|
E-mail: [zasłonięte]@go3.pl
Tel: 0-505-[zasłonięte]-779
GG:[zasłonięte]77572
Skype: czterykolka |
|
|
|
Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.
Podane koszty wysyłki to stawka podstawowa która dotyczy 1szt tego przedmiotu. W przypadku zakupu większej ilości do stawki podstawowej należy doliczyć dopłatę za każdą następną sztukę (patrz cennik dostawy).
W przypadku zakupu wielu przedmiotów na różnych aukcjach obowiązują koszty wysyłki z aukcji z najwyższą stawką podstawową.
Jeśli nie masz pewności jaką kwotę za wysyłkę wpłacić napisz do nas.
NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!
WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)
|
|
|
|
|
KSIĄŻKA Polskie motocykle 1[zasłonięte]918-19
W okresie dwudziestolecia międzywojennego funkcjonowało w Polsce łącznie około 20 wytwórni motocykli, motorowerów i silników przyczepnych do rowerów. Oprócz słynnych, spotykanych po dzień dzisiejszy Sokołów, produkowano motocykle marek mniej znanych, a w obecnych czasach poszukiwanych i wysoko cenionych przez kolekcjonerów, jak choćby MOJ, Perkun, Podkowa, Niemen, Wul-Gum, Lech, Tornedo, SM, czy Zuch. Historię tych motocykli, ich wytwórni i ludzi zaangażowanych w tworzenie polskich jednośladów, znajdzie Czytelnik w tej właśnie książce. W jej kolejnym, trzecim wydaniu zamieszczono dodatkowo 30 nowych, unikatowych fotografii (m.in. motocykli Lech, Lot, Wul-Gum-I). Treść książki uzupełniono nowymi ustaleniami Autora, a dotyczą one większości opisywanych konstrukcji. Całość stanowi skarbnicę wiedzy o polskich dokonaniach konstrukcyjnych i produkcyjnych na polu jednośladów w okresie II Rzeczypospolitej.
format: |
195x246 mm |
strony: |
268 |
rysunki: |
227 |
oprawa |
twarda |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spis treści:
Od Autora /7 Zamiast wstępu /9
CZĘŚĆ I Motocyklizm w II Rzeczpospolitej /19
Rozdział 1. Pierwsze polskie zamierzenia produkcyjne /19
Rozdział 2. Rozwój produkcji seryjnej w przemyśle państwowym i wytwórczość prywatna /25
Rozdział 3. Motocykle w Wojsku Polskim /48
CZĘŚĆ II Motocykle, motorowery i silniki przyczepne /59
Rozdział 1. Motocykle produkowane na podstawie własnych projektów /59 Lech /59 CWS M 55 /65 CWS M 111-Sokół 1000 M 111 /79 Sokół 600 RT M 211 /112 MOJ 130 /133 SM 98 /144 WNP 98 /144 Zuch 98 /144 Tornedo /151 Sokół 200 M 411 /155 Łucznik /161
Rozdział 2. Motocykle produkowane seryjnie z importowanymi zespołami napędowymi /164 Niemen R 75 /164 Niemen R 100 /164 Niemen 100 DS /169 Niemen 100 DV Unit /169 Niemen 125 DV /169 Niemen 150 DV /169 Wul-Gum-Prior /173 Wuj-Gum 98 /173 Wul-Gum-l /173 SHL 98 /176 Perkun 98 (100 P) /183 Podkowa 98 /190
Rozdział 3. Motocykle prototypowe i produkowane w krótkich seriach informacyjnych /197 Choiński /197 Wisła 75 /200 Lot /201 CWS - JAP 1000 /202 Orlę 350 /207 SM 500 /210 MK 350 /217 CWS 600 typ T / 218 CWS M 111 typ T /221 Sokół 500 RS M 311 /223 Sokół 1000 M 121 /226 Sokół 600 RT M 231 /229 Perkun 125 / 230 Fabiański 75 /234 S-150 (Sokół 150?) /237
Rozdział 4. Silniki przyczepne do rowerów /240 Kempisty 85 /240 Malcherek 50 /244 Fabiś /246 Zakończenie /247
Załącznik 1. Zestaw indywidualnego wyposażenia motocykla Sokół 1000 z przyczepką do rkm /248 Załącznik 2. Szczegóły wyposażenia motocykla Sokół 1000 z przyczepką /249 Załącznik 3. Dalsze losy Towarzystwa Fabryki Motorów "Perkun" S.A. w świetle dokumentów Zarządu /252 Bibliografia /256 Indeks nazwisk /258 A short overview of the Polish motorcycle industry 1[zasłonięte]918-19 /261
Książka nowa
DO TWOJEJ PACZKI ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|