INFORMACJE I KONTAKT POD NUMEREM TELEFONU 510[zasłonięte]029, 512[zasłonięte]301
JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
- PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
- SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
- SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
- SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
- SILNIK DYMI
- SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :
- P1630 ZAWÓR DAWKI OPEL, SAAB
- P1631 STEROWNIK POMPY OPEL, SAAB
- P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN OPEL, SAAB
- 01318 (J-399), 0526 AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
- P1664, P1564 FORD
- P1690, P1600 NISSAN
- 73 BMW
- P1688 DODGE
- P0251 OPEL Z SILNIKIEM ISUZU 1.7
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS, MONDEO, TRANSIT, 1.8, 2.0, 2.4, TD, TDE, TDDI
- HONDA ACCORD, CIVIC, 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA, PATROL GR, FRONTERA, ( FRONTIER ) 2.2, 3.0
- OPEL ASTRA, COMBO, CORSA, MERIVA, VECTRA, FRONTERA, OMEGA, SINTRA, ZAFIRA, 1.7, 2.0, 2.2, 2.5, D, TD, DT, DI, DTL, DTI, DTH, ISUZU, DELPHI, DELCO,
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
naprawa, naprawy, naprawe, naprawę, regeneracja, regeracje, regenerację, regeneracji, pomp, pompa, pompy, vp 44, vp 30, nastawnik, nastawniki, nastawników, sterownik, sterowniki, sterownikami, sterowników, tranzystor, tranzystora, tranzystory, komputer, komputery, paliwa, paliwowa, paliwowe, paliwowych, wtryskowe, wtryskowa, wtryskowej, wtryskowych, psg, serwis, vp44, vp30, vp29, psg5, psg16, psg2, psg, modul, moduł, modułu, modulu, modułów, psg-5, abs, absów, absu, FAKTURA, VAT, VP44, VP30, Y17DT, Y17DTL, Y17DTH, H17DT, H17DTL, H17DTH, H20DTL, H20DTH, H20DT, Y20DT, Y20DTL, Y20DTH, H22DT, H22DTL, H22DTH, Y22DT, Y22DTL, Y22DTH