|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Pomóż dziecku z
dysleksją
G. Squires S. McKeown
Wydawnictwo:
K.E. Liber Oprawa: Miękka Format: 14.5x20.5cm Ilość stron:
188 Rok wydania: 2006 ISBN: 83[zasłonięte]60215-7
Opis Książka ta skupia się
na praktycznych trudnościach, z którymi stykają się uczniowie na co
dzień w swojej klasie. Dostarcza nauczycielom i rodzicom strategii
do wspierania dzieci dyslektycznych i umożliwia uczniom lepszy
dostęp do programu nauczania. Autorzy uwzględniają punkt widzenia
ucznia - jeden z działów poświęcony jest ośmielaniu dzieci, by były
pozytywnie nastawione, rozwijały strategie dawania sobie rady i
stały się samodzielnymi uczniami. Określa się rodzaj niezbędnego
wsparcia dla dziecka i kładzie nacisk na zachęcanie do
samodzielności.
Pomóż dziecku z
dysgrafią
J. Lewinson
Wydawnictwo: K.E.
Liber Oprawa: Miękka Format: 14.5x20.5cm Ilość stron:
148 Rok wydania: 2006 ISBN: 83[zasłonięte]60215-9
Opis Celem powstania tej
książki jest przedstawienie społecznych, edukacyjnych i
emocjonalnych aspektów dysgrafii, czyli niezdolności do wyraźnego
pisania. Specjaliści szacują, że duża grupa uczniów szkół
podstawowych zmaga się z zaburzeniami przyswajania wiedzy, które
wymagają interwencji. Spektrum takich zaburzeń jest bardzo szerokie,
a jednym z nich jest dysgrafia. Na łamach niniejszej książki
przyjrzymy się dzieciom dotkniętym tym problemem. Gdy po raz
pierwszy zajęłam się tym tematem w 1985 roku, odkryłam, że jest on
bardzo zaniedbany i nie istnieją praktycznie żadne publikacje
dotyczące dysgrafii. Od tamtej pory nauka poczyniła duże postępy.
Dziś wiele osób zajmuje się rozpoznawaniem podobnych zaburzeń i
układaniem dla dotkniętych nimi dzieci specjalnych programów
edukacyjnych. Dzięki Internetowi wyniki najnowszych badań stały się
ogólnie dostępne. Jestem zbudowana postępem, jaki dokonał się w
ostatnich dwudziestu latach, i mam nadzieję, że moja książka stanie
się dla państwa źródłem wiedzy i motywacji umożliwiającym skuteczną
pomoc osobom doświadczającym problemów z pisaniem.
|
|