Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PolskiBus Warszawa - Wiedeń 10.01.2015 08:15 1os.

10-01-2015, 10:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik Mixerman
numer aukcji: 4949761053
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 22   
Koniec: 10-01-2015 09:59:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Fot. ze zbiorów PolskiBus.com.

Witam serdecznie na mojej aukcji.

Mam do przekazania w dobre ręce jednorazową przejazdówkę na podróż autokarem firmy PolskiBus, dla jednej osoby, w relacji i terminie podanym w tytule aukcji.


Poradnik Kupującego


Co tak naprawdę otrzymuję?
Do zrealizowania przejazdu upoważnia wyłącznie unikalny, pełny numer rezerwacji. Po dokonaniu zakupu na niniejszej aukcji otrzymujesz zatem to, co będzie niezbędne i wystarczające, czyli wspomniany numer. To w zupełności wystarczy, nie ma żadnej potrzeby posiadania ani okazywania komukolwiek oryginałów biletu, e-maili, dokumentów tożsamości (nie dotyczy ewentualnej kontroli służb mundurowych) etc. Rezerwacja daje prawo do zajęcia pojedynczego miejsca siedzącego, nadania bagażu oraz skorzystania ze wszystkich dostępnych na pokładzie autokaru udogodnień w czasie całej podróży.


Jak zapłacić?
Najwygodniejszą obecnie dla każdej ze stron formą zapłaty za przedmiot aukcji jest PayU, które szczerze polecam. Pozwala ona na błyskawiczne, tzn. w ciągu nawet zaledwie kilku minut, przekazanie należności wprost do Sprzedającego oraz odciąża Kupującego od dodatkowego udowodnienia wykonania płatności poprzez e-mailowe przesłanie potwierdzenia przelewu, zaś Sprzedającego od częstego sprawdzania zapisów na koncie. Innymi słowy, płacąc poprzez PayU, nic już dodatkowo nie robisz, tylko czekasz na ruch z mojej strony. To działa naprawdę szybko, sprawnie i niezawodnie, oraz co najważniejsze — bezpłatnie. Wpłaty należy dokonać niezwłocznie po zakupie, w czym zresztą niezwykle wdzięcznie ułatwia mechanizm platformy aukcyjnej.
Jeżeli jednak chcesz/musisz korzystać z tradycyjnych przelewów, pamiętaj o nieporównanie dłuższym czasie ich realizacji.


Kiedy otrzymam przesyłkę?
Po otrzymaniu informacji o dokonaniu wpłaty, numer rezerwacji wysyłam w rozsądnym czasie (zwykle w ciągu maksymalnie kilku godzin) e-mailem. Należy jednak na uwadze, iż wiadomość tę muszę dostać najpóźniej na godzinę przed rozkładowym odjazdem autokaru, podanym w tytule aukcji; po tym terminie niczego już nie gwarantuję, ani też nie unieważniam zawartej transakcji. Dlatego warto unikać nabywania tak specyficznych dóbr na aukcjach na przysłowiową ostatnią chwilę, pomijając już fakt, iż ktoś inny, kto również zdecyduje się na zakup ode mnie tej samej rezerwacji, może nas po prostu najzwyczajniej ubiec.
W wyjątkowych przypadkach możliwa jest inna forma kontaktu, jednakże tak czy inaczej nie zawsze jestem do pełnej dyspozycji.

UWAGA! W związku z licznymi przypadkami uznawania przez serwery i programy pocztowe e-maili wysyłanych m.in. za pomocą tejże platformy aukcyjnej za treści niepożądane, w przypadku podejrzenia nieotrzymania ode mnie przesyłki, zalecam przeglądanie w swojej skrzynce pocztowej także folderów typu SPAM, Wiadomości-Śmieci itp., gdyż często to właśnie tam ląduje oczekiwana wiadomość.
Ale jeżeli masz u siebie ustawione natychmiastowe kasowanie takich e-maili, nie miej do mnie potem proszę żadnych pretensji.


