Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polskie Oprogramowanie MaxiTest Diagnostyka OBD2

09-06-2014, 19:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 49 zł     
Użytkownik mari007
numer aukcji: 4229585579
Miejscowość Koleczkowo
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 639   
Koniec: 09-06-2014 19:14:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 1

Przedmiotem aukcji jest:

 

Nowość !!! Polskie oprogramowanie do interfejsów typu ELM 327 Euroscan
Oprogramowanie do diagnostyki samochodów posiadających system OBD2 Przeznaczone jest do interfejsów typu ELM 327 (występujących pod różnymi nazwami Euroscan, Multiscan itp..).

 

UWAGA!!!

 

TYLKO DO KOŃCA TRWANIA AUKCJI MOŻNA NABYĆ OPROGRAMOWANIE MAXIECU W WERSJI 1.0.

ZACHĘCAMY DO WYKUPIENIA AKTUALIZACJI MAXIECU DO WERSJI 2.0

 TO SIĘ OPŁACA !!!

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE WWW.MAXIECU.COM

Najlepsze i pierwsze oprogramowanie na świecie do interfejsów typu ELM 327, które diagnozuje oprócz OBD2/EOBD2 (diagnostyka silnika) inne systemy, ABS, AirBag, AT, BCM, ESP, Immo, itp.. Nasz firma jest pomysłodawcą i wykonawcą oprogramowania MaxiEcu. Początkowo program nazywał się MaxiTest ale ze względów komercyjnych zmieniliśmy nazwę na MaxiEcu. Program jest na bieżąco rozbudowywany i modernizowany, posiada unikalną funkcję wysyłania logów, w razie problemów z komunikacją (ECU - interfejs - oprogramowanie) można przesłać logi, nasz programista szybko zlokalizuje przyczynę i powiadomi o tym użytkownika Maxiecu .Jeśli chcecie Państwo prześledzić jak powstawał i był modernizowany MaxiEcu zapraszam na www.maxiEcu.pl zakładka "Aktualności" Licencja na program jest dożywotnia, aktualizacje można pobierać tu Download

Warto wiedzieć.

Na Allegro interfejsy typu ELM 327 są sprzedawane pod różnymi nazwami "Eurosca", "Multiscan" najczęściej są to wyroby Chińskie. Aby w pełni wykorzystać nasze oprogramowanie trzeba zastosować interfejs ELM327 w wersji 1,4 lub 1,4B Na dzień dzisiejszy nie ma wyższej wersji ELM, jeżeli w opisie jest napisane " wersja 1,5 lub 2,0" to jest to oszustwo. Widziałem też w opisach aukcji takie bzdury "wszystkie piny obsadzone", jest to nieprawda, poniżej przedstawia jakie protokóły i które piny są wyprowadzone z wtyczki ELM327. Jeżeli nie zakupiliście jeszcze interfejsu ELM 327 polecam nasze interfejsy, sprawdzone i w umiarkowanej cenie. Interfejs na USB 65zł brutto, Bluetooth 99zł brutto. Interfejsy elm327 w wersji 1.4b są zbudowane na procesorze PIC18F2480, jest to opisane w dokumentacji na 6 stronie pod tabelą. Więc jeśli ktoś twierdzi że posiada oryginalny interfejs na układzie scalonym elm327 nie wie co pisze. Firma ELM electronics nie produkuje interfejsów a oprogramowanie na procesory PIC18F2480, które są sprzedawane pod nazwą elm327. Jeśli posiadasz interfejs w wersji 1.4 na innym procesorze posiadasz chińską podróbkę. Która ze względów technicznych użytego procesora nie wspiera wszystkich protokołów oraz często zawiera błędy na płytce drukowanej.

Tu Jest dokumentacja do ELM327 PDF

Konfiguracja oprogramowania jest bardzo prosta.


Z mojego wieloletniego doświadczenia w sprzedaży różnego rodzaju interfejsów diagnostycznych na port USB wynika że najwięcej problemów przy pierwszym uruchomieniu interfejsu, mają klienci z konfiguracją portów, w MaxiTeście nie mamy takich problemów, po wgraniu sterownika zaznaczamy w programie FTDI USB Adapter i to wszystko co trzeba zrobić. Program można też skonfigurować starszą metodą ustawiając USB Serial Port, tą procedurę zalecam bardziej zaawansowanym użytkownikom komputerów jeśli będzie taka konieczność.



Programem w zakładce OBD2 możemy diagnozować wszystkie samochody osobowe, dostawcze i inne pojazdy posiadające system OBD2/EOBD2 (quad, motor)

Dostępne funkcje: Oprogramowanie jest zgodne z protokołami:
Wyświetlanie opisów kodów usterek w formacie tekstowym
Odczyt kodów usterek
Kasowanie kodów usterek
Odczyt parametrów bieżących
Dane zatrzymane (ramki zamrożone)
Test sondy Lambda
Monitory pokładowe
Wybrany test kontrolny
Informacje o sterowniku (ECU)
IISO9141-2
KWP2000 slow init
KWP2000 fast init
PWM SAE-J1850
VPWM SAE-J1850
CAN 11bit/250kB
CAN 11bit/500kB
CAN 29bit/250kB
CAN 29bit/500kB


Jeśli nie wiesz jaki jest system w twoim samochodzie kliknij poniższy link, przejdziesz do strony na której wybierz interesującą Cię markę, model. Jeżeli w rubryce OBD będzie napisane OBD2 oznacza to że wybrany samochód posiada system.

kliknij tu >> Samochody zgodne z OBD2/EOBD2

Więcej informacji o systemie OBD2/EOBD2 znajdziesz tu> OBD2

Po podłączeniu interfejsu do gniazda diagnostycznego OBD2 w samochodzie, włączamy program i w ustawieniach wybieramy FTDI USB Adapter, (jeżeli używamy interfejs na port USB) teraz wybieramy zakładkę "informacje pojazdu" program odczyta numer VIN, numer sterownika, wersję oprogramowania sterownika, itp.. w zależności od samochodu może to być do dziesięciu linijek. Na tym przykładzie jest komunikacja z Renault Megane 2003r

 

Teraz klikamy rozłącz i przechodzimy do zakładki "kody usterek" aby odczytać aktualnie zapisane kody.

