Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POMIAR PRZYSPIESZENIA HAMOWANIA PRZECHYŁU [DLANAS]

20-01-2012, 16:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 249 zł     
Użytkownik DLANAS
numer aukcji: 2046739274
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 367   
Koniec: 23-01-2012 16:34:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mail [zasłonięte]@interia.eu
tel 500-[zasłonięte]-997

Przedpłata na konto bankowe - towar wysyłamy w dniu zaksięgowania przelewu lub w dniu następnym.

Pobranie - towar wysyłamy w dniu zamówienia lub w dniu następnym.

W wyjątkowych wypadkach termin może ulec wydłużeniu.

Numer konta bankowego dostępny jest po wygraniu aukcji.

 


mail

Towar wysyłamy w starannie zapakowany paczkach. Każda z nich posiada indywidualny numer nadania, tak aby przez internet można było śledzić gdzie znajduje się przesyłka. Oczywiście numer ten udostępniamy adresatowi.

Kupując, masz pewność, że towar jest fabrycznie nowy, oraz objęty jest co najmniej 12-miesięczną gwarancją producenta.

W ciągu 10 dni masz prawo zwrócić produkt. Pamiętaj, że musi być nie używany, w oryginalnym opakowaniu.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w takiej sytuacji koszty transportu ponosi kupujący.

 

Do każdego produktu dołączamy dowód zakupu.

Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z informacjami dotyczącymi aukcji.

Prosimy o przemyślane zakupy.

 

V-TECH PRO PLUS

Zaawansowany, innowacyjny, bogato wyposażony termometr V-TECH PRO PLUS wraz z bezprzewodowym sterowaniem, zegarkiem oraz pomiarem napięcia w instalacji samochodowej.

 

V-TECH PRO PLUS nie jest tylko termometrem. Został wyposażony w czujnik – akcelerometr - do pomiaru drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania. Pomiar przyspieszenia dokonywany jest co 1,25[ms] z niewiarygodną rozdzielczością 0,25[mg]. Wyniki są bardzo dokładne i powtarzalne, co jest niezwykle ważne dla pomiarów parametrów pojazdu.

 

Dodatkowo V-TECH PRO PLUS umożliwia pomiar kątów przechyłu pojazdu w dwóch osiach, oraz pomiar wartości przeciążeń bocznych. Parametry te wyświetlane są na wyświetlaczu co sekundę. Na aukcji znajduje się film przedstawiający działanie termometru. 

 

Sterowanie termometrem odbywa się bezprzewodowo z wykorzystaniem dołączonego pilota. Od teraz będąc nawet na zewnątrz pojazdu możesz ustawiać, włączać oraz wyłączać termometr.

 

POMIAR PRZYSPIESZENIA I HAMOWANIA

Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania pojazdu wykonywany jest co 1,25[ms]. Rozdzielczość wykonywania pomiarów wynosi 0,25[mg]. Nie musisz podłączać termometru V-TECH PRO PLUS do instalacji samochodu, podłączasz jedynie zasilanie. Wszystkie pomiary przyspieszenia, hamowania itp. można wykonać w każdym samochodzie, którego przyspieszenie do 100[km/h] trwa dłużej niż 3 sekundy – czyli praktycznie każdy samochód spełnia to założenie.


Porównanie pomiarów V-TECH PRO PLUS z innymi metodami:

  • Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania na podstawie prędkości z prędkościomierza samochodu. Są urządzenia które podłącza się do magistrali pojazdu. Wyliczają one drogę i czas na podstawie tej prędkości. Prędkościomierz w samochodzie zazwyczaj nieznacznie zawyża prędkość.

    Należy dodać błędy wynikające ze zmiany ciśnienia w oponie (np. pod wpływem temperatury), zmiana bieżnika itp. Na dokładność pomiarów duży wpływ ma poślizg kół podczas przyspieszenia i hamowania. Załóżmy że na odcinku 10 metrów poślizg kół wynosi 1 metr. Dla tego przypadku błąd wynosi 10%.

