Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pomiar rentowności inwestycji... [nowa]

04-03-2012, 12:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 61 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097022739
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-03-2012 18:46:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Pomiar rentowności inwestycji marketingowych

James D. Lenskold

Dane:
  • ISBN:83[zasłonięte]89355-5
  • liczba stron: 268
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • wymiary: 160 x 240 mm
  • Rok wydania: 2004
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe.

    Wstęp .
    Część I Podstawowe zasady pomiaru rentowności inwestycji marketingowych
    1. Zysk jest celem, pomiar rentowności - środkiem
    2. Podstawowe kwestie związane ze zwrotem z inwestycji
    3. Zwrot z inwestycji marketingowej - wskaźnik wyjątkowy
    4. Marketing wymierny jak nigdy dotąd
    5. Proces pomiaru zwrotu z inwestycji marketingowych
    Cześć II Konstruowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych
    6. Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych
    7. Wzorce inwestowania i osiągania zysku
    8. Dynamika zysku i najważniejsze zasady analizy rentowności
    inwestycji marketingowych
    Część III Zastosowanie metody zwrotu z inwestycji marketingowych
    9. Metoda zwrotu z inwestycji marketingowych zastosowana w praktyce
    10. Zarządzanie rentownością na poziomie firmy
    11. Zarządzanie rentownością klientów
    12. Strategie ścieżki klienta (Customer Pathing(tm))
    13. Zarządzanie rentownością kampanii marketingowych
    14. Proces pomiaru działań marketingowych
    15. Strategiczne zarządzanie zyskiem
    16. Proces wdrażania metody zwrotu z inwestycji marketingowych
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.