Opis książki: Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd. Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za "niewymierne", takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:- Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są- Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami- Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczyDowiedz się:- Jak nie mierzyć ryzyka- Jak dokonać pomiaru "miękkich" kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych- Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru- Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaruHubbard zrobił furorę tym, że odkrył sposoby, jak zmierzyć rzeczy, które inni uważali za niewymierne. Jakość? Wartość pracy zdalnej? Korzyści z większych zabezpieczeń IT? Publiczny wizerunek firmy? Mówi, że tego można dokonać - i to bez rozbijania banku (...) Jeśli chcecie, by wasze projekty przyjmowano z otwartymi ramionami, koniecznie zajrzyjcie do tej książki.magazyn "Computer World"
|