Dodano 2[zasłonięte]014-01 14:45Informujemy, iż może się zdarzyć, że wystawionego na aukcji towaru zabraknie nam w magazynie. Sytuacja taka może się pojawić, ponieważ oprócz sprzedaży wysyłkowej prowadzimy też sprzedaż w punkcie a systemu magazynowego, w którym kontrolujemy ilość towarów, nie da się zintegrować z systemem aukcji Allegro. Magazyn jest oczywiście stale uzupełniany, ale zawsze mogą wystąpić opóźnienia w dostawach. Zatem jeśli chcą być Pańśtwo pewni, że dany towar jest w magazynie muszą się Pańśtwo z nami skontaktować. Do wyboru są następujące możliwości kontaktu: -telefon: 603[zasłonięte]824 -e-mail: [zasłonięte]@op.pl, -pytanie do sprzedającego. Realizacja zamówienia na towar, który zakupiono, a którego brak stwierdzono, następuje najszybciej jak tylko to możliwe. Klient zostaje natychmiast powiadomiony i ma prawo podjąć decyzję o odstąpieniu od zakupu. Nadmienię, żę są to niezwykle rzadkie przypadki, ale możliwe.