Chcesz zadać pytanie? Zadzwoń lub napisz!
telefon: 55 -[zasłonięte]620-14 kom: 509 [zasłonięte] 041
[zasłonięte]@o2.pl
Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów – opłatę za przesyłkę
dokonuje się jeden raz.
Opłata uzależniona jest od wagi towaru.
Wszelkie pytania prosimy zgłaszać przy zakupie, telefonicznie lub na e-mila firmy.
Dane do wpłaty
Konto Firmowe MILLENNIUM
80 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 538788
W tytule przelewu należy podać login (numer aukcji)
REGULAMIN NASZYCH AUKCJI
Postanowienia niniejszego regulaminu stanowią integralną część zamówienia, którego złożenie oznacza akceptację regulaminu.
1. Licytując lub dokonując zakupu w opcji ''kup teraz'' akceptujesz warunki regulaminu sprzedaży.
3. Towar zostanie wysłany w ciągu 3 dni roboczych. Po zlicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie zakupu oraz wskazanie wybranej formy płatności (prosimy w miarę możliwości korzystać z formularza opcji zapłaty i dostawy dostępnego towaru zaraz po zakupie). W korespondencji prosimy podpisywać się zawsze imieniem, nazwiskiem oraz loginem z Allegro.
Wysyłka 24h od daty wpływu pieniędzy na konto (w zależności od dostępności produktu na magazynie). Jeżeli adres ma być inny – należy niezwłocznie umieścić taką informację w wiadomości dla Sprzedającego ''INNY ADRES DOSTAWY'' lub e-mailem natychmiast po zlicytowaniu. W e-mailu ze zmianą adresu do wysyłki należy wpisać Nick z Allegro oraz imię i nazwisko.
4. W przypadku uszkodzonego towaru, który nie nadaje się do wysyłki klient zostanie o takim fakcie powiadomiony telefonicznie. W takiej sytuacji można wybrać towar zastępczy lub zwrot gotówki.
5. Paczki wysyłamy firmą kurierską. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiadamy tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkody. Czas rozpatrzenia reklamacji uzależniony jest od firmy kurierskiej . W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o kontakt e-mailowy z naszą firmą.
Kupujący może zwrócić się do Sprzedającego z reklamacją jeżeli towar okazał się niezgodny z umową, przez okres 2 lat, jednak zgłosić wadę należy w przeciągu dwóch miesięcy od jej wykrycia.
6. Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów – opłatę za przesyłkę dokonuje się jeden raz. Opłata uzależniona jest od wagi towaru. Wszelkie pytania prosimy zgłaszać przy zakupie, telefonicznie lub na e-mila firmy.
7. Jeżeli ma być wysłana zamiast paragonu faktura VAT, proszę o podanie tego w e-mailu oraz dokładnych danych potrzebnych do jej wystawienia (PEŁNA NAZWA FIRMY, DOKŁADNY ADRES ORAZ NUMER NIP).
8. Odbiór osobisty – możliwy po wcześniejszym umówieniu się i potwierdzeniu daty odbioru. Płatność przy odbiorze osobistym tylko i wyłącznie gotówką lub przedpłatą na konto.
9. Komentarz po otrzymaniu przesyłki Kupujący wystawia jako pierwszy. Jest to dla nas informacja, że przesyłka już dotarła, a na otrzymany komentarz odpowiadamy również komentarzem. W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt. Każdą sporną sytuację staramy się rozwiązać z pozytywnym skutkiem dla obu stron.
10. W przypadku reklamacji proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia sposobu zwrotu przesyłki. Sprzęt na gwarancji prosimy wysyłać w bezpiecznym opakowaniu wraz z potwierdzeniem zakupu. Konieczne jest również dołączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego. Przesyłek za pobraniem nie odbieramy. Wyjątkiem od tego są przesyłki uszkodzone w trakcie transportu oraz pomyłki z winy firmy.
11. Nie otrzymałeś produktu, otrzymałeś uszkodzony, nie jest zgodny z opisem – na pewno uwzględnimy twoją reklamację i wymienimy towar lub zwrócimy pieniądze. Jesteśmy tylko ludźmi. Błędów nie popełnia ten, który nic nie robi.
12. Klient zamawiający towar , który ma zawartości szklane , bądź zawartości któremogą ulec zniszczeniu podczas transportu , powinien sprawdzić go. W przypadku gdy towar został uszkodzony należy spisać protokół szkody.
13. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, nasz klient ma prawo do zwrotu towaru od momentu otrzymania, bez podania przyczyny (informując sprzedawcę w ciągu 10 dni) i 14 dni na jego zwrot , wystarczy odesłać nam towar nie noszący śladów użytkowania w opakowaniu wraz z formularzem odstąpienia od umowy, a my zwrócimy Państwu pieniądze.
14. Jesteśmy firmą handlowo-usługową prosimy więc o kontakt telefoniczny bądź mailowy przed przyjechaniem do lokalu firmy. Na miejscu obsługujemy wyłącznie klientów , umożliwiamy jednak odbiór osobisty towaru po uprzednim ustaleniu odbioru z pracownikiem firmy.
Kupując u nas akceptują Państwo regulamin który znajduje się na stronie
|