Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski system medialny 1[zasłonięte]989-20 24h

22-06-2015, 6:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.50 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 5383427627
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-06-2015 06:19:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Polski system medialny 1[zasłonięte]989-20



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]57129
  • liczba stron: 304
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: AFM
  • wymiary: 155 x 235 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    Obecnie chyba nikt nie ma wątpliwości, że polskie media funkcjonują według zasad typowych dla demokratycznych systemów medialnych. Mamy gwarancje wolności mediów oraz instytucję czuwającą nad demokratycznym ładem, istnieje dynamicznie rozwijający się i zmieniający rynek mediów z bogatą ofertą tytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, portali internetowych. Rośnie nowe pokolenie twórców i odbiorców mediów, które nie pamięta kluczowego dla losów kraju okresu transformacji ustrojowej i związanej z tym przebudowy systemu medialnego oraz obaw i dylematów towarzyszących temu procesowi, a także problemów, z którymi borykali się dziennikarze i właściciele mediów niemal z dnia na dzień uczący się funkcjonowania w nowych realiach politycznych i rynkowych. Z myślą o nich powstała ta publikacja. Jej celem jest przypomnienie zmian w polskim systemie medialnym po 1989 r. i - już z perspektywy czasu - ocena ich skutków. Intencją autorów poszczególnych rozdziałów było podjęcie niełatwej próby bilansu tego niezwykle ciekawego okresu. Pokazali oni zarówno ewolucję, jaką przeszły poszczególne media i sektory rynku medialnego, jak i nowe zjawiska, które pojawiły się w tym okresie i znacząco wpłynęły na strukturę oraz charakter współczesnego polskiego systemu medialnego, a także zwracają uwagę na pewne jego specyficzneelementy, które rzadko stają się przedmiotem analiz medioznawczych.




    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.




    Wróć na początek aukcji