V-TECH PRO PLUS
Zaawansowany, innowacyjny, bogato wyposażony termometr V-TECH PRO PLUS wraz z bezprzewodowym sterowaniem, zegarkiem oraz pomiarem napięcia w instalacji samochodowej.
V-TECH PRO PLUS nie jest tylko termometrem. Został wyposażony w czujnik – akcelerometr - do pomiaru drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania. Pomiar przyspieszenia dokonywany jest co 1,25[ms] z niewiarygodną rozdzielczością 0,25[mg]. Wyniki są bardzo dokładne i powtarzalne, co jest niezwykle ważne dla pomiarów parametrów pojazdu.
![](http://img818.imageshack.us/img818/5884/plus1.jpg)
![](http://img441.imageshack.us/img441/4389/plus2.jpg)
Dodatkowo V-TECH PRO PLUS umożliwia pomiar kątów przechyłu pojazdu w dwóch osiach, oraz pomiar wartości przeciążeń bocznych. Parametry te wyświetlane są na wyświetlaczu co sekundę. Na aukcji znajduje się film przedstawiający działanie termometru.
![](http://img194.imageshack.us/img194/1236/plus3.jpg)
Sterowanie termometrem odbywa się bezprzewodowo z wykorzystaniem dołączonego pilota. Od teraz będąc nawet na zewnątrz pojazdu możesz ustawiać, włączać oraz wyłączać termometr.
POMIAR PRZYSPIESZENIA I HAMOWANIA
Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania pojazdu wykonywany jest co 1,25[ms]. Rozdzielczość wykonywania pomiarów wynosi 0,25[mg]. Nie musisz podłączać termometru V-TECH PRO PLUS do instalacji samochodu, podłączasz jedynie zasilanie. Wszystkie pomiary przyspieszenia, hamowania itp. można wykonać w każdym samochodzie, którego przyspieszenie do 100[km/h] trwa dłużej niż 3 sekundy – czyli praktycznie każdy samochód spełnia to założenie.
Porównanie pomiarów V-TECH PRO PLUS z innymi metodami:
Należy dodać błędy wynikające ze zmiany ciśnienia w oponie (np. pod wpływem temperatury), zmiana bieżnika itp. Na dokładność pomiarów duży wpływ ma poślizg kół podczas przyspieszenia i hamowania. Załóżmy że na odcinku 10 metrów poślizg kół wynosi 1 metr. Dla tego przypadku błąd wynosi 10%.
Mierząc za pomocą V-TECH PRO PLUS zmiana obwodu opony czy jej poślizg w żaden sposób nie wpływa na dokładność pomiarów, gdyż V-TECH PRO PLUS posiada wbudowany akcelerometr. Pomiar jest niezależny od czujników w pojeździe.
-
Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania przy użyciu telefonu komórkowego. Nowa generacja telefonów z akcelerometrami jest zdumiewająca, ale ich akcelerometry nie są kalibrowane, gdyż przeznaczone są do wykrywania orientacji w przestrzeni. Zazwyczaj w telefonach montowane są akcelerometry których częstotliwość pomiaru wynosi tylko 50[Hz] przy rozdzielczości ok. 15[mg]. V-Tech PRO PLUS ma wbudowany akcelerometr którego częstotliwość próbkowania wynosi 800[Hz], a rozdzielczość 0,25[mg]. Różnice w dokładności są olbrzymie.
-
Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania za pomocą GPS. Urządzenia GPS zazwyczaj komunikują się z satelitą co 1 sekundę, a błąd położenia wynosi co najmniej kilkanaście metrów. Błąd ten z upływem czasu nie wzrasta, dlatego pomiar dla dużych odległości (powyżej 1km) jest dokładniejszy niż pomiar akcelerometrem. Jeżeli Twoje auto potrzebuje więcej niż 1km na rozpędzenie się do 100km/h lub droga hamowania ze 100km/h jest dłuższa niż 1km możesz rozważyć zakup GPS. W przeciwnym przypadku V-TECH PRO PLUS, ze względu na dokładność na krótkich odcinkach pomiarowych (do 1km) będzie lepszym wyborem.
JAK DZIAŁA AKCELEROMETR V-TECH PRO PLUS
Na filmie przedstawiono wyniki pomiarów drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania samochodu, wykonane 3 różnymi V-TECH PRO PLUS. Co więcej, każdy z nich umieszczony jest pod różnym kątem względem innych, a wyniki pomiarów są niemal jednakowe. Chociaż każdy z V-TECH PRO PLUS umieszczony jest pod innym kątem to wyniki pomiarów pokrywają się, co świadczy o stabilności, dokładności i powtarzalności.
![](http://img40.imageshack.us/img40/6205/plus4m.jpg)
Po włączeniu funkcji akcelerometru widoczne jest menu. W tym miejscu można ustawić parametry pracy czujnika przyspieszenia. Można włączyć wyświetlanie przeciążenia bocznego jak i kątów przechylenia pojazdu.