 

Mierząc za pomocą V-TECH PRO PLUS zmiana obwodu opony czy jej poślizg w żaden sposób nie wpływa na dokładność pomiarów, gdyż V-TECH PRO PLUS posiada wbudowany akcelerometr. Pomiar jest niezależny od czujników w pojeździe.

 

  • Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania przy użyciu telefonu komórkowego. Nowa generacja telefonów z akcelerometrami jest zdumiewająca, ale ich akcelerometry nie są kalibrowane, gdyż przeznaczone są do wykrywania orientacji w przestrzeni. Zazwyczaj w telefonach montowane są akcelerometry których częstotliwość pomiaru wynosi tylko 50[Hz] przy rozdzielczości ok. 15[mg]. V-Tech PRO PLUS ma wbudowany akcelerometr którego częstotliwość próbkowania wynosi 800[Hz], a rozdzielczość 0,25[mg]. Różnice w dokładności są olbrzymie.

 

  • Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania za pomocą GPS. Urządzenia GPS zazwyczaj komunikują się z satelitą co 1 sekundę, a błąd położenia wynosi co najmniej kilkanaście metrów. Błąd ten z upływem czasu nie wzrasta, dlatego pomiar dla dużych odległości (powyżej 1km) jest dokładniejszy niż pomiar akcelerometrem. Jeżeli Twoje auto potrzebuje więcej niż 1km na rozpędzenie się do 100km/h lub droga hamowania ze 100km/h jest dłuższa niż 1km możesz rozważyć zakup GPS. W przeciwnym przypadku V-TECH PRO PLUS, ze względu na dokładność na krótkich odcinkach pomiarowych (do 1km) będzie lepszym wyborem.

 

 

JAK DZIAŁA AKCELEROMETR V-TECH PRO PLUS

 

Na filmie przedstawiono wyniki pomiarów drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania samochodu, wykonane 3 różnymi V-TECH PRO PLUS. Co więcej, każdy z nich umieszczony jest pod różnym kątem względem innych, a wyniki pomiarów są niemal jednakowe. Chociaż każdy z V-TECH PRO PLUS umieszczony jest pod innym kątem to wyniki pomiarów pokrywają się, co świadczy o stabilności, dokładności i powtarzalności. 


 

Po włączeniu funkcji akcelerometru widoczne jest menu. W tym miejscu można ustawić parametry pracy czujnika przyspieszenia. Można włączyć wyświetlanie przeciążenia bocznego jak i kątów przechylenia pojazdu.

 

Przed rozpoczęciem pomiarów należy przeprowadzić kalibrację położenia. V-TECH PRO PLUS zrobi to za Ciebie. Wystarczy włączyć funkcję kalibracji położenia, ustawić auto na równej drodze (w poziomie), wyłączyć silnik i nacisnąć przycisk START. Po ułamku sekundy kalibracja zostanie wykonana. Wyświetlane wartości kątów oznaczają rzeczywiste przechylenie termometru względem przyciągania ziemskiego. Po kalibracji kąty przechyłu wyświetlane będą względem punktu w którym została wykonana kalibracja. Wykrywane są zmiany przechylenia o 0,1 ° stopnia! Zobaczysz, że zmieni się przechylenie gdy do auta wejdzie pasażer.

 

Po wykonaniu kalibracji można rozpocząć pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania pojazdu. W tym celu włącz funkcję Rozpocznij Pomiar. Należy wybrać pomiar od 1 do 5 i nacisnąć przycisk START. W tym momencie wyświetli się napis "Rozpocznij". Teraz - w dowolnym momencie - możesz rozpocząć przyspieszanie. Początek pomiaru zostanie automatycznie wykryty, następnie wyświetli się napis "Przyspieszanie". Po osiągnięciu docelowej prędkości rozpocznij hamowanie, które również zostanie automatycznie wykryte. Zakończenie pomiaru sygnalizowane jest napisem "Koniec".

