Tytuł: Eva. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Autor: Ehrbar Al
Wydawnictwo: WIG-Press
Wydanie: 2000
Oprawa: twarda
Stron: 200
ISBN: 83[zasłonięte]87014-7
Nazwana przez czasopismo Fortune "najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskującą na aktualności koncepcją finansową", ekonomiczna wartość dodana (Economic Value Added - EVA) stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki.
EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierzącą rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe.Książka Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia idee ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy systemu motywacji dla pracowników. Mówiąc krótko ekonomiczna wartość dodana jest miernikiem wyników przedsiębiorstwa różniącym się od większości innych tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału.
stan idealny
Wszelkie prawa do zdjęć i opisów sa naszą własnością. Kopiowanie całości lub części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170)
JEŻELI NIE ZGADZASZ SIĘ Z PODANYMI ZASADAMI NIE LICYTUJ !!!
Nie wycofuje ofert z aukcji. Zanim zalicytujesz zapoznaj się z warunkami podanymi na stronie, dobierz odpowiedni rozmiar i kolor. Błędnie dobrany rozmiar lub nieprzemyślany zakup nie
podlegają wycofaniu oferty.
Po zakończeniu aukcji oczekujemy 7 dni na dokonanie wpłaty.
Przedmiot zakupiony w drodze licytacji nie podlega zwrotowi (Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów Art.16.1 pkt10 )
Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta podany w mailu po zakończeniu aukcji lub poprzez płatności Allegro