I co dalej?
Po otrzymaniu numeru rezerwacji, przed podróżą, należy go sobie w dowolny sposób zapisać, wydrukować lub trzymać w pamięci urządzenia przenośnego. Niektórzy kierowcy wymagają takiej właśnie formy pisemnej, innym wystarcza tylko samo podyktowanie numeru. Podczas odprawy, czyli przy wejściu do autokaru, najwygodniej jest wówczas ten numer, który został wtedy wcześniej zanotowany, po prostu obsłudze pokazać. Nie podawaj jednak nazwiska ani innych danych, bo kierowcy nawet ich w swoich "papierach" nie mają; nie przedstawiaj też otrzymanego ode mnie e-maila. Przekaż tylko sam numer rezerwacji i to wszystko. Zatrzymaj go przy sobie do samego końca przejazdu, bo może się zdarzyć kontrola, bądź inna nieprzewidziana sytuacja, gdzie trzeba będzie wylegitymować się posiadaniem czegoś, co upoważnia do przejazdu.


Dlaczego tak tanio?
Za wyższą cenę bezpieczniej byłoby przecież kupić sobie ten bilet raczej na oficjalnej stronie przewoźnika, niemal bez żadnego ryzyka*, czyż nie? Poza tym, działa tu twarde prawo wolnego rynku — nic dodać, nic ująć.
* Słynny incydent z 13. lutego 2014 r. pokazał jednak dobitnie, jak niepewny w działaniu jest system rezerwacyjny PolskiegoBusa.


Jaką mam gwarancję?
Kupowanie poprzez platformę aukcyjną nigdy nie daje 100% pewności, mimo iż dostajemy przecież wtedy wszystkie dane Sprzedającego, a sama transakcja jest uznawana za prawnie wiążącą. Pozostaje więc w pełni zaufać naszemu Kontrahentowi, wykorzystując przy okazji narzędzie, jakimi są wystawione przez innych Użytkowników serwisu komentarze.
Działa to zresztą w obydwie strony — ja też nie mam gwarancji, że nie odstąpisz otrzymanej ode rezerwacji jeszcze komuś innemu.


Dlaczego nie otrzymam biletu?
Dotychczasowe formy podróżowania przyzwyczaiły nas do otrzymywania biletów w tradycyjnej, papierowej postaci (choć są i wyjątki). PolskiBus należy do tej grupy przewoźników, u których innowacją jest zastąpienie okazywania ich podczas odprawy weryfikacją samego numeru rezerwacji (nie dotyczy sytuacji, gdy płacimy za przejazd u obsługi autokaru). Dlatego namiastkę biletu, w postaci raczej tabelarycznego zestawienia informacji dot. podróży, aniżeli wiarygodnego dowodu zakupu usługi przejazdu, otrzymujemy od przewoźnika w treści wiadomości e-mail, co jest dla niego niewątpliwie świetnym sposobem na zmniejszenie kosztów. Rozwiązanie takie niesie za sobą jednak ryzyko nieograniczonej możliwości fałszowania powyższej informacji, co może zostać wykorzystane przez nieuczciwych pośredników usług przewozowych na rynku wtórnym. Oferent takiego własnoręcznie sfabrykowanego "biletu" może niezwykle łatwo wprowadzić nas w błąd, sprzedając prowizorycznie podrobiony dokument rezerwacji, która w rzeczywistości nie istnieje. Inną wadą elektronicznej formy przekazywania dowodu rezerwacji jest możliwość zaoferowania tej samej kopii dokumentu wielu chętnym, co może poskutkować sprzedażą jednego miejsca w autokarze wielu osobom jednocześnie. Kolejnym polem do nadużyć jest możliwość zwrotu rezerwacji do puli przez samego Sprzedającego i to praktycznie (godzina) przed samym odjazdem autokaru z początkowego przystanku relacji, w zakresie której ta rezerwacja obowiązuje. Są to więc istotne powody, dla których nie warto prosić Sprzedającego na aukcji o wysłanie biletu, gdyż papierowej wersji i tak on nie posiada, zaś otrzymując elektroniczną kopię i tak się nie upewnimy, czy jest on właścicielem prawdziwej i ważnej do samego końca rezerwacji, będziemy mieli natomiast jedynie tzw. święty spokój, lecz niestety tylko pozornie, bo nawet jak już wsiądziemy do autokaru, to za chwilę do odprawy może zgłosić się inna osoba, posiadająca identyczny, czyli taki sam jak nasz numer. Na koniec przykład tego, o czym mowa (chce ktoś skorzystać?):


Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.
This is an automated email, please do not reply.
Dziękujemy za dokonanie rezerwacji w serwisie PolskiBus.com. Ten e-mail zawiera bilet(y) w formie elektronicznej.
Thank you for making a reservation with PolskiBus.com. This email is your e-ticket and e-invoice, please retain it for your records.
Bilety na trasy zgodne z Twoją rezerwacją:
Your ticket(s) are presented below:
Souter Holdings Poland Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 18, 7p, 02-653 Warszawa, Polska
NIP:525[zasłonięte]1571
Bilet Nr Ticket no. 9A8B7C / 1 Nr rezerwacji
Booking no.
1-2345-[zasłonięte]315-P21-0615-Wro-Wie
Data wystawienia 01/04/2014 Przejazd autobusem
Route
Wrocław Dworzec POLBUS-PKS, peron III
Wiedeń ÖBB Postbus, Südtiroler Platz, s. B4
Data podróży
Travel date
31/03/2015 06:15
Liczba pasażerów
Pax no.
1
Kraj
Country
Km Cena Netto
VAT %
VAT PLN Cena Brutto
Polska
PL
295 0.86
8%
0.07 0.93
Niemcy
DE
0 0.00
19%
0.00 0.00
Czechy
CZ
38 0.11
zw
0.00 0.11
Austria
AT
73 0.22
10%
0.02 0.24
Słowacja
SK
247 0.72
zw
0.00 0.72
Litwa
LT
0 0.00
0%
0.00 0.00
Suma Total
653 1.91 0.09 2.00 PLN
Bilet stanowi fakturę VAT na podstawie § 3, pkt 4) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz.U. 2013 r. poz 1485).
This ticket is VAT invoice pursuant to § 3, point 4) of resolution of Minister of Finance dated 3 December 2013 on issuing of invoices (Journal of Laws of 2013, item 1485).

Jak sprawdzić zakupioną tu rezerwację?
Przewoźnik daje nam aktualnie wygodne narzędzie do anulacji, przebukowania, czy też choćby sprawdzenia zakresu ważności posiadanej rezerwacji. Aby móc z niego skorzystać, należy posiadać pełny numer rezerwacji oraz adres e-mail, za pomocą którego jej dokonano. Jednakże w przypadku zakupu rezerwacji za pomocą platformy aukcyjnej, nawet jeśli Kupujący dysponuje powyższymi danymi i za pomocą wskazanego narzędzia upewni się o ważności nabytego w ten sposób prawa do zajęcia miejsca w autokarze, to istnieje ryzyko, że Sprzedający odstąpi tę rezerwację już po tym fakcie z powrotem do ogólnej puli, np. na dozwolony w Regulaminie czas przed odjazdem autokaru z przystanku początkowego, oznaczonego w tejże rezerwacji, aby odzyskać część zainwestowanych środków pieniężnych. Tak więc także i ta metoda nie daje nam gwarancji uczciwości naszego Kontrahenta.
Adres e-mail, z którego wysyłany jest zakupiony na niniejszej aukcji numer rezerwacji, nie pokrywa się z adresem e-mail, za pomocą którego Sprzedający wszedł w jego posiadanie i proszę nie wymagać jego podania (żądania takowe zostaną zignorowane).


Z którego przystanku odjeżdża autokar?
Dokładne lokalizacje przystanków w każdym mieście znajdują się na odpowiedniej stronie przewoźnika. Wystarczy wybrać z listy miejscowość początkową, a w przypadku Warszawy i Poznania warto dodatkowo zapoznać się z informacjami ukrytymi pod ikonami. Analogicznie należy postąpić w przypadku miejscowości docelowej. Na przystanek warto przybyć przynajmniej kilkanaście minut przed odjazdem, nie tylko po to, aby w ogóle zdążyć, ale także aby bez pośpiechu nadać bagaż, spróbować zająć swoje ulubione miejsce oraz oczywiście dać sobie i innym szansę na punktualny wyjazd.


Nie pasują mi przystanki...
Istnieje możliwość wsiadania i wysiadania na rozkładowych przystankach, znajdujących się na trasie przejazdu, pomiędzy wskazanymi w rezerwacji jako początkowy i końcowy. W tym pierwszym przypadku, należy koniecznie poinformować osobę wpuszczającą nas na pokład o tym, że nasza podróż rozpoczyna się z innego miejsca, niż przewiduje to wykupiona rezerwacja; pozwoli to uniknąć przykrej niespodzianki typu "nie ma nas na liście", bo tak naprawdę jesteśmy, tyle że na innej.
A jeżeli proponowany kurs zupełnie nie jest tym czego szukasz, przejrzyj inne moje aukcje, może znajdziesz coś dla siebie.


