Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

pompa paliwa FORD GRANADA SIERRA MERCEDES 190 123

26-01-2012, 8:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 350 zł     
Użytkownik electronical
numer aukcji: 2020181147
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-01-2012 13:50:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


!! ORYGINAŁ BOSCH !!

-----------------------------------------------------------

!!! Uwaga !!!
KUPUJ TYLKO FIRMOWE PRODUKTY-na naszych aukcjach znajdziesz towar najwyższej jakości
Kupując tanią podróbkę- kupujesz marną jakość-
kupujesz również kłopoty! ! !
tracisz czas, a na końcu okazuje się że i tak przepłaciłeś(walczysz ze sprzedawcą o uznanie reklamacji, ponosisz koszty wysłania do reklamacji, czekasz na rozpatrzenie reklamacji 14 dni, ponowne koszty wysyłki, itp....)
---------------------------------------------------------

Przedmiotem aukcji jest nowa, niemiecka pompa firmy Bosch. Nie jest to zamiennik, ale oryginał, a więc pompa firmy BOSCH. Fima Bosch to jeden z potentatów w produkcji pomp paliwa i fabrycznie wyposaża auta marki AUDI FORD MERCEDES PEUGEOT RENAULT VOLKSWAGEN w pompy paliwa. Zapewne na oryginalnej pompie auto przejechało nie mniej niż 150tys km, dlatego moim zdaniem warto przy zakupie zwrócić uwagę na jakość pompy, nie tylko na cenę. Na firmowej pompie znowu auto przejedzie ok. 150tys km, natomiast wszystkie zamienniki są w środku zrobione naprawdę z bardzo delikatnych elementów (najtańszym kosztem), które łatwo się zużywają i w niedługim czasie trzeba będzie ponownie dokonać zakupu pompy. Tak więc na dłuższą metę zupełnie się to nie kalkuluje. Z nowymi pompami to dzisiaj nie jest za różowo z tego względu, że na rynek weszły chińskie, tajwańskie i koreańskie podróbki, a ich jakość jest delikatnie mówiąc marna. Jeśli chcecie państwo pompę do swojego auta i chcecie tym autem jeszcze trochę pojeździć bez niespodzianek, to szczerze nie polecam nowych pomp z dalekiego wschodu. Czasami ktoś będzie wam wmawiał, że to nie chińska pompka, ale pytajcie wtedy o firmę. Jeśli ktoś będzie mówił o zamiennikach, tzn. że jest to firma z bardzo dalekiego wschodu.

NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!! Spytajcie pierwszego-lepszego mechanika co sądzi o wszystkich zamiennikach.

oryginalne numery tej pompy:

0 580 [zasłonięte] 909 / 910 / 921 / 922 / 927 / 928 / 929 / 930 / 931 / 932 / 935 / 936 / 937 / 941 / 942 / 943 / 948 / 949 / 952 / 953 / 956 / 957 / 958 / 959 / 960 / 961 / 962 / 963 / 964 / 965 / 966 /967 / 968 / 969 / 970 / 971 / 972 / 973 / 974 / 975 / 976 / 980 / 981 / 982 / 984

Wystawiona na tej aukcji pompa pasuje do niżej wymienionych aut:

Audi:

80 ( B2): 1.6; 1.6 GLE; 1.8; 1.8 GT; 1.8 GTE; 1.8 CC Quattro; 1.8 GTE; 1.8 GTE Quattro; 2.0; 2.0 E; 2.0 E Quattro; 2.0 Quattro; 2.0 E 16V; 2.0 E 16V Quattro; 2.1 GT; 2.2; 2.2 Quattro; 2.2 GT; 2.2 20V;2.2 Turbo; 2.3; 2.3 Quattro


80 (B3): 1.8 S; 1.8 S Quattro; 1.8 E; 1.8 E Quattro; 2.0; 2.0 Quattro; 2.0 E; 2.0 E Quattro; 2.0 E 16V; 2.0 E 16V Quattro; 2.2 Quattro; 2.3; 2.3 Quattro