![](http://img687.imageshack.us/img687/412/plus5.jpg)
Przed rozpoczęciem pomiarów należy przeprowadzić kalibrację położenia. V-TECH PRO PLUS zrobi to za Ciebie. Wystarczy włączyć funkcję kalibracji położenia, ustawić auto na równej drodze (w poziomie), wyłączyć silnik i nacisnąć przycisk START. Po ułamku sekundy kalibracja zostanie wykonana. Wyświetlane wartości kątów oznaczają rzeczywiste przechylenie termometru względem przyciągania ziemskiego. Po kalibracji kąty przechyłu wyświetlane będą względem punktu w którym została wykonana kalibracja. Wykrywane są zmiany przechylenia o 0,1 ° stopnia! Zobaczysz, że zmieni się przechylenie gdy do auta wejdzie pasażer.
![](http://img840.imageshack.us/img840/7121/plus6.jpg)
Po wykonaniu kalibracji można rozpocząć pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia i hamowania pojazdu. W tym celu włącz funkcję Rozpocznij Pomiar. Należy wybrać pomiar od 1 do 5 i nacisnąć przycisk START. W tym momencie wyświetli się napis "Rozpocznij". Teraz - w dowolnym momencie - możesz rozpocząć przyspieszanie. Początek pomiaru zostanie automatycznie wykryty, następnie wyświetli się napis "Przyspieszanie". Po osiągnięciu docelowej prędkości rozpocznij hamowanie, które również zostanie automatycznie wykryte. Zakończenie pomiaru sygnalizowane jest napisem "Koniec".
![](http://img444.imageshack.us/img444/3373/plus7.jpg)
Teraz pozostaje tylko sprawdzenie zmierzonych odległości i czasów dla przyspieszenia i hamowania. Wszystkie informacje zebrane są w jednym miejscu w tabeli. Odległość podawana jest z rozdzielczością do 10[cm], czas 0,01[sek]. W historii zapisane są wartości drogi i czasu dla przyspieszeń od 0[km/h] do 120[km/h] co 10[km/h], oraz drogi i czasu dla hamowania od 120[km/h] do 0[km/h] co 10[km/h]. Przemieszczając się w prawo lub w lewo - do kolejnego pomiaru - bardzo łatwo można porównać osiągi pojazdu przed modyfikacjami jak i po tuningu pojazdu.
JAK DZIAŁA V-TECH PRO PLUS
Model V-TECH PRO PLUS działa tak jak model V-TECH PRO. Na dole tej aukcji znajduje się link do opisu modelu V-TECH PRO - wystarczy kliknąć.
Jedyną różnicą jest to że model V-TECH PRO PLUS posiada wbudowany akcelerometr (czujnik przeciążeń) za pomocą którego ten model jest rozbudowany o moduł pomiaru przyspieszeń, przeciążeń i kątów przechyłu.
OPIS FUNKCJI V-TECH PRO PLUS
Model V-TECH PRO PLUS posiada takie same funkcje jak V-TECH PRO. Na dole tej aukcji znajduje się link do opisu modelu V-TECH PRO - wystarczy kliknąć.
Jedyną różnicą jest to że model V-TECH PRO PLUS posiada wbudowany akcelerometr (czujnik przeciążeń) za pomocą którego ten model jest rozbudowany o moduł pomiaru przyspieszeń, przeciążeń i kątów przechyłu. W związku z tym moduł V-TECH PRO posiada dodatkowe funkcje opisane na początku tego opisu.
SZCZEGÓŁOWY OPIS FUNKCJI V-TECH PRO PLUS
FUNKCJE PODSTAWOWE
- Pomiar napięcia instalacji pojazdu
- Zegarek
- Data
- Zapamiętywanie min. i maks. temperatur
- Włącz/wyłącz wyświetlanie temperatur
- Włącz/wyłącz wyświetlanie opisów
- Włącz/wyłącz wyświetlanie temp. min. maks.
- Włącz/wyłącz wyświetlanie godziny
- Włącz/wyłącz wyświetlanie daty
- Włącz/wyłącz wyświetlanie napięcia
- Zamiana miejscami wyświetlanych temperatur
- Trendy zmian temperatur
- Kalibracja wyświetlanego napięcia
- Kasowanie temperatur min. oraz maks.