Moja pierwsza podróż...
Upewnij się, zanim wybierzesz się w podróż, że posiadasz przy sobie właściwy numer rezerwacji i że będziesz go w stanie w każdej chwili okazać obsłudze autokaru i innym upoważnionym osobom. Na przystanku pojaw się odpowiednio wcześnie. Przejdź na wyznaczone stanowisko (nie jest to na pewno "dla wysiadających"). Pracownicy przewoźnika niemal zawsze umundurowani są w charakterystyczne służbowe stroje (z wyjątkiem kanarkowych kamizelek, w okryciu wierzchnim dominuje czerwony kolor) oraz posiadają identyfikatory, tak więc z ich odszukaniem nie będzie problemu. Podobnie żadnego kłopotu nie stanowić powinno odróżnienie autokarów PolskiBus od pozostałych (jednak w razie jakichkolwiek wątpliwości obejrzyj galerię) — prawie wszystkie posiadają czerwoną malaturę i dobrze rozpoznawalne elementy oklejenia. Wśród tych pojazdów odnajdź ten, który na wyświetlaczu z przodu i na tabliczce za przednimi drzwiami będzie miał wymienioną miejscowość, do której jedziesz (jeśli autokar jedzie dalej, będzie to miasto "przez", a nie docelowe!). Musi się także zgadzać symbol linii (jest to środkowy element numeru rezerwacji, zaczynający się od litery P). W niektórych przypadkach może się jednak zdarzyć, że o podobnych godzinach odjeżdżają kursy zmierzające w kierunku tych samych miast, czasem oznaczone nawet tym samym numerem linii — należy wówczas, przy braku pewności, zasięgnąć rady u obsługi dowolnego z tych autokarów, wtedy zawsze zostaniemy skierowani do właściwego. Jeśli posiadasz duży bagaż, ustaw się najpierw w kolejce do bagażowego, przyjmującego przy prawej burcie w środkowej lub tylnej strefie pojazdu. Przekaż tej osobie swoje bagaże, pilnując jednocześnie, aby do każdej sztuki dołączona została jedna część kwitu. Drugą część odbierz i bezpiecznie schowaj, gdyż będzie ona niezbędna później, przy wydawaniu. Następnie, będąc świadomym, że miejsc starczy dla wszystkich, ustaw się w kolejce do osoby, która wpuszcza pasażerów na pokład. Może to być kierowca, stewardessa lub jeszcze ktoś inny z ramienia przewoźnika, ale zawsze charakterystycznym znakiem jest tu dysponowanie przez nią wydrukowanym zestawem list rezerwacji. Przeczytaj lub pokaż jej swój numer i po pozytywnej weryfikacji od razu dostaniesz zaproszenie do środka. Jeżeli rezerwacja opiewa na wiele osób, wejść muszą wtedy wszystkie te osoby, a obsługa niechętnie stosuje od tej reguły odstępstwa. Zajmij wolne miejsce, mając na uwadze także to, iż jesteś teraz jednym z wielu współpasażerów. Bagaż podręczny umieść na półce (wiem, mało miejsca), pod fotelem lub trzymaj gdzieś koło siebie, byle nie kłaść go w przejściu. Zapnij pas bezpieczeństwa, opcjonalnie wyreguluj fotel, wysuń podnóżek i podłokietnik, dostrój nawiew klimatyzacji, włącz punktowe oświetlenie (kierowca może je odłączyć w porze dziennej), zasłoń żaluzje (o ile są do dyspozycji), podłącz swoje elektryczne urządzenie (np. zasilacz) do gniazdka pod fotelem i zaloguj się do Wi-Fi (niedostępne poza granicami Polski). Ciesz się podróżą, ale pamiętaj, że w całym autokarze bezwarunkowo zabronione jest m.in. palenie. Korzystaj z toalety (zimą nie zawsze dostępna) i cateringu (tylko na wybranych kursach). Stosuj się do poleceń obsługi i nie popędzaj kierowcy, bo i tak maksymalna prędkość to 100 km/h. Podczas postojów istnieje możliwość opuszczania autokaru, nie oddalaj się jednak zbytnio, zabierz ze sobą numer swojej rezerwacji i wróć przed wskazaną godziną odjazdu, gdyż kierowca zobowiązany jest do zachowania punktualności i nie ma uprawnień do robienia od tej reguły wyjątków. Pod koniec podróży, spakuj i zabierz swój bagaż podręczny. Nie zostawiaj śmieci, choć praktycznie nie ma ich za bardzo gdzie wyrzucić. Po dotarciu do celu i spokojnym opuszczeniu pojazdu, jeśli w luku masz jeszcze swój bagaż, ustaw się w kolejce do jego odbioru, oddaj wydającemu wszystkie kwity i zwróć uwagę, czy wszystkie elementy dotarły na miejsce bez uszkodzeń.