 

Teraz pozostaje tylko sprawdzenie zmierzonych odległości i czasów dla przyspieszenia i hamowania. Wszystkie informacje zebrane są w jednym miejscu w tabeli. Odległość podawana jest z rozdzielczością do 10[cm], czas 0,01[sek]. W historii zapisane są wartości drogi i czasu dla przyspieszeń od 0[km/h] do 120[km/h] co 10[km/h], oraz drogi i czasu dla hamowania od 120[km/h] do 0[km/h] co 10[km/h]. Przemieszczając się w prawo lub w lewo - do kolejnego pomiaru - bardzo łatwo można porównać osiągi pojazdu przed modyfikacjami jak i po tuningu pojazdu.


JAK DZIAŁA V-TECH PRO PLUS

Model V-TECH PRO PLUS działa tak jak model V-TECH PRO. Na dole tej aukcji znajduje się link do opisu modelu V-TECH PRO - wystarczy kliknąć.

Jedyną różnicą jest to że model V-TECH PRO PLUS posiada wbudowany akcelerometr (czujnik przeciążeń) za pomocą którego ten model jest rozbudowany o moduł pomiaru przyspieszeń, przeciążeń i kątów przechyłu.


OPIS FUNKCJI V-TECH PRO PLUS

Model V-TECH PRO PLUS posiada takie same funkcje jak V-TECH PRO. Na dole tej aukcji znajduje się link do opisu modelu V-TECH PRO - wystarczy kliknąć.

Jedyną różnicą jest to że model V-TECH PRO PLUS posiada wbudowany akcelerometr (czujnik przeciążeń) za pomocą którego ten model jest rozbudowany o moduł pomiaru przyspieszeń, przeciążeń i kątów przechyłu. W związku z tym moduł V-TECH PRO posiada dodatkowe funkcje opisane na początku tego opisu.


 

SZCZEGÓŁOWY OPIS FUNKCJI V-TECH PRO PLUS

FUNKCJE PODSTAWOWE
  • Pomiar napięcia instalacji pojazdu
  • Zegarek
  • Data
  • Zapamiętywanie min. i maks. temperatur
  • Włącz/wyłącz wyświetlanie temperatur
  • Włącz/wyłącz wyświetlanie opisów
  • Włącz/wyłącz wyświetlanie temp. min. maks.
  • Włącz/wyłącz wyświetlanie godziny
  • Włącz/wyłącz wyświetlanie daty
  • Włącz/wyłącz wyświetlanie napięcia
  • Zamiana miejscami wyświetlanych temperatur
  • Trendy zmian temperatur
  • Kalibracja wyświetlanego napięcia
  • Kasowanie temperatur min. oraz maks.
  • Inteligentne podpowiedzi w menu
  • Odświeżanie wyników pomiarów co sekundę
  • Intuicyjne menu
PODŚWIETLENIE
  • Automatyczne włączenie termometru po włączeniu silnika
  • Automatyczne wyłączenie termometru po wyłączeniu silnika
  • Ustawienie opóźnienia wyłączenia termometru
  • Funkcja szybkiego włączenia termometru
  • Funkcja szybkiego wyłączenia termometru
  • Ręczna regulacja jasności wyświetlacza
  • Automatyczna regulacja jasności wyświetlacza
  • Ustawienie min. oraz maks. jasności wyświetlacza
  • Płynne rozjaśnianie i przyciemnianie wyświetlacza
  • Czujnik jasności wyświetlacza
ALARMY
  • Alarm o gołoledzi
  • Ustawienie zakresu temperatur dla alarmu o gołoledzi
  • Alarm o zbyt niskim napięciu
  • Ustawienie progu napięciowego dla alarmu o zbyt niskim napięciu
  • Ustawienie czasu pomiędzy kolejnymi ostrzeżeniami
  • Pulsujące ostrzeżenia
  • Ustawienie ilości pulsów ostrzeżenia.
  • Wyświetlenie napisu ostrzeżenia "GOŁOLEDŹ" lub "NAPIĘCIE"
GRAFIKA
  • Wybór koloru tła z 48 kolorów
  • Wybór koloru dużych znaków z 48 kolorów
  • Wybór koloru małych znaków z 48 kolorów
  • Edycja opisów temperatur
  • Wyświetlanie napisu powitalnego
  • Edycja napisu powitalnego
  • Ustawienie czasu włączenia napisu powitalnego
AKCELEROMETR
  • Automatyczne wykrywanie rozpoczęcia pomiaru przyspieszenia i hamowania
  • Pomiar wartości drogi i czasu dla przyspieszenia pojazdu
  • Pomiar wartości drogi i czasu dla hamowania pojazdu
  • Pomiar kątów przechyłu pojazdu
  • Pomiar przeciążeń bocznych pojazdu
  • Zapamiętywanie maksymalnych wartości przeciążeń
  • Historia pomiarów drogi i czasu
  • Kalibracja położenia termometru
INNE
  • Sterowanie bezprzewodowe za pomocą pilota
  • Zapisywanie ustawień w pamięci
  • Polskie znaki