- Inteligentne podpowiedzi w menu
- Odświeżanie wyników pomiarów co sekundę
- Intuicyjne menu
PODŚWIETLENIE
- Automatyczne włączenie termometru po włączeniu silnika
- Automatyczne wyłączenie termometru po wyłączeniu silnika
- Ustawienie opóźnienia wyłączenia termometru
- Funkcja szybkiego włączenia termometru
- Funkcja szybkiego wyłączenia termometru
- Ręczna regulacja jasności wyświetlacza
- Automatyczna regulacja jasności wyświetlacza
- Ustawienie min. oraz maks. jasności wyświetlacza
- Płynne rozjaśnianie i przyciemnianie wyświetlacza
- Czujnik jasności wyświetlacza
ALARMY
- Alarm o gołoledzi
- Ustawienie zakresu temperatur dla alarmu o gołoledzi
- Alarm o zbyt niskim napięciu
- Ustawienie progu napięciowego dla alarmu o zbyt niskim napięciu
- Ustawienie czasu pomiędzy kolejnymi ostrzeżeniami
- Pulsujące ostrzeżenia
- Ustawienie ilości pulsów ostrzeżenia.
- Wyświetlenie napisu ostrzeżenia "GOŁOLEDŹ" lub "NAPIĘCIE"
GRAFIKA
- Wybór koloru tła z 48 kolorów
- Wybór koloru dużych znaków z 48 kolorów
- Wybór koloru małych znaków z 48 kolorów
- Edycja opisów temperatur
- Wyświetlanie napisu powitalnego
- Edycja napisu powitalnego
- Ustawienie czasu włączenia napisu powitalnego
AKCELEROMETR
- Automatyczne wykrywanie rozpoczęcia pomiaru przyspieszenia i hamowania
- Pomiar wartości drogi i czasu dla przyspieszenia pojazdu
- Pomiar wartości drogi i czasu dla hamowania pojazdu
- Pomiar kątów przechyłu pojazdu
- Pomiar przeciążeń bocznych pojazdu
- Zapamiętywanie maksymalnych wartości przeciążeń
- Historia pomiarów drogi i czasu
- Kalibracja położenia termometru
INNE
- Sterowanie bezprzewodowe za pomocą pilota
- Zapisywanie ustawień w pamięci
- Polskie znaki
DANE TECHNICZNE
-
Napięcie pracy: od 9[V] do 20[V] DC lub napięcie w poprawnie działającej instalacji samochodowej 12[V].
-
Zakres pomiarowy temperatur dla obu sond pomiarowych: od -40°C do 115°C.
-
Pobór prądu maks.: 40[mA] = 0,040[A].
-
Pobór prądu min.: 5[mA] = 0,005[A] (to kilkakrotnie mniej niż pobiera standardowy alarm samochodowy).
-
Sondy temperatury: cyfrowe, odporne na działanie wody.
-
Rozdzielczość pomiaru temperatury: 0,1°C.
-
Długość przewodu zasilania: ok. 1 metr.
-
Długość czujników temp.: ok. 1 metr oraz ok. 3 metry.
-
Wszystkie przewody dwużyłowe. Maksymalna średnica pojedynczej żyły wynosi 2[mm].
-
Dokładność pomiaru napięcia: ± 1%.
-
Rozdzielczość pomiaru napięcia: 0,01[V].
-
Na końcówce zasilającej znajduje się wtyk zapalniczki samochodowej.
69[mm] - szerokość
50[mm] - wysokość
13[mm] - głębokość
50[mm] - szerokość
37[mm] - głębokość
- Wymiary bezprzewodowego pilota
35[mm] - szerokość
60[mm] - wysokość
7[mm] - głębokość
AKCELEROMETR:
Podane wartości są poprawne dla dobrze przeprowadzonej kalibracji oraz poprawnym zamocowaniu termometru.
- Dokładność pomiaru drogi: 2%
- Rozdzielczość pomiaru drogi: 0,1m
- Dokładność pomiaru czasu: 2%
- Rozdzielczość pomiaru czasu: 0,01sek
- Dokładność pomiaru kątów: 2% (dla pojazdów nieporuszających się)
- Rozdzielczość pomiaru kątów: 0,1 stopnia
- Dokładność pomiaru przeciążenia: 2%
- Maksymalny pomiar przeciążenia: 2g
- Rozdzielczość pomiaru przeciążenia 0.0025g
- Częstotliwość próbowania przeciążenia 800Hz
- Pomiar drogi i czasu dla przyspieszenia jest od prędkości 0[km/h] do 120[km/h] co 10[km/h]
- Pomiar drogi i czasu dla hamowania jest od prędkości 120[km/h] do 0[km/h] co 10[km/h]
![](http://img805.imageshack.us/img805/5016/plus8.jpg)
![](http://img830.imageshack.us/img830/6329/plus9.jpg)
Dostajesz roczną gwarancja producenta!
Otrzymasz szczegółową instrukcję obsługi, rachunek – dowód zakupu.
Nie zwlekaj – KUP TERAZ.
![](http://img27.imageshack.us/img27/9230/filmty.jpg)
![](http://img706.imageshack.us/img706/4505/minvtech.jpg)
![](http://img695.imageshack.us/img695/3047/minvtechpro.jpg)
![](http://img163.imageshack.us/img163/4279/minvtechproplus.jpg)
![](http://img834.imageshack.us/img834/7374/sprzedanapoprzednich.jpg)
|