Co z bagażem, dziećmi, zwierzętami, rowerami?
Mówiąc w największym skrócie, bagaż przewożony jest bezpłatnie, mogą jednak wystąpić na danym kursie ograniczenia ilościowe i gabarytowe. Małe dzieci powinny zostać umieszczone w dedykowanych fotelikach, będących (teoretycznie) na wyposażeniu autokaru. Rowery traktowane są tak samo jak bagaż, warunkiem jest ich odpowiednie zabezpieczenie. Przewóz zwierząt nie jest dozwolony. Szczegółowe zasady realizacji przejazdu znaleźć można w aktualizowanym w ramach potrzeb przez przewoźnika Regulaminie, a w razie pytań do dyspozycji jest także infolinia, dostępna telefonicznie pod numerem 703 [zasłonięte] 504 (opłata za minutę 3,69 zł brutto) / z zagranicy pod numerem +48 22 [zasłonięte] 27 (opłata zależna od operatora) oraz e-mailowo.


Autokar nie przyjeżdża...
Niestety coraz częściej zdarza się, że rozkłady jazdy poszczególnych linii PB są nieprawidłowo wytrasowane (zwykle zakładając niedoszacowany czas przebycia danej trasy), co w praktyce przekłada się na duże i niestety systematyczne opóźnienia w kursowaniu autokarów. W rzeczywistości, jeśli czas ten nie przekracza kilkunastu minut, nie należy wpadać w panikę, tylko spokojnie czekać w pobliżu przystanku. W przypadku większych opóźnień, przewoźnik często publikuje notatki na Facebooku, w których informuje o bieżącej sytuacji danego kursu. Jeżeli jednak autokar nie pojawi się w ciągu 20 minut, można skontaktować się z dyspozytorem przewoźnika, dyżurującym pod numerem telefonu 797 [zasłonięte] 606 (jest to numer komórkowy, dostępny 24h, opłata za połączenie wg taryfy operatora). Warto także śledzić media, czy PolskiBus nie opublikował w nich przypadkiem informacji np. o zmianie rozkładu jazdy — wszystkie rezerwacje zachowują wówczas ważność, zmieniają się tylko godziny odjazdów/przyjazdów.
Opcja przesyłania informacji o opóźnieniach na podany podczas kupna biletu drogą oficjalną numer telefonu, nie jest przez przewoźnika praktycznie wykorzystywana.


Co będzie, jeśli się spóźnię?
Rozkład jazdy jest urzędowo zatwierdzonym dokumentem, który obliguje przewoźnika do zgodnego z nim kursowania. Dlatego kierowcy starają się trzymać wyznaczonego w nim czasu. Jeśli zdarzy się, że jednak przyjdziesz na przystanek po planowej godzinie odjazdu, wypada jedynie liczyć na to, że autokar również się spóźni, np. z tytułu korków. Można tak czy inaczej próbować wcześniej kontaktować się z dyspozytorem, ale szanse załatwienia czegokolwiek są mizerne. Punktualność kierowcy i pasażerów dotyczy także przerw w tych miejscach postojów, gdzie nie ma przystanków. Pamiętaj też, że PolskiBus nie zapewnia żadnych skomunikowań, tzn. jeśli podróżujesz z przesiadką, jeden autokar nie poczeka na drugi.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności ani za niewykorzystanie przedmiotu niniejszej aukcji bądź jego wykorzystanie niezgodne z zamiarem Kupującego, ani też za wszelkie pozostałe związane z tym straty Kupującego, z winy nieleżącej po stronie Sprzedającego. Nie ponosi także winy za zbyt późne dokonanie przez Kupującego płatności, ani też za ewentualny brak możliwości okazania przy odprawie numeru rezerwacji poprzez brak dostępu do nośnika, na którym numer ów został zapisany.