 

 

DANE TECHNICZNE

  • Napięcie pracy: od 9[V] do 20[V] DC lub napięcie w poprawnie działającej instalacji samochodowej 12[V].

  • Zakres pomiarowy temperatur dla obu sond pomiarowych:
    od -40
    °C do 115°C.

  • Pobór prądu maks.: 40[mA] = 0,040[A].

  • Pobór prądu min.: 5[mA] = 0,005[A] (to kilkakrotnie mniej niż pobiera standardowy alarm samochodowy).

  • Sondy temperatury: cyfrowe, odporne na działanie wody.

  • Rozdzielczość pomiaru temperatury: 0,1°C.

  • Długość przewodu zasilania: ok. 1 metr.

  • Długość czujników temp.: ok. 1 metr oraz ok. 3 metry.

  • Wszystkie przewody dwużyłowe. Maksymalna średnica pojedynczej żyły wynosi 2[mm].

  • Dokładność pomiaru napięcia: ± 1%.

  • Rozdzielczość pomiaru napięcia: 0,01[V].

  • Na końcówce zasilającej znajduje się wtyk zapalniczki samochodowej.

  • Wymiary obudowy:

69[mm] - szerokość

50[mm] - wysokość

13[mm] - głębokość

  • Wymiary wyświetlacza:

50[mm] - szerokość

37[mm] - głębokość

  • Wymiary bezprzewodowego pilota

35[mm] - szerokość

60[mm] - wysokość

7[mm] - głębokość


AKCELEROMETR:

Podane wartości są poprawne dla dobrze przeprowadzonej kalibracji oraz poprawnym zamocowaniu termometru.

  • Dokładność pomiaru drogi: 2%
  • Rozdzielczość pomiaru drogi: 0,1m
  • Dokładność pomiaru czasu: 2%
  • Rozdzielczość pomiaru czasu: 0,01sek
  • Dokładność pomiaru kątów: 2% (dla pojazdów nieporuszających się)
  • Rozdzielczość pomiaru kątów: 0,1 stopnia
  • Dokładność pomiaru przeciążenia: 2%
  • Maksymalny pomiar przeciążenia: 2g
  • Rozdzielczość pomiaru przeciążenia 0.0025g
  • Częstotliwość próbowania przeciążenia 800Hz
  • Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia jest od prędkości 0[km/h] do 120[km/h] co 10[km/h]
  • Pomiar drogi i czasu dla hamowania jest od prędkości 120[km/h] do 0[km/h] co 10[km/h]

 

 

Dostajesz roczną gwarancja producenta!

Otrzymasz szczegółową instrukcję obsługi, rachunek – dowód zakupu.


Nie zwlekaj – KUP TERAZ.