CABRIOLET (B4): 2.0 E; 2.0 16V;2.2; 2.2 E;2.2 E Quattro; 2.3 E; 2.6; 2.8


90 (B3): 2.0; 2.0 20V; 2.0 20V Quattro; 2.2; 2.2 E; 2.2 E Quattro; 2.3 E; 2.3 E Quattro

100 (C2, C3): 2.1; 2.2 Turbo

Ford:

Capri III: 2.8 Super Injection

Escort III: 1.6; 1.6 i; 1.6 XR3i; 1.6 RS; 1.6 RS Turbo

Escort IV: 1.6; 1.6 i; 1.6 XR3i; 1.6 Turbo RS

Granada: 2.8 i

Orion I: 1.6 i

Orion II: 1.4 Cat; 1.6 i

Sierra: 2.0 RS Cosworth; 2.0 16V Cosworth 4x4; 2.8 XR4i; 2.8 XR 4x4; 2.8 i XR 4x4; 2.8 4x4

Mercedes:

190 (W201): E 1.8; E 2.0 ; E 2.3; E 2.3-16

Sedan (W123): 230 E; 280 E

Combi (S 123): 230 TE; 280 TE

Coupe (C123): 230 CE; 280 CE

Sedan (W124): 200; 200 E; 220 E; 230 E; 260 E; 260 E 4-matic; 300 E; 300 E 4-matic; 300 E-24; 400 E 4.2; 500 E

Kombi (S124): 200 T; 200 TE; 230 TE; 260 TE; 260 TE FGST; 300 TE; 300 TE 4-matic

Coupe (C124): 220 CE; 230 CE; 300 CE

Klasa E (W124): E 200; E 220

Klasa E Kombi (S124): E 200 T; E 220 T

Klasa E Coupe (C124): E 200; E 220

Klasa E Kabriolet (A124): E 200; E220

Klasa S (W116): 280 SE, SEL; 350 SE, SEL; 450 SE, SEL

Klasa S (W126): 260 SE; 280 SE, SEL; 300 SE, SEL; 380 SE, SEL; 420 SE, SEL; 500 SE, SEL; 560 SE, SEL

Klasa S Coupe (C126): 380 SEC; 420 SEC; 500 SEC; 500 SEC Cat; 560 SEC

SL Coupe (C107): 280 SLC; 350 SLC; 380 SLC; 450 SLC; 450 SLC 5.0

SL (R107): 280 SL; 300SL; 350 SL; 380 SL; 450 SL; 500SL

SL (R129): 300 SL; 300 SL-24

Klasa G, Cbrio (W460): 230 GE; 280 GE

Klasa G, Cbrio (W461): 230 GE

Klasa G, Cbrio (W463): 230 GE

Peugeot:

505 2.0 TI, STI

604: 2.7 TI, STI; 2.8 GTI

Renault:

5: 1.4 Alpine Turbo
25: 2.7 V6 Injection
30: 2.6 TX

Volkswagen:
Caddy I: 1.8
Golf I : 1.6 GTI; 1.8 GTI
Golf I Cabriolet: 1.6; 1.8
Jetta I: 1.6 GLI; 1.8
Passat Variant: 1.6
Scirocco: 1.6; 1.8; 1.8 16 V

Pompa jest nowa, z pisemną gwarancją na rok czasu

Oczywiście na pompę wystawiamy fakturę VAT lub paragon oraz udzielamy pisemnej gwarancji na okres 1 roku, a towar dostarczamy następnego dnia od złożenia zamówienia.


W przypadku wątpliwości proszę o kontakt i na podstawie najnowszych katalogów dobierzemy oryginalną pompę.

Na zakupiony towar wystawiamy FV lub paragony i towar dostarczamy natychmiast po złożeniu zamówienia.

---------------------------------------------------

KONTAKT: SPOSOBY WYSYŁKI:

e-mail: el[zasłonięte]@tlen.pl 1. Odbiór osobisty

tel: 0[zasłonięte]665-77-22 2. Wysyłka za pobraniem

0[zasłonięte]605-91-96 (za zaliczeniem pocztowym)

3. Odbiór osobisty

4. Wysyłka kurierska

-----------------------------------------------------------------------------