O której będę na miejscu?
Formalnie godzina przyjazdu uregulowana jest przez rozkłady jazdy, dostępny w formie tabel, można także skorzystać z wyszukiwarki połączeń, gdzie przy okazji można porównać, ile kosztowałby aktualnie nasz bilet, kupowany bezpośrednio od przewoźnika, o ile ma w ogóle jeszcze miejsca na dany kurs. W praktyce, od zadeklarowanej godziny dotarcia na miejsce wystąpić może mniejsze lub większe odchylenie, spowodowane m.in. (i głównie) zmiennym natężeniem ruchu na drogach, a za które nikt odpowiedzialności nie ponosi.


Jak minęła podróż?
Po wykorzystaniu otrzymanego numeru rezerwacji, uprzejmie proszę o wystawienie komentarza. Oprócz wyrażenia obiektywnej oceny i podzielenia się opinią, ułatwi to także pozostałym Użytkownikom na podjęcie ewentualnej decyzji o dokonaniu zakupów na innych moich aukcjach. Nie wykluczam, że odwdzięczę się tym samym. Warto tu mieć na względzie, iż treścią komentarza od Kupującego winien być tylko i wyłącznie przebieg transakcji, nie zaś jakość realizacji podróży czy inne kwestie, na które Sprzedający nie ma wpływu.


Mam inne poważne dylematy...
Niniejsze opracowanie nie uwzględnia kwestii niezwiązanych bezpośrednio z problemami, jakie napotkać może osoba niedoświadczona w nabywaniu usług przewozowych poprzez Internet. Jest to poradnik dla początkujących, nie są tu więc poruszane sprawy dotyczące zajmowania wybranych miejsc w autokarze, korzystania na jego pokładzie z Wi-Fi, toalety i cateringu, szczegółów wykonywania płatności, wszelakich aspektów działalności przewoźnika, pasażerów niepełnosprawnych, itp. itd. Zainteresowany tym czytelnik najwięcej szczegółów znajdzie w sekcji FAQ na oficjalnej stronie przewoźnika.


Jako rzetelny Sprzedawca zaręczam, iż wystawiony przeze mnie na niniejszej aukcji przedmiot pochodzi z legalnego źródła, w chwili sfinalizowania transakcji zrzekam się przysługujących mi do niego praw (z wyjątkiem praw niezbywalnych), zaś nabywający go Kupujący staje się jedyną osobą upoważnioną do jego użycia zgodnie ze specyfikacją. Po wejściu w posiadanie niedostępnych publicznie danych dot. przedmiotu aukcji (tu: numeru rezerwacji), Kupującemu nie przysługuje prawo do jego zwrotu Sprzedającemu. Kupujący poprzez zawarcie transakcji oświadcza, iż zobowiązuje się zachować poufność transakcji, co oznacza m.in., że nie przekaże osobom trzecim żadnych informacji ani o przedmiocie aukcji, ani o Sprzedającym, ani też o przebiegu samej transakcji. Kliknięcie przez Kupującego przycisku "Kup teraz!" jest równoznaczne z podjęciem przez niego decyzji o nabyciu przedmiotu aukcji i automatycznie zobowiązuje go do dokonania na rzecz Sprzedającego zapłaty w pełnej wysokości. Nie wystawiam faktur. Nie uczestniczę jako strona w ewentualnych sporach i roszczeniach pomiędzy Kupującym a przewoźnikiem. W przypadku ewidentnego niedotrzymania warunków umowy z mojej strony, ponoszę odpowiedzialność wyłącznie do kwoty, na jaką opiewa przedmiot niniejszej aukcji.


(c) 2[zasłonięte]014-20 mixerman. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie zezwalam na kopiowanie niniejszego poradnika bez mojej zgody, ani w części, ani w całości.
Szanujmy się nawzajem — po zauważeniu na Twojej aukcji jakiegokolwiek istotnego jego fragmentu, niezwłocznie wykupuję wystawiony na niej przedmiot i bezwzględnie wystawiam negatywny komentarz, lub też podejmuję odpowiednie kroki prawne.
Oświadczam, iż nie mam jakiegokolwiek powiązania ze spółką Souter Holdings Poland Sp. z o.o., ani z podmiotami z nią współpracującymi.

v. 1.35