Aby skasować kody klikamy ikonę z gumką i kasujemy kody, oczywiście po uprzednim zlikwidowaniu powodu występowania kodów.

Następna zakładka to monitory.

Zakres działania głównych monitorów emisyjnych systemów EOBD/OBDII obejmuje kontrolę sprawności katalizatora, poprawności procesu spalania (wypadania zapłonu), układu odprowadzania par paliwa EVAP i czujników tlenu. Główne monitory emisyjne stanowią zestaw standardowy, który musi wchodzić w skład każdego układu EOBD/OBDII, bez względu na jego konfigurację i szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne silnika.

Następna zakładka to bieżące dane.

 

Odczyt parametrów bieżących to pomiary wartości rzeczywistych np. przepływomierz, położenie przepustnicy, temperatura silnika, wykresy przebiegów sond lambda, ciśnienia paliwa, korekcji dawek, obciążenia silnika, wartości uchylenia EGR, ciśnienia doładowania, itp.

Następna zakładka zamrożona ramka

 

 

 

W przypadku wystąpienia niektórych błędów sterownik silnika oprócz zapamiętania kodu błędu, zapamiętuje razem z nim tak zwaną zamrożoną ramkę, polega to na tym że razem z błędem zostają zapamiętane odczyty z niektórych czujników w momencie wystąpienia błędu. Analiza danych z "zamrożonej ramki" pozwala na dokładne ustalenie w jakich okolicznościach błąd wystąpił.



Jeśli nie wiesz jaki jest system w twoim samochodzie kliknij poniższy link, przejdziesz do strony na której wybierz interesującą Cię markę, model. Jeżeli w rubryce OBD będzie napisane OBD2 oznacza to że wybrany samochód posiada system.


Oryginalne oprogramowanie Maxitest sprzedawane jest na CD wzór poniżej

 

MaxiTest na innym CD bez nadruku lub pobierany z stron internetowych jest nielegalny, będzie traktowany jako pirackie wersje.

 


Polecamy Nasze interfejsy są niezawodne, idealnie współpracują z każdym oprogramowaniem przeznaczonym do ELM327

Interfejsy można kupić na innych naszych aukcjach również w zestawach, interfejs + oprogramowanie. TU SĄ INNE AUKCJE


Wymagania sprzętowe:
Laptop lub komputer PC
Procesor Pentium (lub wyższy) szybkość 300MHz (lub wyższa)
XP, Vista, Windows 7 (32-bit / 64bit)
Dysk. 10MB wolnej przestrzeni
Interfejs oparty na ELM327 (najlepiej wersja od 1,4 )

W zestawie:
CD z oprogramowaniem
klucz licencyjny


Uwaga! Oprogramowanie jest własnością firmy Mari, bez naszej zgody nie zezwalamy na umieszczanie jakichkolwiek materiałów związanych z oprogramowaniem MAXITEST jak również nazwy MAXITEST, w opisach aukcji lub innych ogłoszeniach. W przypadku naruszenia praw autorskich, będziemy reagować bez żadnego ostrzeżenia. Wszystkich zainteresowanych sprzedażą oprogramowania proszę o kontakt z naszą firmą. Oprogramowanie można też kupić od firm współpracujących z nami, lista dystrybutorów jest na stronie www.maxitest.pl w zakładce "dystrybutorzy"

Program MaxiEcu jest jedynym oprogramowaniem na świecie do interfejsów ELM 327 umożliwiającym diagnostykę w Mercedesie oprócz silnika inne sterowniki . Aby w pełni wykorzystać możliwości oprogramowania MaxiEcu niezbędna jest przejściówka.

 

 

 

Na życzenie naszych klientów wprowadziliśmy na rynek wersje do wymienionych marek samochodów. Jest to rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić pieniądze. Na przykład skoro masz samochód marki Renault nie musisz kupować pełnej wersji, możesz kupić wersję „OBD2 + Renault” i diagnozować auto w rozszerzonej diagnostyce, oprócz tego diagnozować wszystkie samochody z systemem OBD2 podobnie jak robi się to programami : Pcmscan, Scantool, Scanmaster, itp.

W każdej chwili niepełne wersje MaxiEcu można rozbudować do pełnej wersji dopłacając różnicę do ceny pełnej wersji. Oprogramowanie można darmowo aktualizować na stronie www.maxiEcu.pl.

 

 

Uwaga!!! Istnieje możliwość przesłani MaxiEcu i aktywacji drogą elektroniczną przez pocztę e-mail.

Oprogramowanie jest własnością firmy Mari, bez naszej zgody nie zezwalamy na umieszczanie jakichkolwiek materiałów związanych z oprogramowaniem MaxiEcu jak również nazwy MaxiEcu, w opisach aukcji lub innych ogłoszeniach. W przypadku naruszenia praw autorskich, będziemy reagować bez żadnego ostrzeżenia. Wszystkich zainteresowanych sprzedażą oprogramowania proszę o kontakt z naszą firmą.